[MK4] .:R line

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » pn maja 02, 2011 00:02

lukas640, koszt w zależności od odległości jaką masz do Nurburga, miejsca noclegu, ilości dni na ile jedziesz i ilości rund jaką chcesz przejechać lub uda Ci się przejechać. Jak coś to pytaj na PW żeby tu OT nie robić.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Re: [MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » pn maja 02, 2011 19:55

sagano88 pisze:Uwielbiam ogladac takie zdjecia. Super wyglada Golfik :bigok: Zwlaszcza jak kladzie sie na lukach i prawie szura po asfalcie.
Dopiero tutaj wyszło ustawienie wysokości auta i ciśnienia w oponach. Po jednym kółku już wiadomo jak ustawić auto żeby było idealnie a zwłaszcza po zdjęciach.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: czajaa22 » pn maja 02, 2011 20:24

Niezła frajda i foty cud malina. Też bym ie tak pobawił ale bym pękał pewnie żebym nie wypadł i czarnucha nie zarysował :bigok:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
sagano88
Only VW
Only VW
Posty: 1267
Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
Lokalizacja: Strzelno / Poznań
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: sagano88 » wt maja 03, 2011 00:25

Diagi,co do tego cisnienia to jakie nabiles? Jak jest najoptymalniej??


Obrazek
Only VW

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » wt maja 03, 2011 12:39

Miałem 2.3 przód i 2.1 tył. Przy tej masie, przy 225/35 i miękkiej komfortowej gumie to minimum. Teraz wiem że tył może zostać ale przód lepiej 2.4 albo nawet 2.5 powinien być nadmuchany do takiej jazdy.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » śr maja 04, 2011 11:44

Dodatek do zdjęć w HD
[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: PELE » śr maja 04, 2011 12:03

piękna sprawa, film z przejazdu miło się ogląda a w tle Limp Bizkit :bigok: 6:30 delikatny bok, wcześniej widać jak Ibi się złapała na to samo miejsce :jezor:
w ogóle taki przejazd to niezły sprawdzian dla motoru i turbo, przy ~ 150C oleju łatwo ugotować turbo :popcorn:



Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Fojt » śr maja 04, 2011 15:50

ooo masaaakraa 7:43 :prayer: Toyota Supra ma na noc :D Bardzo fajny film :) Pozazdrościć ;)


Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

Awatar użytkownika
xxxPALUCHxxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 967
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
Lokalizacja: POLSKA

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: xxxPALUCHxxx » śr maja 04, 2011 18:54

kierowca o mocnych nerwach ;)
ogladajac film kilka razy wstrzymalem oddech :D


______LET's GOLF______
Obrazek

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: lolo_golf » śr maja 04, 2011 22:50

No nie dość ze musisz być mocno skupiony na swoim aucie to jeszcze patrzec w lusterka czy cię coś nie zmiecie :helm:



Awatar użytkownika
xxxPALUCHxxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 967
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
Lokalizacja: POLSKA

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: xxxPALUCHxxx » czw maja 05, 2011 14:24

ile czasu zajelo Ci przejechanie całej pętli ?


______LET's GOLF______
Obrazek

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » czw maja 05, 2011 15:46

Nie liczyłem, chciałbym to kiedyś zrobić ale był zbyt duży ruch na torze ze względu na Carfreitag (nieoficjalna impreza rozpoczynająca sezon) bałem się, że poniesie. W rozbitych autach wyjeżdżających z toru (czasami też i na dachu bo byłem świadkiem) co jest tam normalką, znajdują się właśnie często urządzenia do pomiaru czasu.



gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: gluszcz » czw maja 05, 2011 19:50

dobrze się prezentowało auto w Rothen. szkoda że nie zdąrzyliśmy pogadać :chytry: nadrobimy w Nysie :pub:

Ale z Nurburgringiem to mnie zaskoczyłeś ,napewno mega zabawa. Jeździłęś ze smyczą /esp,asr / ? i co na tor powiedziały opony :hmm: ?
będziesz miał chwilę kliknij po gg :bajer:



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line Diagi

Post autor: Diagi » czw maja 05, 2011 20:06

Nadrobimy nadrobimy jak tam trafie mam nadzieje.
No gdzie ESP.. czywiście kagańce wyłączone. Opony muszą byc naprawdę górne, brałem to pod uwagę kupując już poprzednie ContiSportContact 3 że ma trzymać nie tylko na suchym jak najlepiej ale też najważniejsze na mokrym i ma być komfort i niski poziom hałasu. Tu F1 Asymmetric spisały się idealnie podczas tej jazdy i to kolejne gumy, które mogę śmiało polecić i do jazdy na codzień i do jazdy ekstremalnej na każde warunki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości