[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
górniksc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 31, 2012 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: górniksc » ndz kwie 01, 2012 08:27

Hola hola... co to za obgadywanie :P Przodownik pracy ze Śląsk, reprezentanta Mazowsza też chce Forge :food: :satan:

co do przyspieszania Złoś, to obejrzałem Twoje 0-300 km/h a po chwili moje 0-150 km/h... cały czar prysł :goof: :grin:

co do nazwy to ja bym nazwał Szatan i tyle ;)

pozdro, górnik



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: daniel1d » ndz kwie 01, 2012 11:12

A jakie w ogóle w serii są heble w MKV r32?


www.proturbo.com.pl

arab82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 13:38
Lokalizacja: Essen (D)

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: arab82 » ndz kwie 01, 2012 11:51

345mm



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » ndz kwie 01, 2012 13:02

1 tłoczek zacisk - to jest problem, a nie średnica tarczy.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: Geno17 » ndz kwie 01, 2012 16:27

górniksc, ja widziałem procedurę startu i kręcenie tego onboarda na żywo, moc jest z nami :satan:



mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 11:54

Autko piekne... widziałem już kiedyś ofertę sprzedazy tego auta :).... osiągi piękne. Auto wystrojone też zacnie :-)
Jak dobrze widzę 0-200 w okolicach 11,5 sekundy? robiłeś pomiary np. Racelogiciem?

Masz zakuty motor? EGT przyjemne nawet choć po bandzie lekkiej :) 0-200 EGT 940-950?... a przy 300 widze niezały 1000 stopni to już kucizna ma co robić :)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » pn kwie 02, 2012 11:57

mgtan pisze:Jak dobrze widzę 0-200 w okolicach 11,5 sekundy? robiłeś pomiary np. Racelogiciem?
Tak.
mgtan pisze:Masz zakuty motor?
Nie ma potrzeby.
mgtan pisze:a przy 300 widze niezały 1000 stopni to już kucizna ma co robić
Seria daje radę, kolektory są zmienione. Poza tym pognałem go tak dwa razy i jakoś nie zamierzam tego powtarzać - auto wkrótce stanie na gumach do 270 km/h, co stanowi zdroworozsądkowy hamulec przez popisami 0-300.
mgtan pisze: widziałem już kiedyś ofertę sprzedazy tego auta
A to coś nowego, bo PiSi nie wystawiał nigdzie żadnej oferty.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 12:06

Czyli dobrze strzeliłęm 11,5 sek do 200? :) setka po 3,8-4,1?

oo to ciekawe... może zbierzność koloru itp. albo co bardziej pewne to moja stara głowa zawodzi :)

Przy jakich mocach się kuje silnik w R32 mowa oczywiście 6cylindrówce:)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » pn kwie 02, 2012 12:16

mgtan pisze:Przy jakich mocach się kuje silnik w R32 mowa oczywiście 6cylindrówce:)
U mnie się nie kuje, bo po prostu nie ma potrzeby :)
Wiem, że jest takie przekonanie, a czasem potrzeba. Jednak parametry pracy tego silnika nie wskazują na konieczność zakucia.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: daniel1d » pn kwie 02, 2012 12:18

mgtan pisze:setka po 3,8-4,1?
Czasy są podane gdzieś w temacie.Na pewno lepsze niż podałeś.
mgtan pisze:oo to ciekawe... może zbierzność koloru itp. albo co bardziej pewne to moja stara głowa zawodzi :)
była taki na allegro wystawiony ale to nie ten, tamten miał 400km z hakiem i był robiony w DE.
mgtan pisze:Przy jakich mocach się kuje silnik w R32 mowa oczywiście 6cylindrówce:)
Przy większych :P W R32 innego silnia niż 6 cylindrowego nie ma.


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 12:27

no tak masz rację Daniel1d... R32 a nie R :) wic nic innego niż 6 cylindrów :)

tak czy siak... to obecna Rka jest przepiękna, duuużo ciekawsza niż VI R :), ale tez bardzije cywilna, pomarańczowo czerwone felgi w R20 były jebno-oczne i widoczne z daleka :)

Tak czy siak będe wiedział jakiej Rki się obawiać, bo przy poprzedniej R"20" jeszcze spałem spokojnie,
z tą juz nie jest tak wesoło i szans nie mam ;), aczkolwiek dostać baty od 555 KM to juz nie wstyd :)

p.s. jakies mody jeszcze chcesz robić? :hmm: :jezor:


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » pn kwie 02, 2012 12:36

mgtan pisze:p.s. jakies mody jeszcze chcesz robić?
2 pomysły na grzebnięcie w silniku, jak dadzą trochę mocy to będzie radość :)
Kilka poprawek w zawiasie (poliuretany, jakieś sway bary) i kilka w wygodzie (pilocik tu, kamerka tam). W sumie podłubie się coś jeszcze :)

mgtan pisze:przy poprzedniej R"20" jeszcze spałem spokojnie
To czym Ty jeździsz, że 360 kunia Ci nie straszne?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: MatthewG » pn kwie 02, 2012 12:44

zlos pisze:To czym Ty jeździsz, że 360 kunia Ci nie straszne?
Też mnie to zaciekawiło..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 13:14

tylko Evelina "troszkę" zmodyfikowana...

a jakie zabiegi planujesz w motorze?


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości