Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- kristof91
- Aloha Style
- Posty: 692
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał_1977, jak ty takie frykasy wyrywasz to zalatw mi szeroki hokej pod waski zdes za grosze:)? A pozatym golfik MALYNA:D Wzór do naśladowania jak dla mnie:))))
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
kristof91, zobaczę co da się zrobić
_____________________________________________
Tymczasem dobre chłopczysko-slawko333,przytachał mi wczoraj materiały pod szatańskie mody
Żeby było ciekawiej,to nie chciał pieniędzy.Sławek,jesteś WIELKI
Oto pompa IVECO Daily 2,8
W przeciwieństwie do pompy Transitowskiej,przód tej pompy jest identyczny jak w pompie 1,6TD (w tle),więc wałek 20mm zostanie odpowiednio wykorzystany
_____________________________________________
Tymczasem dobre chłopczysko-slawko333,przytachał mi wczoraj materiały pod szatańskie mody
Żeby było ciekawiej,to nie chciał pieniędzy.Sławek,jesteś WIELKI
Oto pompa IVECO Daily 2,8
W przeciwieństwie do pompy Transitowskiej,przód tej pompy jest identyczny jak w pompie 1,6TD (w tle),więc wałek 20mm zostanie odpowiednio wykorzystany
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał_1977, 11mm?? Szkoda tylko, że całość nie wejdzie do mk2... Pewnie będzie przeszkadzał przestawiacz kąta wtrysku... Ciekawe jakie w niej bebechy są... dokładnie to: jaka fala, dźwignia dozownika i dźwignia gazu czy lepsze niż w transitowskiej czy gorsze
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał widzę że mamy coś wspólnego. Dzień bez modów - dniem straconym
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Chyba tak...Numery bardzo nie wyraźne...marcinas1983 pisze:11mm?
A może 12mm
Dokładnie taklolo_golf pisze:Dzień bez modów - dniem straconym
Najlepiej modzi mi się w soboty.Warsztat zamykam wcześniej i w spokoju przez całe popołudnie i pół nocy modzę
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Tłoki i korby Ci stopi Żonka się nie wkurza, że siedzisz dniami i nocami przy golfie?
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Jedno słowo...wariat...... ciśnie mi się na usta, ja bym pomyślał nad lepszym zawieszeniem i gumami bo nie przeniesiesz tego na asfalt...może czas zeszperować dziada.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michaś będzie robił komory spalania w tłokach zalewając silnik paliwem
Dobra rada od wujka Artura ;P
Do jedenastki trzeba koniecznie założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdarzenia - silnik przegrzewa się przy kręceniu na obroty, a olej się dosłownie pali.
Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
Zwykły olej 10W40 znika z silnika.
A i turbo czasem się spala trzeba uważać na kąt wtrysku
Dobra rada od wujka Artura ;P
Do jedenastki trzeba koniecznie założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdarzenia - silnik przegrzewa się przy kręceniu na obroty, a olej się dosłownie pali.
Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
Zwykły olej 10W40 znika z silnika.
A i turbo czasem się spala trzeba uważać na kąt wtrysku
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Pompa rozebrana w mak
Tłok 11mm-igła
Dźwignia dozownika.
Fala.
Gwałtowny początek wtrysku i łagodne zakończenie.
Boost Pin.
Chyba taki jak w 1,6TD...porównam dla pewności
Dół korpusu-zostaje.
Governor.
Trochę dziwny,ale się go poprzeinacza
A to zaworek ciśnienia wewnętrznego,czyli winowajca tego,że pompa nie jeździ już w IVECO...
Zapieczony na amen...
"Fajchman" powiedział,że pompy nie opłaca się naprawiać... ...ale modzić jak najbardziej
Z tego wszystkiego wylatują-dźwignia dozownika,tłoczek timingu i zostaną zastąpione takimi od VW,a ten śmieszny przyspieszacz też wylatuje i na jego miejsce wskakuje zaślepka.
Taka koncepcja jest na dzień dzisiejszy,a jak będzie później-zobaczymy
___________________________________________________
Tłok 11mm-igła
Dźwignia dozownika.
Fala.
Gwałtowny początek wtrysku i łagodne zakończenie.
Boost Pin.
Chyba taki jak w 1,6TD...porównam dla pewności
Dół korpusu-zostaje.
Governor.
Trochę dziwny,ale się go poprzeinacza
A to zaworek ciśnienia wewnętrznego,czyli winowajca tego,że pompa nie jeździ już w IVECO...
Zapieczony na amen...
"Fajchman" powiedział,że pompy nie opłaca się naprawiać... ...ale modzić jak najbardziej
Z tego wszystkiego wylatują-dźwignia dozownika,tłoczek timingu i zostaną zastąpione takimi od VW,a ten śmieszny przyspieszacz też wylatuje i na jego miejsce wskakuje zaślepka.
Taka koncepcja jest na dzień dzisiejszy,a jak będzie później-zobaczymy
___________________________________________________
Wujku Arturze-taki leję,ale przy następnej wymianie będzie pełny syntetyk Valvoline,bo na Mobilu silnik jest cichy przez 2-3 tyś. km,a później tłucze się...t0mal pisze:Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
ma kilka na stanie więc fackupy mu nie strasznet0mal pisze:Michaś będzie robił komory spalania w tłokach zalewając silnik paliwem
a co polecasz do 12mmt0mal pisze:Dobra rada od wujka Artura ;P
Do jedenastki trzeba koniecznie założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdarzenia - silnik przegrzewa się przy kręceniu na obroty, a olej się dosłownie pali.
Poleciłbym lać Mobila 1 5W50.
to już zalezy jak kto jeździ.t0mal pisze:A i turbo czasem się spala
a to jest niezaprzeczalny fakt.t0mal pisze: trzeba uważać na kąt wtrysku
Michał_1977, kiedy za mojego się bierzesz bo jak patrzę na Twojego i potem na swojego to mam ochotę odjechać Twoim tylko ze swoim przyszłym silnikiem
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
jak dozownik wyaluje to ja jestem chętny na ten z IVECO będzie w sam raz pasował od pompy VW
i ak możesz to podrzuć nr-y fali z tej pompy tak dla ciekawości
widzę że pompa bez przed-wtrysku
ciekawe jak Ci sie kultura pracy spodoba. choć bardzo dużo zależy od fali.
i ak możesz to podrzuć nr-y fali z tej pompy tak dla ciekawości
widzę że pompa bez przed-wtrysku
ciekawe jak Ci sie kultura pracy spodoba. choć bardzo dużo zależy od fali.
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
a co do korpusu to lepiej wykorzystaj korpus z pompy 1.9.
mają lepsze łożyskowania.
a w IVECO masz tylko wieloklin który wchodzi w koło napędzające. więc tam łożyskowanie jest praktycznie wieczne.
u Ciebie jak założysz pasek to siła która ciągnie pasek w połączeniu z naciągiem paska szybko zniszczy łożyskowania w pompie ze względu na wąsko rozstawione tulejki łożyskujące wałek napędowy.
mają lepsze łożyskowania.
a w IVECO masz tylko wieloklin który wchodzi w koło napędzające. więc tam łożyskowanie jest praktycznie wieczne.
u Ciebie jak założysz pasek to siła która ciągnie pasek w połączeniu z naciągiem paska szybko zniszczy łożyskowania w pompie ze względu na wąsko rozstawione tulejki łożyskujące wałek napędowy.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
ja mam też taką z transita i auto tylko po odpaleniu, wyciągnięciu przyspieszacza telepie coś jak transit... później jak się rozgrzeje to kulturą pracy nie odchodzi od standardowego SB'kaarwam pisze:widzę że pompa bez przed-wtrysku
ciekawe jak Ci sie kultura pracy spodoba. choć bardzo dużo zależy od fali.
taki sam miałem w pompie od transita ( ta część ze sprężynką ) , ale go nie założyłem i teraz nie wiem czy dobrze czy źle mam ten od SB'ka, ale na dźwigni z transitaMichał_1977 pisze:Trochę dziwny,ale się go poprzeinacza
eee... a ja martwiłem się, że mój jest zajechany... jak widzę takie przebarwienia na nim to normaMichał_1977 pisze:Tłok 11mm-igła
A co powiesz na dozownik z transita przerobiony na podobny do golfowskiego?? Opłaca się go montować, bo oś zawiasu będzie kilka mm wyżej niż w golfie.arwam pisze:jak dozownik wyaluje to ja jestem chętny na ten z IVECO będzie w sam raz pasował od pompy VW
Michał_1977 pisze:Fala.
czyli taka jak w na bezpośrednim wtrysku... ale taką już masz... czy ta jest wyższa niż tą na której jeździsz obecnie??Michał_1977 pisze:Gwałtowny początek wtrysku i łagodne zakończenie.
[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
marcinas1983 pisze:A co powiesz na dozownik z transita przerobiony na podobny do golfowskiego?? Opłaca się go montować, bo oś zawiasu będzie kilka mm wyżej niż w golfie.
kwestia tego jak się będzie zachowywać na silniku TD
jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział. ja muszę swoją pompę z M-TID przetestować na TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości