[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek
Moderator: G0 Karcio
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Tylko czy wahacze z S3 też są aluminiowe jak w TT? Negatyw jest, ale nie jakiś straszny. W Passacie są aluminiowe zwrotnice i dlatego o nich wspomniałem, ale co do S3 to pewności nie mam.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Zarowno wahacze jak i zwrotnice w S3 sa aluminiowe.
Negatyw w obnizonym Golfie bedzie calkiem spory. Skoro teraz jest problem z przycieraniem, to tym bardziej bedzie po montazu wahaczy z TT.
Negatyw w obnizonym Golfie bedzie calkiem spory. Skoro teraz jest problem z przycieraniem, to tym bardziej bedzie po montazu wahaczy z TT.
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
PomogłeśMatthewG pisze:Przednie fotele na lżejsze z tytanowymi stelażami, akumulator na żelowy, lekkie felgi i śruby, lżejszy wydech, przednie wahacze i piasty na aluminiowe, tylne tarcze na inne, maska z karbonu, klapa bagażnika z karbonu. Pomogłem?
Fotele mam namierzone, 9.5 kg sztuka.
Akumulator żelowy jest do pupy. Jeśli cokolwiek, to LiOn aku, ale póki co 4k zeta kosztuje.
Felgi mam lekkie.
Śruby za to wytrzymałe, bo jakoś lekkie są słabsze od stali 10.9
Wydech tytanowy? Kaman, oszczędzę 5-10 kg. A cena z kosmosu.
Wahacze = negatyw. Negatyw = mniej gumy na asfalcie = trakcja papa = pupa nie czas na 1/4 mili.
Piasty alu - nie znam tematu, szczegół proszę
Maska karbon - jedzie. Szukam zapinek fajnych, bo przy 250 karbon chce odlecieć jeśli tylko na centralnym uchwycie wisi.
Klapa bagażnika karbon - poczytałem i nie jedzie, spasowanie do auta to jakiś koszmar.
Lżejsze szyby boczne, ktoś ma namiary na kogoś kto robi w PL?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Przednie wahacze i zwrotnice z aluminium z Passata B6/B7 i Audi S3. Zobacz czy nie masz takich.
Szyby bym odpuscil.
Wydech bez tlumikow bedzie lzejszy. :p
Buda 5d jest tez ciezsza niz 3d.
Ja bym nie przesadzal z tym wyciaganiem wszystkiego. Zrobi sie frankerstein, a bedzie niewiele szybszy
Szyby bym odpuscil.
Wydech bez tlumikow bedzie lzejszy. :p
Buda 5d jest tez ciezsza niz 3d.
Ja bym nie przesadzal z tym wyciaganiem wszystkiego. Zrobi sie frankerstein, a bedzie niewiele szybszy
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Dokładnie co do wahaczy jak powyżej, ewentualnie firma SuperPro ma zestaw LCA (chyba tak się nazywał), ale tu będzie negatyw. Co do wydechu to jakieś 3 lata temu rozmawiałem z Michałem z MG o stali z domieszką tytanu, mega cienkie ścianki i kolejnych kilka kilo mniej, ceny były w miarę przystępne Ewentualnie kolektor wydechowy z inconel'u Jeśli chodzi o baterię to np. Braille Lightweight Racing Battery, ceny dużo niższe jak i masa. Jeśli mówisz o BBS to one lekkie nie są No chyba, że OZ. Na śrubach też można urwać, nie pamiętam z czego one dokładne są wykonane, ale na pewno są wytrzymałe. Ceny za komplet mniej jak tysiąc o ile dobrze pamiętam. Do tyłu możesz założyć zestaw z RS6, najlepiej na pływającej tarczy. Fotele już mamy. Tylną kanapę na dwa kubły jak u Stefana? Przednie błotniki też robią z karbonu. Obudowy na lusterka z karbonu, toż to dopiero urwie i będzie nawiązanie do maski Masz Tomku zmienione poduszki silnika i skrzyni czy seryjne? A jakieś LSD? Chociaż tu może być problem ze skrzynią..
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Mam chyba standard wahacze i zwrotnice, bo nic nie grzebałem i za nic nie płaciłem. Jeszczeantoś pisze:Przednie wahacze i zwrotnice z aluminium z Passata B6/B7 i Audi S3. Zobacz czy nie masz takich.
Szyby bym odpuscil.
Wydech bez tlumikow bedzie lzejszy. :p
Buda 5d jest tez ciezsza niz 3d.
Ja bym nie przesadzal z tym wyciaganiem wszystkiego. Zrobi sie frankerstein, a bedzie niewiele szybszy
Szyby też mam wątpliwości.
Buda 5d jest dobra, bo sleeper musi być.
Frankenstein faktycznie grozi jak polecę za daleko z kluczem i wykręcę wszystko ze środka. Klima zostaje, nawi i środek poza fotelami zostaje.
Zero negatywu. Koniec dyskusjiMatthewG pisze:Dokładnie co do wahaczy jak powyżej, ewentualnie firma SuperPro ma zestaw LCA (chyba tak się nazywał), ale tu będzie negatyw. Co do wydechu to jakieś 3 lata temu rozmawiałem z Michałem z MG o stali z domieszką tytanu, mega cienkie ścianki i kolejnych kilka kilo mniej, ceny były w miarę przystępne Ewentualnie kolektor wydechowy z inconel'u Jeśli chodzi o baterię to np. Braille Lightweight Racing Battery, ceny dużo niższe jak i masa. Jeśli mówisz o BBS to one lekkie nie są No chyba, że OZ. Na śrubach też można urwać, nie pamiętam z czego one dokładne są wykonane, ale na pewno są wytrzymałe. Ceny za komplet mniej jak tysiąc o ile dobrze pamiętam. Do tyłu możesz założyć zestaw z RS6, najlepiej na pływającej tarczy. Fotele już mamy. Tylną kanapę na dwa kubły jak u Stefana? Przednie błotniki też robią z karbonu. Obudowy na lusterka z karbonu, toż to dopiero urwie i będzie nawiązanie do maski Masz Tomku zmienione poduszki silnika i skrzyni czy seryjne? A jakieś LSD? Chociaż tu może być problem ze skrzynią..
Wydech uratuje w wersji stopów z Ti jakieś 2-3 kg. To dokładnie rozmiar solidnej kupy
Fele: OZ Ultraleggera HLT. Wiem, bez HLT byłoby ciut lżej, ale masa masą a moje życie też ma swoją wartość.
Śruby do kół: owszem, są takie - tytanowe. Lekkie. Mocne. Z jednym zajebistym minusem - mają potężną kurczliwość termiczną. Efekt: koła lubią odpaść ze względu na pracę termiczną śrub. Dla wielu nieistotny szczegół, ale dla mnie dość interesujący efekt.
Kolektor inny niż mam = reaktor atomowy pod maską i wszystko mi popłynie.
Jaka jest różnica między tylnymi heblami ori a RS6 - wagowo?
Tylna kanapa będzie pożegnana. Chyba
Poduszki silnika seria. Twarde łamią dupę drganiami. pupa jakoś wytrzyma, ale już dwumas i skrzynia biegów mogą skapitulować.
LSD? Nie biorę, dziękuję
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Kolego, to już jest pogoń za króliczkiem. Moim Zdaniem nie warto wywalać foteli i wydawać kolejnych kilku tysięcy dla 0,5s do 200. Co powiedzą dzieci? Kto zawiezie do szkoły?
Masz niesamowitą maszynę, nie warto robić z niej kolejnego golasa pod osiągi. Wolałbym się chwalić zajebistą maszyną do codziennego użytku, niż standardowym racingowcem na legalnych oponach.
Pozdrawiam,
Patryk.
No i czy niższa masa nie spowoduje mniejszej trakcji?
Masz niesamowitą maszynę, nie warto robić z niej kolejnego golasa pod osiągi. Wolałbym się chwalić zajebistą maszyną do codziennego użytku, niż standardowym racingowcem na legalnych oponach.
Pozdrawiam,
Patryk.
No i czy niższa masa nie spowoduje mniejszej trakcji?
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Dzieci będą się bić o fotel. To pewnesliwa404 pisze:Kolego, to już jest pogoń za króliczkiem. Moim Zdaniem nie warto wywalać foteli i wydawać kolejnych kilku tysięcy dla 0,5s do 200. Co powiedzą dzieci? Kto zawiezie do szkoły?
Foteli nie znalazłem jeszcze takich, które pasują do mojej wątłej 2 metrowej postury
A 0,5 do 200... najwyżej na zawodach na 1/4 mili wyjmę 1 fotel i kanapę.
Owszem, troszkęsliwa404 pisze:No i czy niższa masa nie spowoduje mniejszej trakcji?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Negatywy i tak masz w serii.
Z tylu mozesz ustawic na zero, czy pol stopnia (seria 1-1,5) i zbieznosc na zero co powinno zaowocowac lepsza trakcja. Kolo bedzie bardziej wystawalo na gorze przy mniejszym negatywie (regulacja jest na gornym wahaczu).
Przod obstawiam, ze masz w okolicach 1 stopnia, ale nic z tym nie zrobisz.
Z tylu mozesz ustawic na zero, czy pol stopnia (seria 1-1,5) i zbieznosc na zero co powinno zaowocowac lepsza trakcja. Kolo bedzie bardziej wystawalo na gorze przy mniejszym negatywie (regulacja jest na gornym wahaczu).
Przod obstawiam, ze masz w okolicach 1 stopnia, ale nic z tym nie zrobisz.
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
No to się uśmiałemzlos pisze: Wydech uratuje w wersji stopów z Ti jakieś 2-3 kg. To dokładnie rozmiar solidnej kupy
LSD? Nie biorę, dziękuję
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
No i dokładnie o tym mówie. Zawody? Jasne! Wywalać fotele pasażera i tylnia kanapa wek. Natomiast jeśli rzeczywiście plan od początku był taki, aby zrobić zajebisty dupowóz do codziennej jazdy, to wydaje mi się, że zmiana foteli, czy też kombinacja z maskami/klapami/boczkami z carbonu, to już przesada. Wydaje mi się, że nawet jeśli wywalisz fotele, to trakcja przy tej mocy się na tyle pogorszy, że czasy się wyrównają. Jak tylko będzie jakiś wyścig na 1/4 mili to rzecz jasna - fotele wek.
Na twoim miejscu pomyślałbym nad jakimś sprytnym i banalnym w obsłudze montażu fotela pasażera i kanapy. Będzie trzeba to 3 minuty i wynosisz.
Co do zmian - jedyne co by Ci się przydało to porządny fotel kierowcy. Widzę tutaj od nowej audi RS6.
Na twoim miejscu pomyślałbym nad jakimś sprytnym i banalnym w obsłudze montażu fotela pasażera i kanapy. Będzie trzeba to 3 minuty i wynosisz.
Co do zmian - jedyne co by Ci się przydało to porządny fotel kierowcy. Widzę tutaj od nowej audi RS6.
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
podejrzewam, że jednak sporo waży:Psliwa404 pisze:Widzę tutaj od nowej audi RS6
najfajniej byłoby mieć wszystko na "szybkozłączki" żeby faktycznie przy zawodach fotele i inne szybko wyjąć prawda jest taka, że jak rozbierzesz pół środka to i wrzucisz 30kg karbonu to i wygody nie będzie i slipera:p
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
kolega zmieniał szyby na lżejsze http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f= ... &start=360" onclick="window.open(this.href);return false;zlos pisze:
Lżejsze szyby boczne, ktoś ma namiary na kogoś kto robi w PL?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości