no ba ale nie kwalifikuje sie na dupowoz tylko na dragowego dieslavoj2s pisze:jesli uwazacie ze budowa AUDI kwalifikuje sie na forum VW
[GOLF MK1] Jedyneczka z ABF'em by voj2s
Moderator: G0 Karcio
raczej dragowy diesel bedzie z niej kiepski... przy masie 1400kg marzeniem sa wysokie 11... i taki jest plan zeby robila taki czas i nadawala sie do jazdy na codzienzaprzal pisze:no ba ale nie kwalifikuje sie na dupowoz tylko na dragowego dieslavoj2s pisze:jesli uwazacie ze budowa AUDI kwalifikuje sie na forum VW
popoludniu / wieczorem wrzuce fotki od poczatku budowy i wiecej zdjec pogladowych gdzie jakie problemy w nowym temacie
źle .... nie moge dojsc do ladu szarpie silnikiem 2500-4000 rpm
komp seria
czyjnik obrotow walu zmieniony
swiece nowe, palec nowy, kable nie maja przebic wygladaja ladnie
aparat zaplonowy zmieniony
lambda zmieniona i proby z odpieta
czujniki temp wody i powietrza sprawdzone, zmienione
niezaleznie od predkosci i obciazenia na kazdym biegu w tym przedziale, na postoju slychac jakby gubil zaplony a jak sie jedzie to chce motor wyskoczyc spod maski... powyzej 4000 jedzie plynnie jakies pomysly?? komp?? praca na wolnych tez idealna nie jest .....
jakies pomysly??
a i jezdzac raczej spokojnie po miescie 11litrow w mk1 to chyba troche za duzo??
komp seria
czyjnik obrotow walu zmieniony
swiece nowe, palec nowy, kable nie maja przebic wygladaja ladnie
aparat zaplonowy zmieniony
lambda zmieniona i proby z odpieta
czujniki temp wody i powietrza sprawdzone, zmienione
niezaleznie od predkosci i obciazenia na kazdym biegu w tym przedziale, na postoju slychac jakby gubil zaplony a jak sie jedzie to chce motor wyskoczyc spod maski... powyzej 4000 jedzie plynnie jakies pomysly?? komp?? praca na wolnych tez idealna nie jest .....
jakies pomysly??
a i jezdzac raczej spokojnie po miescie 11litrow w mk1 to chyba troche za duzo??
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 01:07 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.
luźny kabel od głownego ładowania przy rozruszniku ? . U mnie ver np. jak był strzelony kabel w którymś miejscu (ten od ładowania alternator-rozrusznik) to potrafił szarpać , gasnąc a gdy sie poruszało tym kablem przy rozruszniku to wszystko znowu było ok . Na postoju nie równa praca , podczas jazdy gdy silnik sie ruszał kabel z nim i wtedy szarpało jakby gasł i dalej zapalał jak na pycha . Pomagało poruszanie kablem .
Laik jestem ale podałem tylko przyczyne która była u mnie może u Ciebie też jest to samo .
Laik jestem ale podałem tylko przyczyne która była u mnie może u Ciebie też jest to samo .
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 01:13 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
ja bym sprawdził jak chodzi na innym ECUvoj2s pisze:niezaleznie od predkosci i obciazenia na kazdym biegu w tym przedziale, na postoju slychac jakby gubil zaplony a jak sie jedzie to chce motor wyskoczyc spod maski... powyzej 4000 jedzie plynnie jakies pomysly?? komp?? praca na wolnych tez idealna nie jest
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
po odpieciuaparatu czyli czujnika halla szarpie duzo mniej ..... jakies pomysly??
a tak wyglada pomiar od 4400 rpm
walki KR...
a tak wyglada pomiar od 4400 rpm
walki KR...
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 21:07 przez voj2s, łącznie zmieniany 2 razy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... c6#2408940 to samovoj2s pisze:po odpieciuaparatu czyli czujnika halla szarpie duzo mniej ..... jakies pomysly??
[ Dodano: 13 Gru 2008 20:42 ]
a jak ustawione??voj2s pisze:walki KR...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości