Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Michaś zaniemówił na 12 dni, moze nie ma dostępu do internetu, albo szykuje taką niespodziankę, że włosy z pięt powypadają
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
A co tu pisać-Golf zapierdziela,tłucze kilometry i ma się dobrze
Na razie nie ma czasu na mody,bo roboty stoi tyle przed warsztatem,że już mi się chce.
Nawet skubaniec Golf,popsuć się nie chce,żebym miał pretekst,aby wprowadzić go do warsztatu i przy okazji coś zmodzić...hehehe
Na razie nie ma czasu na mody,bo roboty stoi tyle przed warsztatem,że już mi się chce.
Nawet skubaniec Golf,popsuć się nie chce,żebym miał pretekst,aby wprowadzić go do warsztatu i przy okazji coś zmodzić...hehehe
koVWal Mk2 pisze:Hallo, dzieje się tu coś?
Wszystko pod kontroląja4rqu pisze:Michaś zaniemówił na 12 dni, moze nie ma dostępu do internetu
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Gratuluję wg mnie najmocniejszego turbo klekocika 1.6
wiele pracy włożone ale opłacało się bo autko niesie jak woda
ciekawi mnie moc jaka jest obecnie po modyfikacjach i jakie spalanie przy normalnej jeździe bo sądzę że ponad 6 łyknie...
wiele pracy włożone ale opłacało się bo autko niesie jak woda
ciekawi mnie moc jaka jest obecnie po modyfikacjach i jakie spalanie przy normalnej jeździe bo sądzę że ponad 6 łyknie...
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
No i ja jestem ciekawy Mój na pompie 11 pali 6.5 do 11-12/100 zależy jak cisnę
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Widocznie mało jeździ u mnie od września:Michaś_1977 pisze:Nawet skubaniec Golf,popsuć się nie chce,żebym miał pretekst,aby wprowadzić go do warsztatu i przy okazji coś zmodzić
- razem z olejem ze skrzyni wyleciały dwa zęby z dyferencjału (zasiadziłem 02A i spokój)
- Garrett T3 dotarty - dmucha max 1.5 bara
- hamulce - tradycyjnie tarcze fioletowe klocki połamane
- sprzęgło (zasadziłem z tdi i spokój)
- !!ułamała się ośka gazu w miejscu mocowania simmeringu!!
- kompresja spadła do 27barów (wyciągnięte szpilki głowicy)
- opony przednie się skończyły (nie paliłem kapcia, żeby nie było)
- upaliły się świece żarowe (rok miały)
A tak pozatym to golf pancerny niektóre rzeczy powinienem poprawić (chociażby dać wzmocnione szpilki do głowicy) ale mi się nie chciało. To że golf kolegi śmiga bez zarzutu to chyba cud, chyba, że Michaś traktuje go jak jajko
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
He,he,he...nie traktuję go jak jajko
Jak ma dostać w d...ę,to dostaje,ale wszystko w granicach rozsądku-kilka/kilkanaście kilometrów i jazda półluzem.
Generalnie,to nie ma się w nim co psuć.Wszystko powzmacniane i wymienione na nowe.Silnika zakuwać nie będę,bo mam jeszcze 2
Jedyne co mnie irytuje,to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.W końcu wypieprzę dziada i wstawię blachę zaślepiającą...
Jak ma dostać w d...ę,to dostaje,ale wszystko w granicach rozsądku-kilka/kilkanaście kilometrów i jazda półluzem.
Generalnie,to nie ma się w nim co psuć.Wszystko powzmacniane i wymienione na nowe.Silnika zakuwać nie będę,bo mam jeszcze 2
Jedyne co mnie irytuje,to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.W końcu wypieprzę dziada i wstawię blachę zaślepiającą...
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
a jak z falującymi obrotami??
bo u siebie zauważyłem że falują ale tylko na wyciągniętym przyspieszaczu i kopci na czarno przy sporym bucie a podczas przegazówki mało...
bo u siebie zauważyłem że falują ale tylko na wyciągniętym przyspieszaczu i kopci na czarno przy sporym bucie a podczas przegazówki mało...
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
a co wzmacniałaes? ;>Michaś_1977 pisze:.Wszystko powzmacniane
ja z pół roku nie mam przyspieszacza bo mialem podobna przypadłość, ciekło i ciekło to załozyłem zaslepkieMichaś_1977 pisze:to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Michaś a dałeś grube podkładki pod sprężyną od timingu?
Jedyne rozwiązanie to przyspieszacz jak w audi.
a śmiałeś się kiedyś ze mnie, że to pachnie druciarstwemMichaś_1977 pisze:Jedyne co mnie irytuje,to ten przeklęty przyspieszacz,bo już chyba 4ty i cieknie.W końcu wypieprzę dziada i wstawię blachę zaślepiającą...
Jedyne rozwiązanie to przyspieszacz jak w audi.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Pełne uznanie za naprawę Golfa i całościowy wkład
Co do przyspieszacza to ja linkę wywaliłem bo by mi i tak tylko miejsce pod maską zajmowała, w pompie jeszcze mi to zostało, narazie nic nie cieknie więc mi to nie przeszkadza.
Co do przyspieszacza to ja linkę wywaliłem bo by mi i tak tylko miejsce pod maską zajmowała, w pompie jeszcze mi to zostało, narazie nic nie cieknie więc mi to nie przeszkadza.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
A chociażby układ napędowy...tomogolf2 pisze:a co wzmacniałaes?
Kurde,nie pamiętam grubości,ale mają ok. 1,5mmt0mal pisze:Michaś a dałeś grube podkładki pod sprężyną od timingu?
Zaraz będę szukał w ETCE,bo nie kumam...masz fotkę?t0mal pisze:Jedyne rozwiązanie to przyspieszacz jak w audi.
twromek pisze:Pełne uznanie za naprawę Golfa i całościowy wkład
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
jak w tej http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-t4 ... 74903.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dźwignia z boku obudowy
dźwignia z boku obudowy
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
mialem tak w tamtym roku jak startowałem na 1/4 mili, przejazd probny bez zarzutu et 15,36 , za drugim podejsciem nawet nie ruszylem zapalilo sie zielone ja gaz w podłoge a on nie reaguje, przeciwnik pojechal, a ja wychodze z auta otwieram maske a tam ropka z pompy na poł metra do gory tryskat0mal pisze:!!ułamała się ośka gazu
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Jakieś pomysły czemu się tak dzieje? Michał? Jesteś najstarszy i masz najwięcej doświadczenia, weź coś doradź, zrobimy burzę mózgów, może ktoś podrzuci dobry pomysł.
Do mnie trafiały pompy od Trochima, które musiałem poprawiać (w sumie dość banalne poprawki) ale co do wibracji na przyspieszaczu i na pedale gazu (łamanie ośki) mam tylko domysły, nic sprawdzonego - golf się poddaje po 2 latach eksprerymentów.
Do mnie trafiały pompy od Trochima, które musiałem poprawiać (w sumie dość banalne poprawki) ale co do wibracji na przyspieszaczu i na pedale gazu (łamanie ośki) mam tylko domysły, nic sprawdzonego - golf się poddaje po 2 latach eksprerymentów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości