Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 00:11

Wczoraj,niedawno zakupiona 4T przeszła mały lifting :food:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Po piaskowaniu była szorstka jak pumeks i brud trzymałby się jej,jak rzep...
Pokryłem ją podkładem epoksydowym,w celu zabezpieczenia,a następnie błyszczącym srebrnym metalikiem.Teraz jest gładziutka i wszystko da się z niej zmyć :bigok: Zdałoby się jeszcze polakierować przy niej na czarno,to co było ori czarne czyli dźwignię sprzęgła itp.

Poza tym,dzisiaj z kolegą arwam założyliśmy wreszcie tłoko-rozdzielacz 10mm,kupiony już jakiś czas temu od kolegi euglen.
Jest fajowo :D ,ale jeszcze trochę regulacji (m.in. kąt wtrysku) i będzie zaj*****e.Będzie też kolejny filmik,ale najpierw sprzęgło i skrzynia muszą zawitać,tam gdzie ich miejsce.
Co raz częściej myślę nad beturbo :food: ...
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 11, 2009 00:18

Michaś_1977, żeś tej farby sobie nie żałował... to co ori było gumowe i czarne też jest teraz srebrne :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 07:48

marcinas1983 pisze:to co ori było gumowe i czarne też jest teraz srebrne
...się podmieni.Mam graty z poprzedniej skrzyni :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt wrz 11, 2009 14:54

Michaś_1977 pisze:Co raz częściej myślę nad beturbo :food: ...
dobre ;) to bedzie chyba 1 wszy 1.6 D BI-T :P czy jakoś tak.. ;)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 23:20

No wiesz abrams,ktoś musi wykonać pierwszy krok :bigok:
Do odważnych świat należy :wink:
Każdy tutaj chyba wie,że miarę jeżdżenia apetyt na moc rośnie :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 11, 2009 23:29

Michaś_1977, a ja dzisiaj w warsztacie miałem mazdę 626 2.0D comprex może zamiast drugiego T zaadoptuj EATONA?? :) będziesz miał moment większy na niskich obrotach a później T się załączy a EATONA można rozłączyć :P .

Kurde moje mk2 coś osłabło.... chyba przez tą ropę co wlewa się pod boost pina :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » pt wrz 11, 2009 23:31

Michaś_1977, Masz juz jakis pomysł jak to wykonac ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 23:36

marcinas1983 pisze:będziesz miał moment większy na niskich obrotach a później T się załączy a EATONA można rozłączyć :P .
Te motory nie lubią dużego momentu w dolnych obrotach (poniżej 2000rpm).Mogą pójść podstawy wału korbowego i korby.
marcinas1983 pisze:Kurde moje mk2 coś osłabło.... chyba przez tą ropę co wlewa się pod boost pina
Dokładnie.Boost pin nie może się obniżyć tyle co wcześniej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 23:37

Viriss pisze:Michaś_1977, Masz juz jakis pomysł jak to wykonac ?
Nooo...tak średnio,ale coś mi już w łepetynie zakwitło :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt wrz 11, 2009 23:42

Michaś_1977,

jak będę następnym razem u Ciebie to myślę że coś nad tym pokombinujemy a przy najmniej "biznes-plan" opracujemy i pomyślimy nad tym czy zastosować doładowanie równoległe czy szeregowe ze spiętrzaniem sprężu.


u mnie narazie jest apetyt nie na moc tylko na dodatkowe przełożenia. :grin: ale już bliżej jak dalej.
Dzięki Michaś_1977, jeszcze raz serdecznie za pomoc . i wycieczkę do Rzeszowa.
P.S. pisałeś niedawno że masz gdzieś namiar na hamownie w Rzeszowie.
myślę że następnym razem po jedziemy i we dwóch i dwa ładne wykresy w tej częsci forum przybędą bo paliwo pod nosem masz niezłe
dzisiaj jak po belkę jechałem na trzecim biegu pod górę stracił trakcję :food:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 11, 2009 23:42

Michaś_1977, sorry, że zatruje Tobie dupsko jeszcze.... a czy po wyciągnięciu boost pina jest tam dno czy przelot do wnętrza pompy?? Bo jeśli jest tam dno to... już wcześniej podczas obracania pina widziałem jak ON na dnie pływał sobie :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt wrz 11, 2009 23:45

marcinas1983 pisze:będziesz miał moment większy na niskich obrotach a później T się załączy a EATONA można rozłączyć :P .
kolego przy kombinowanym doładowaniu turbo dmucha Ci w kompresor więc nie można go rozłączyć bo pozbawiłbyś silnik powietrza.
i wtedy kompresor nie daje Ci pełego ciśnienia tylko np 0,5bara a pozostałe ciśnienie do zadanego produkuje Ci turbo



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 11, 2009 23:47

marcinas1983, tam nie ma przelotu do pompy,bo ciśnienie w pompie nie utrzymałoby się.Jest dno.
arwam, zapomniałeś zabrać tej małej części do DRW


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 11, 2009 23:47

arwam, ale z tego co gdzieś widziałem/przeczytałem EATON w mietku ma sprzęgło takie jak klima??

Michaś_1977, też tak myślałem na chłopski rozum rozumując :)
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 23:48 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości