Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: kristof91 » śr lut 23, 2011 22:26

Michał_1977, jak ty takie frykasy wyrywasz to zalatw mi szeroki hokej pod waski zdes za grosze:)? A pozatym golfik MALYNA:D Wzór do naśladowania jak dla mnie:))))



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw lut 24, 2011 09:04

kristof91, zobaczę co da się zrobić :bajer:
_____________________________________________
Tymczasem dobre chłopczysko-slawko333,przytachał mi wczoraj materiały pod szatańskie mody :food: :satan:
Żeby było ciekawiej,to nie chciał pieniędzy.Sławek,jesteś WIELKI :pub: :pub: :pub:
Oto pompa IVECO Daily 2,8 :bigok:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
W przeciwieństwie do pompy Transitowskiej,przód tej pompy jest identyczny jak w pompie 1,6TD (w tle),więc wałek 20mm zostanie odpowiednio wykorzystany :bajer:
Obrazek Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » czw lut 24, 2011 10:23

Michał_1977, 11mm?? Szkoda tylko, że całość nie wejdzie do mk2... Pewnie będzie przeszkadzał przestawiacz kąta wtrysku... :helm: Ciekawe jakie w niej bebechy są... dokładnie to: jaka fala, dźwignia dozownika i dźwignia gazu :grin: czy lepsze niż w transitowskiej czy gorsze :jezor:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: lolo_golf » czw lut 24, 2011 11:05

Michał widzę że mamy coś wspólnego. Dzień bez modów - dniem straconym :popcorn: :popcorn: :popcorn: :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw lut 24, 2011 11:59

marcinas1983 pisze:11mm?
Chyba tak...Numery bardzo nie wyraźne...
A może 12mm :satan:
lolo_golf pisze:Dzień bez modów - dniem straconym
Dokładnie tak :bigok:
Najlepiej modzi mi się w soboty.Warsztat zamykam wcześniej i w spokoju przez całe popołudnie i pół nocy modzę :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Toshiba » czw lut 24, 2011 12:37

Tłoki i korby Ci stopi :helm: Żonka się nie wkurza, że siedzisz dniami i nocami przy golfie? :jezor:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » czw lut 24, 2011 22:10

Jedno słowo...wariat...... ciśnie mi się na usta, ja bym pomyślał nad lepszym zawieszeniem i gumami bo nie przeniesiesz tego na asfalt...może czas zeszperować dziada. :hmm:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » czw lut 24, 2011 23:12

Michaś będzie robił komory spalania w tłokach zalewając silnik paliwem :)

Dobra rada od wujka Artura ;P
Do jedenastki trzeba koniecznie założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdarzenia - silnik przegrzewa się przy kręceniu na obroty, a olej się dosłownie pali.
Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.

Zwykły olej 10W40 znika z silnika.

A i turbo czasem się spala :helm: trzeba uważać na kąt wtrysku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw lut 24, 2011 23:47

Pompa rozebrana w mak :food:
Obrazek

Tłok 11mm-igła :bigok:
Obrazek

Dźwignia dozownika.
Obrazek

Fala.
Obrazek
Gwałtowny początek wtrysku i łagodne zakończenie.

Boost Pin.
Obrazek
Chyba taki jak w 1,6TD...porównam dla pewności :bajer:

Dół korpusu-zostaje.
Obrazek

Governor.
Obrazek
Trochę dziwny,ale się go poprzeinacza :satan:

A to zaworek ciśnienia wewnętrznego,czyli winowajca tego,że pompa nie jeździ już w IVECO... :bajer:
Obrazek
Zapieczony na amen... :grin:
"Fajchman" powiedział,że pompy nie opłaca się naprawiać... :panna: ...ale modzić jak najbardziej :bigok:

Z tego wszystkiego wylatują-dźwignia dozownika,tłoczek timingu i zostaną zastąpione takimi od VW,a ten śmieszny przyspieszacz też wylatuje i na jego miejsce wskakuje zaślepka.
Taka koncepcja jest na dzień dzisiejszy,a jak będzie później-zobaczymy :bajer:
___________________________________________________
t0mal pisze:Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
Wujku Arturze-taki leję,ale przy następnej wymianie będzie pełny syntetyk Valvoline,bo na Mobilu silnik jest cichy przez 2-3 tyś. km,a później tłucze się...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: arwam » czw lut 24, 2011 23:48

t0mal pisze:Michaś będzie robił komory spalania w tłokach zalewając silnik paliwem :)
ma kilka na stanie więc fackupy mu nie straszne :)
t0mal pisze:Dobra rada od wujka Artura ;P
Do jedenastki trzeba koniecznie założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdarzenia - silnik przegrzewa się przy kręceniu na obroty, a olej się dosłownie pali.
Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
a co polecasz do 12mm :)
t0mal pisze:A i turbo czasem się spala :helm:
to już zalezy jak kto jeździ.
t0mal pisze: trzeba uważać na kąt wtrysku
a to jest niezaprzeczalny fakt.

Michał_1977, kiedy za mojego się bierzesz bo jak patrzę na Twojego i potem na swojego to mam ochotę odjechać Twoim :food: tylko ze swoim przyszłym silnikiem



arwam

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: arwam » pt lut 25, 2011 00:12

jak dozownik wyaluje to ja jestem chętny na ten z IVECO będzie w sam raz pasował od pompy VW

i ak możesz to podrzuć nr-y fali z tej pompy tak dla ciekawości

widzę że pompa bez przed-wtrysku :satan: :satan:

ciekawe jak Ci sie kultura pracy spodoba. choć bardzo dużo zależy od fali.



arwam

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: arwam » pt lut 25, 2011 00:21

a co do korpusu to lepiej wykorzystaj korpus z pompy 1.9.
mają lepsze łożyskowania.
a w IVECO masz tylko wieloklin który wchodzi w koło napędzające. więc tam łożyskowanie jest praktycznie wieczne.
u Ciebie jak założysz pasek to siła która ciągnie pasek w połączeniu z naciągiem paska szybko zniszczy łożyskowania w pompie ze względu na wąsko rozstawione tulejki łożyskujące wałek napędowy.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » pt lut 25, 2011 08:03

arwam pisze:widzę że pompa bez przed-wtrysku :satan: :satan:

ciekawe jak Ci sie kultura pracy spodoba. choć bardzo dużo zależy od fali.
ja mam też taką z transita i auto tylko po odpaleniu, wyciągnięciu przyspieszacza telepie coś jak transit... później jak się rozgrzeje to kulturą pracy nie odchodzi od standardowego SB'ka
Michał_1977 pisze:Trochę dziwny,ale się go poprzeinacza :satan:
taki sam miałem w pompie od transita ( ta część ze sprężynką ) , ale go nie założyłem i teraz nie wiem czy dobrze czy źle :jezor: mam ten od SB'ka, ale na dźwigni z transita
Michał_1977 pisze:Tłok 11mm-igła :bigok:
eee... a ja martwiłem się, że mój jest zajechany... jak widzę takie przebarwienia na nim to norma :grin:
arwam pisze:jak dozownik wyaluje to ja jestem chętny na ten z IVECO będzie w sam raz pasował od pompy VW
A co powiesz na dozownik z transita przerobiony na podobny do golfowskiego?? Opłaca się go montować, bo oś zawiasu będzie kilka mm wyżej niż w golfie.
Michał_1977 pisze:Fala.
Michał_1977 pisze:Gwałtowny początek wtrysku i łagodne zakończenie.
czyli taka jak w na bezpośrednim wtrysku... ale taką już masz... czy ta jest wyższa niż tą na której jeździsz obecnie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: arwam » pt lut 25, 2011 22:29

marcinas1983 pisze:A co powiesz na dozownik z transita przerobiony na podobny do golfowskiego?? Opłaca się go montować, bo oś zawiasu będzie kilka mm wyżej niż w golfie.

kwestia tego jak się będzie zachowywać na silniku TD
jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział. ja muszę swoją pompę z M-TID przetestować na TD



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości