Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 02, 2009 22:31

Załóż 5kę od FF.Ponoć będzie dłuższa.
Koleś,który mi ją opchnął,mówił,że z silnikiem 1,8 benzyna przy 3500rpm miał na 2ce 120km/h.
Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci,tzn.wkręci się do 3500rpm,ale chodzi mi o maksymalne prędkości na poszczególnych biegach.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:31 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr wrz 02, 2009 22:34

Michaś_1977 pisze:
arwam pisze:4T czy CHD ?
Znów Ci na wzrok siadło :bajer: ...
zewnętrznie są takie same



arwam

Post autor: arwam » śr wrz 02, 2009 22:37

Michaś_1977 pisze:Koleś,który mi ją opchnął,mówił,że z silnikiem 1,8 benzyna przy 3500rpm miał na 2ce 120km/h.
to co koleś mówił można między bajki włożyć
nawet DRW nie ma tak długiej dwójki

może na piątce



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 02, 2009 22:46

eeee.... to ja pozostanę przy swojej, bo moja jest jakaś inna... niby 4S a ma biegi jak 4T :P
Michaś_1977, po wrzuceniu z 4 na 5 bieg ile Tobie obrotów spada w dól wskazówka obrotomierza?? Bo u mnie jest około 500 obr/min.
arwam pisze:to co koleś mówił można między bajki włożyć
nawet DRW nie ma tak długiej dwójki
może miał licznik kręcony i ktoś źle wskazówkę wsadził, tak że pokazuje o 20km/h więcej :P??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr wrz 02, 2009 23:30

Michaś_1977 pisze:przy 3500rpm miał na 2ce 120km/h.
Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci
Mi się wydaje, że Michałowi się za mało obrotów napisało, bo przecież to żaden problem dla diesla, a po drugie 120kmph przy 3500rpm nierealne....



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr wrz 02, 2009 23:32

Michaś_1977, a czy Ty przypadkiem nie miałeś teraz w swoim golfie skrzyni z mk3 jakiejś dłuższej...?
arwam pisze:zewnętrznie są takie same
Ale widać wybite numery zaczynające się na 4T
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:33 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 02, 2009 23:38

arwam pisze: zewnętrznie są takie same
arwam, załączyłem fotkę z symbolem :chytry:
arwam pisze:może na piątce
No nie przesadzaj.
marcinas1983 pisze:niby 4S a ma biegi jak 4T :P
Obie mają takie same biegi.Różnią się przekładnią główną.
piori pisze:Mi się wydaje, że Michałowi się za mało obrotów napisało, bo przecież to żaden problem dla diesla, a po drugie 120kmph przy 3500rpm nierealne....
Nie wykluczam :P
Michaś_1977, a czy Ty przypadkiem nie miałeś teraz w swoim golfie skrzyni z mk3 jakiejś dłuższej...?
Miałem mieć odpowiednik 4T,czyli CHC od MK3 siostry,ale jeszcze nim troche potłucze i na żyletki.Stwierdziła,że nie będzie do niego już dokładać :grin:
Poza tym,jakbym ją wziął,to i tak by była do remontu,bo wsteczny strzela.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr wrz 02, 2009 23:40

Michaś_1977 pisze:Miałem mieć odpowiednik 4T,czyli CHC od MK3 siostry
A to szkoda, myślałem że może pójdzie pod młotek :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 02, 2009 23:48

A to szkoda, myślałem że może pójdzie pod młotek :food:
Jak się coś zmieni,to dam Ci znać,ale tak jak wspomniałem-wsteczny strzela.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw wrz 03, 2009 06:35

Michaś_1977 pisze:Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci,tzn.wkręci się do 3500rpm,ale chodzi mi o maksymalne prędkości na poszczególnych biegach.
w 4T na dwójce przy prędkości około 100km/h masz obroty około 6500rpm.

w Twoim silniku jak zmienisz popychacze na mechaniczne to jest bardzo realne



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 03, 2009 06:59

arwam, ja napisałem,że 2gi i 5ty bieg są wydłużone,bo skrzynka jest po remoncie i modach :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt wrz 08, 2009 12:15

4T jest dłuższa o 4S o 10 km , a z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów a w środku nie wiadomo co jest
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 12:16 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt wrz 08, 2009 12:34

grandi pisze:4T jest dłuższa o 4S o 10 km
Zależy na jakim biegu i przy jakich obrotach.
Ze stosunku przełożeń głównych (3,941:3,667) wynika różnica ok. 7,5%.
Jedyne co różni te dwie skrzynie (seryjne) to właśnie przełożenie końcowe (główne), przez co w efekcie każdy bieg jest dłuższy w 4T. Przełożenia wewnętrzne poszczególnych biegów są identyczne, i obudowa podejrzewam też.
grandi pisze:z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów
Oznaczenie obudowy (a dokładniej typu skrzyni) to 020 w obu przypadkach.

Michaś_1977, testowałeś już tą modzoną skrzynię?
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 12:46 przez piori, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 15:49

grandi pisze:4T jest dłuższa o 4S o 10 km , a z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów a w środku nie wiadomo co jest
4S i 4T mają te same przełożenia,tylko inną przekładnię główną.W tej co kupiłem dodatkowo ktoś wydłużył 2kę i 5kę.
piori pisze:Michaś_1977, testowałeś już tą modzoną skrzynię?
He,he,nie tak szybko,najpierw skrzynia idzie w metalic :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości