Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Czarson
Forum Master
Forum Master
Posty: 1948
Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
Lokalizacja: Puławy/Oslo
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Czarson » śr lis 07, 2012 11:56

mastercinek pisze:Obecnie nic specjalnego się nie dzieje. Powoli kładziemy elektrykę. Jak na razie to co jest pewne w 100% czyli cała wiązka na tył już leży umocowana. Przodu trochę się boję bo to całkiem nie moja dziedzina. Zastanawiam się czy nie zaangażować jakiegoś szpeca co by to zrobił raz i dobrze.
Kompletujemy też wygłuszenie auta no i póki co jest komplet na drzwi i klapę bagażnika.
czym wygłuszacie?


co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania :)
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » śr lis 07, 2012 20:17

2:15 tego filmu - idealne koło do jetty
http://www.awol.tv/episodes/?episode=199" onclick="window.open(this.href);return false;

Domyślam się, że kosztuje majątek ale kto potrafi je rozpoznać? Pewnie to jakiś amerykaniec...
Czarson pisze:czym wygłuszacie?
Jak na razie GMS-011 w drzwi
http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-011-PIANK ... -MASKI/144" onclick="window.open(this.href);return false;

Na podłodze mamy już trochę bituminu
http://www.bitmat.pl/pl/p/Mata-wyglusza ... twarda/133" onclick="window.open(this.href);return false;

no i teraz czas na zakup jakichś mat filcowych z warstwą bitumiczną miękką na całą resztę czyli cała podłoga, tunel, grodź, kokpit, sufit... tak jak w oryginale było, no może trochę lepiej.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: TAZ » śr lis 07, 2012 21:20

Wpisz w gogla ROTIFORM i szukaj sobie tej felgi. Nawet mają własną stronę i może tam je znajdziesz.



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » śr lis 07, 2012 21:56

mastercinek pisze:
Jak na razie GMS-011 w drzwi
http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-011-PIANK" onclick="window.open(this.href);return false; ... -MASKI/144

Na podłodze mamy już trochę bituminu
http://www.bitmat.pl/pl/p/Mata-wyglusza" onclick="window.open(this.href);return false; ... twarda/133

no i teraz czas na zakup jakichś mat filcowych z warstwą bitumiczną miękką na całą resztę czyli cała podłoga, tunel, grodź, kokpit, sufit... tak jak w oryginale było, no może trochę lepiej.

słuchaj czy pianke tą GMS można przykleić na mate bitumiczną?? trzymać się to będzie?



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » śr lis 07, 2012 23:16

TAZ pisze:Wpisz w gogla ROTIFORM i szukaj sobie tej felgi.
TAZ, dzięki, znalazłem. Z wyglądu felga mnie zmiażdżyła ale cena zrobiła to ze zdwojoną siłą :shock:
Cała stronka http://www.rotiform-felgen.de" onclick="window.open(this.href);return false; ogólnie fajna. Szkoda, że są tam tylko nowe modele felg. Może jest coś takiego ze wszystkimi historycznymi modelami?

SZOPENN, ja tą matę będę przyklejał do blachy wewnątrz drzwi i klapy bagażnika. Mogę ewentualnie zrobić test i skrawek przykleić i zobaczyć co się będzie działo. Wydaje mi się jednak, że klej z maty nie powinien się pogryźć z bituminem i powinno się trzymać...



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » śr lis 07, 2012 23:32

rozumiem co będziesz robił, ale klejenie pianki bezpośrednio na blache to kiepski pomysł bo..... ona nie ma wagi... a tobie chodzi też zeby zredukowało wibracje na dużych połaciach blach i usztywniło (np dach)... to ona tego nie zrobi.....

dlatego... ja juz jestem na etapie wygłuszania powoli, na szybrze zastosowałem filc z matą... ale dalej się zastanawiam.. czy kupować filce z matą...

czy matę oddzielnie a na nią przyklejać grubsze filce.. czy może zamiast filców pianke... tak czy siak.. mata musi być, sama pianka być nie może - takie moje zdanie.... zresztą waga chłonie wibracje... to dlatego lokomotywy są ciężkie.. to dlatego w rączkach motocykla w środku mam ołowiane odważniki (fabrycznie)... itp itd

no i ja mam zamiar stosować maty polimerowe...



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » czw lis 08, 2012 21:03

Widzisz, człowiek niby się naczyta, a i tak zawsze będzie miał jakieś braki. Dlatego dobrze, że się udzielasz :pub:

Na blachach wewnątrz drzwi jest oryginalny bitum - plaster 50 na 20 cm. Pomyślimy, żeby jeszcze dokleić tam gdzie nie ma i wtedy tego GMS'a.
Sprawdziłem dzisiaj klej na macie i nie jest to nic nadzwyczajnego. Skrawek przykleiłem do bituminu na podłodze i się trzyma ale rewelacji nie ma. Zastanawiam się, czy jak przykleję wewnątrz drzwi, tam będzie miało to kontakt z wodą i czy to to faktycznie mi kiedyś nie spłynie... :/
Na dach planowałem tylko filc przykleić ale jednak damy jeszcze po macie polimerowej i powinno być git. Cała reszta to już pójdzie tylko filc z matą łącznie 20mm grubości i też myślę starczy.
Nie chcemy tu jakoś przesadnie rozczulać się nad wygłuszaniem. Auto pod CA nie jest robione tak więc myślę, że i tak będzie dobrze. Zresztą wydech jest planowany średnio cichy to chyba i tak go nie zagłuszę matami :)
Tak czy inaczej myśli się na bierząco i co chwile koncepcja się zmienia...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: TAZ » czw lis 08, 2012 21:27

Nad tłumiki daj podwójną odseparowaną (1mm czy 2mm) cienką blachę alu i będzie o niebo ciszej. Jedna blacha nie wycisza zbytnio, a ładowanie między dwie jakiejś maty szklanej spowoduje tylko, że woda będzie tam zostawać. Ja u siebie robię ekran nad wydech z 3mm odseparowaniem blach. Tylko u mnie blachy 1mm grube i ładnie mi się to usztywnia nad wydechem, który w mojej jettcie będzie w poprzek auta.



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » czw lis 08, 2012 22:07

mastercinek pisze:astanawiam się, czy jak przykleję wewnątrz drzwi, tam będzie miało to kontakt z wodą i czy to to faktycznie mi kiedyś nie spłynie... :/

Tam nie dawaj ani pianki ani filcu bo będzie ci trzymać wode... pianka niby tam mniej chłonie ale chłonie... nie chcesz mieć tam wilgoci więc dowal tylko mat ale..... polecam Ci zamiast fabrycznej folii zrobić taką wypraskę z pianek GMS tak jak jest to w nowoczesniejszych autach. I wtedy będziesz miał ok.... żeby nie zawilgacać pianki możesz ją przykleić na folie (grube ze sklepów ogrodniczych się nadają idealnie) i dopiero na drzwi. Ja mam zamiar zastosować taśmy rzepowe 3m.. żeby w razie potrzeby dostania się do wnętrza drzwi nic nie rwać i nie niszczyć tylko po prostu odkleić..
mastercinek pisze: Cała reszta to już pójdzie tylko filc z matą łącznie 20mm grubości i też myślę starczy.

a co z grodzią? maty na pewno... ale gruba pianka na maty, czy ten gruby filc z allegro?
mastercinek pisze:Nie chcemy tu jakoś przesadnie rozczulać się nad wygłuszaniem. Auto pod CA nie jest robione tak więc myślę, że i tak będzie dobrze. Zresztą wydech jest planowany średnio cichy to chyba i tak go nie zagłuszę matami :)
Tak czy inaczej myśli się na bierząco i co chwile koncepcja się zmienia...

powiem Ci tak... cała ta afera z wygłuszaniem jest kupa warta.... prosta sprawa np. Dlaczego opel omega z 96 roku jest głośniejsza niż omega z 2003 roku mimo, że fabryka zastosowała taką samą ilość wygłuszeń i w tym samym miejscu?

Bo.... dowalanie mat nic nie daje, są miejsca któe coś dają i na tym się fabryka skupia.. i jeśli w te newralgiczne miejsca dasz lepsze materiały to masz ciszej... a dowalanie wagi nie przynosi nic oprócz tego że jak masz drzwi ciężkie to ci wywali zaraz zawiasy...



Matej890
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 822
Rejestracja: wt lut 10, 2009 00:30
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Auto: Golf 2 Edition Blue
Silnik: R32

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Matej890 » czw lis 08, 2012 22:26

kolorek powala.powodzenia w realizacji dalszych planów :pub:


Edition Blue R32 - jest
viewtopic.php?f=87&t=598505
Fire And Ice Matej890 - był
viewtopic.php?f=87&t=348076

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » czw lis 08, 2012 23:16

TAZ, dzięki... oczywiście weźmiemy pod uwagę. Ciekawe jak tam z miejscem będzie bo w syncro przez wał nad wydechem to tam ciaśniutko.
SZOPENN pisze:Tam nie dawaj ani pianki ani filcu bo będzie ci trzymać wode... pianka niby tam mniej chłonie ale chłonie...
No właśnie chciałem tą piankę dać, bo podobno się tam sprawdza. Ale własnego doświadczenia nie mam tutaj tylko tyle co z sieci... Ale pomysł z wykorzystaniem tej właśnie pianki na wypraskę jest kurde lepszy. Mam w swoim mk3 taką właśnie oryginalną i mówiłem do braciaka, że coś takiego by się przydało do jetty. To na jakimś kleju po krawędzi się trzyma. Sam już u siebie z 10 razy to ściągałem bo mam super pecha do elektryki drzwi i zero zniszczeń podczas tej operacji, a klej cały czas spełnia swoją funkcję. Ale pomysł z rzepami też dobry :)
SZOPENN pisze:a co z grodzią? maty na pewno... ale gruba pianka na maty, czy ten gruby filc z allegro?
Na grodzi jest oryginalna cienka mata bitumiczna na gorąco i to też fragmentami tylko. Nie planowałem już tego dokładać tylko położyć ten właśnie filc z matą bitumiczną... coś takiego LINK tylko 20mm bo tak było w oryginale i powinno starczyć. 10mm pójdzie chyba tylko na tunel bo tam za grubo się nie zmieści.
Tak jak pisałem nie chcę się za bardzo rozczulać czy ta mata będzie dobra, a może tamta trochę lepsza... auto jak ma być weekendowo-zlotowe to i pewne kwestie da się przeżyć.
Ważniejsza jest dla mnie mechanika i wolelibyśmy na niej bardziej się skupić. Już mamy ugadane z brackim, że jak przez rok jettka będzie się mechanicznie sprawdzać to będziemy poważnie myśleć nad znacznym zwiększenie mocy i na to już w domyśle odkładamy $$$.
A tak w ogóle to już bym chciał silnik chociaż prowizorycznie zamontować i spróbować odpalić bo już długo stoi, a nadal nie wiemy w jakim jest stanie... :/



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » pt lis 09, 2012 00:50

Tu masz tą mase co oryginalnie wypraski w drzwiach kleją

http://allegro.pl/wurth-srodek-uszczeln ... 66909.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » sob lis 10, 2012 22:59

SZOPENN pisze:Tu masz tą mase co oryginalnie wypraski w drzwiach kleją
Thx, przyda się.

Dzisiaj miałem w planach ostro zawalczyć... położyć resztę elektryki lub włożyć silnik... :hmm: albo wiek nie ten, może ciśnienie za wysokie...? Jedyne co udało mi się zrobić to zalać silnik olejem i zakręcić go kluczem na zamachu, założyłem dźwignię i linkę otwierania maski no i na fajrant cyknąłem kilka fotek:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek

Jetta trochę zarosła kurzem... mało czasu mamy ostatnio, żeby cokolwiek powalczyć...:(



Awatar użytkownika
Czarson
Forum Master
Forum Master
Posty: 1948
Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
Lokalizacja: Puławy/Oslo
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Czarson » ndz lis 11, 2012 00:48

mastercinek pisze:Jetta trochę zarosła kurzem... mało czasu mamy ostatnio, żeby cokolwiek powalczyć...:(
mastercinek, "nie od razu Rzym zbudowano"
powoli aby do celu :hehe:


co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania :)
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości