Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: ja4rqu » pn paź 18, 2010 17:51

Michaś zaniemówił na 12 dni, moze nie ma dostępu do internetu, albo szykuje taką niespodziankę, że włosy z pięt powypadają :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pn paź 18, 2010 21:45

A co tu pisać-Golf zapierdziela,tłucze kilometry i ma się dobrze :bigok:
Na razie nie ma czasu na mody,bo roboty stoi tyle przed warsztatem,że już mi się :vom: chce.
Nawet skubaniec Golf,popsuć się nie chce,żebym miał pretekst,aby wprowadzić go do warsztatu i przy okazji coś zmodzić...hehehe :grin:
koVWal Mk2 pisze:Hallo, dzieje się tu coś?
ja4rqu pisze:Michaś zaniemówił na 12 dni, moze nie ma dostępu do internetu
Wszystko pod kontrolą :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: estek1988 » czw paź 21, 2010 21:59

Gratuluję wg mnie najmocniejszego turbo klekocika 1.6
wiele pracy włożone ale opłacało się bo autko niesie jak woda :D
ciekawi mnie moc jaka jest obecnie po modyfikacjach i jakie spalanie przy normalnej jeździe bo sądzę że ponad 6 łyknie...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » czw paź 21, 2010 22:39

No i ja jestem ciekawy :hmm: Mój na pompie 11 pali 6.5 do 11-12/100 zależy jak cisnę :helm:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » czw paź 21, 2010 22:53

Michaś_1977 pisze:Nawet skubaniec Golf,popsuć się nie chce,żebym miał pretekst,aby wprowadzić go do warsztatu i przy okazji coś zmodzić
Widocznie mało jeździ :) u mnie od września:
- razem z olejem ze skrzyni wyleciały dwa zęby z dyferencjału (zasiadziłem 02A i spokój)
- Garrett T3 dotarty - dmucha max 1.5 bara
- hamulce - tradycyjnie tarcze fioletowe klocki połamane
- sprzęgło (zasadziłem z tdi i spokój)
- !!ułamała się ośka gazu w miejscu mocowania simmeringu!!
- kompresja spadła do 27barów (wyciągnięte szpilki głowicy)
- opony przednie się skończyły (nie paliłem kapcia, żeby nie było)
- upaliły się świece żarowe (rok miały)
A tak pozatym to golf pancerny :) niektóre rzeczy powinienem poprawić (chociażby dać wzmocnione szpilki do głowicy) ale mi się nie chciało. To że golf kolegi śmiga bez zarzutu to chyba cud, chyba, że Michaś traktuje go jak jajko :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pt paź 22, 2010 09:45

He,he,he...nie traktuję go jak jajko :)
Jak ma dostać w d...ę,to dostaje,ale wszystko w granicach rozsądku-kilka/kilkanaście kilometrów i jazda półluzem.
Generalnie,to nie ma się w nim co psuć.Wszystko powzmacniane i wymienione na nowe.Silnika zakuwać nie będę,bo mam jeszcze 2 :helm:
Jedyne co mnie irytuje,to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.W końcu wypieprzę dziada i wstawię blachę zaślepiającą...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: estek1988 » pt paź 22, 2010 19:39

a jak z falującymi obrotami??
bo u siebie zauważyłem że falują ale tylko na wyciągniętym przyspieszaczu i kopci na czarno przy sporym bucie a podczas przegazówki mało...



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » pt paź 22, 2010 20:22

Michaś_1977 pisze:.Wszystko powzmacniane
a co wzmacniałaes? ;>
Michaś_1977 pisze:to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.
ja z pół roku nie mam przyspieszacza bo mialem podobna przypadłość, ciekło i ciekło :bajer: to załozyłem zaslepkie ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » pt paź 22, 2010 22:28

Michaś a dałeś grube podkładki pod sprężyną od timingu?
Michaś_1977 pisze:Jedyne co mnie irytuje,to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.W końcu wypieprzę dziada i wstawię blachę zaślepiającą...
:helm: a śmiałeś się kiedyś ze mnie, że to pachnie druciarstwem
Jedyne rozwiązanie to przyspieszacz jak w audi.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: twromek » pt paź 22, 2010 23:03

Pełne uznanie za naprawę Golfa i całościowy wkład :)

Co do przyspieszacza to ja linkę wywaliłem bo by mi i tak tylko miejsce pod maską zajmowała, w pompie jeszcze mi to zostało, narazie nic nie cieknie więc mi to nie przeszkadza.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » sob paź 23, 2010 08:17

tomogolf2 pisze:a co wzmacniałaes?
A chociażby układ napędowy...
t0mal pisze:Michaś a dałeś grube podkładki pod sprężyną od timingu?
Kurde,nie pamiętam grubości,ale mają ok. 1,5mm :bajer:
t0mal pisze:Jedyne rozwiązanie to przyspieszacz jak w audi.
Zaraz będę szukał w ETCE,bo nie kumam...masz fotkę?
twromek pisze:Pełne uznanie za naprawę Golfa i całościowy wkład
:pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » sob paź 23, 2010 09:08

jak w tej http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-t4 ... 74903.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dźwignia z boku obudowy



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » sob paź 23, 2010 15:17

t0mal pisze:!!ułamała się ośka gazu
mialem tak w tamtym roku jak startowałem na 1/4 mili, przejazd probny bez zarzutu ;) et 15,36 , za drugim podejsciem nawet nie ruszylem zapalilo sie zielone ja gaz w podłoge a on nie reaguje, przeciwnik pojechal, a ja wychodze z auta otwieram maske a tam ropka z pompy na poł metra do gory tryska :panna:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » sob paź 23, 2010 22:30

Jakieś pomysły czemu się tak dzieje? Michał? Jesteś najstarszy i masz najwięcej doświadczenia, weź coś doradź, zrobimy burzę mózgów, może ktoś podrzuci dobry pomysł.
Do mnie trafiały pompy od Trochima, które musiałem poprawiać (w sumie dość banalne poprawki) ale co do wibracji na przyspieszaczu i na pedale gazu (łamanie ośki) mam tylko domysły, nic sprawdzonego - golf się poddaje po 2 latach eksprerymentów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości