[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: MatthewG » wt cze 24, 2014 15:15

Tylko czy wahacze z S3 też są aluminiowe jak w TT? Negatyw jest, ale nie jakiś straszny. W Passacie są aluminiowe zwrotnice i dlatego o nich wspomniałem, ale co do S3 to pewności nie mam.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
antoś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:30
Lokalizacja: Łódź

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: antoś » wt cze 24, 2014 16:02

Zarowno wahacze jak i zwrotnice w S3 sa aluminiowe.

Negatyw w obnizonym Golfie bedzie calkiem spory. Skoro teraz jest problem z przycieraniem, to tym bardziej bedzie po montazu wahaczy z TT.



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » wt cze 24, 2014 19:35

MatthewG pisze:Przednie fotele na lżejsze z tytanowymi stelażami, akumulator na żelowy, lekkie felgi i śruby, lżejszy wydech, przednie wahacze i piasty na aluminiowe, tylne tarcze na inne, maska z karbonu, klapa bagażnika z karbonu. Pomogłem?
Pomogłeś :)

Fotele mam namierzone, 9.5 kg sztuka.
Akumulator żelowy jest do pupy. Jeśli cokolwiek, to LiOn aku, ale póki co 4k zeta kosztuje.
Felgi mam lekkie.
Śruby za to wytrzymałe, bo jakoś lekkie są słabsze od stali 10.9 :)
Wydech tytanowy? Kaman, oszczędzę 5-10 kg. A cena z kosmosu.
Wahacze = negatyw. Negatyw = mniej gumy na asfalcie = trakcja papa = pupa nie czas na 1/4 mili.
Piasty alu - nie znam tematu, szczegół proszę :)
Maska karbon - jedzie. Szukam zapinek fajnych, bo przy 250 karbon chce odlecieć jeśli tylko na centralnym uchwycie wisi.
Klapa bagażnika karbon - poczytałem i nie jedzie, spasowanie do auta to jakiś koszmar.

Lżejsze szyby boczne, ktoś ma namiary na kogoś kto robi w PL?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
antoś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:30
Lokalizacja: Łódź

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: antoś » wt cze 24, 2014 20:11

Przednie wahacze i zwrotnice z aluminium z Passata B6/B7 i Audi S3. Zobacz czy nie masz takich.

Szyby bym odpuscil.

Wydech bez tlumikow bedzie lzejszy. :p

Buda 5d jest tez ciezsza niz 3d.

Ja bym nie przesadzal z tym wyciaganiem wszystkiego. Zrobi sie frankerstein, a bedzie niewiele szybszy



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: MatthewG » wt cze 24, 2014 20:33

Dokładnie co do wahaczy jak powyżej, ewentualnie firma SuperPro ma zestaw LCA (chyba tak się nazywał), ale tu będzie negatyw. Co do wydechu to jakieś 3 lata temu rozmawiałem z Michałem z MG o stali z domieszką tytanu, mega cienkie ścianki i kolejnych kilka kilo mniej, ceny były w miarę przystępne :kac: Ewentualnie kolektor wydechowy z inconel'u :grin: Jeśli chodzi o baterię to np. Braille Lightweight Racing Battery, ceny dużo niższe jak i masa. Jeśli mówisz o BBS to one lekkie nie są ;) No chyba, że OZ. Na śrubach też można urwać, nie pamiętam z czego one dokładne są wykonane, ale na pewno są wytrzymałe. Ceny za komplet mniej jak tysiąc o ile dobrze pamiętam. Do tyłu możesz założyć zestaw z RS6, najlepiej na pływającej tarczy. Fotele już mamy. Tylną kanapę na dwa kubły jak u Stefana? Przednie błotniki też robią z karbonu. Obudowy na lusterka z karbonu, toż to dopiero urwie i będzie nawiązanie do maski :grin: Masz Tomku zmienione poduszki silnika i skrzyni czy seryjne? A jakieś LSD? Chociaż tu może być problem ze skrzynią..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
antoś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:30
Lokalizacja: Łódź

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: antoś » wt cze 24, 2014 20:58

O, szpera na przod i tyl. ;)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » wt cze 24, 2014 21:08

antoś pisze:Przednie wahacze i zwrotnice z aluminium z Passata B6/B7 i Audi S3. Zobacz czy nie masz takich.
Szyby bym odpuscil.
Wydech bez tlumikow bedzie lzejszy. :p
Buda 5d jest tez ciezsza niz 3d.
Ja bym nie przesadzal z tym wyciaganiem wszystkiego. Zrobi sie frankerstein, a bedzie niewiele szybszy
Mam chyba standard wahacze i zwrotnice, bo nic nie grzebałem i za nic nie płaciłem. Jeszcze :D
Szyby też mam wątpliwości.
Buda 5d jest dobra, bo sleeper musi być.
Frankenstein faktycznie grozi jak polecę za daleko z kluczem i wykręcę wszystko ze środka. Klima zostaje, nawi i środek poza fotelami zostaje.
MatthewG pisze:Dokładnie co do wahaczy jak powyżej, ewentualnie firma SuperPro ma zestaw LCA (chyba tak się nazywał), ale tu będzie negatyw. Co do wydechu to jakieś 3 lata temu rozmawiałem z Michałem z MG o stali z domieszką tytanu, mega cienkie ścianki i kolejnych kilka kilo mniej, ceny były w miarę przystępne Ewentualnie kolektor wydechowy z inconel'u Jeśli chodzi o baterię to np. Braille Lightweight Racing Battery, ceny dużo niższe jak i masa. Jeśli mówisz o BBS to one lekkie nie są No chyba, że OZ. Na śrubach też można urwać, nie pamiętam z czego one dokładne są wykonane, ale na pewno są wytrzymałe. Ceny za komplet mniej jak tysiąc o ile dobrze pamiętam. Do tyłu możesz założyć zestaw z RS6, najlepiej na pływającej tarczy. Fotele już mamy. Tylną kanapę na dwa kubły jak u Stefana? Przednie błotniki też robią z karbonu. Obudowy na lusterka z karbonu, toż to dopiero urwie i będzie nawiązanie do maski Masz Tomku zmienione poduszki silnika i skrzyni czy seryjne? A jakieś LSD? Chociaż tu może być problem ze skrzynią..
Zero negatywu. Koniec dyskusji :)
Wydech uratuje w wersji stopów z Ti jakieś 2-3 kg. To dokładnie rozmiar solidnej kupy ;)
Fele: OZ Ultraleggera HLT. Wiem, bez HLT byłoby ciut lżej, ale masa masą a moje życie też ma swoją wartość.
Śruby do kół: owszem, są takie - tytanowe. Lekkie. Mocne. Z jednym zajebistym minusem - mają potężną kurczliwość termiczną. Efekt: koła lubią odpaść ze względu na pracę termiczną śrub. Dla wielu nieistotny szczegół, ale dla mnie dość interesujący efekt.
Kolektor inny niż mam = reaktor atomowy pod maską i wszystko mi popłynie.
Jaka jest różnica między tylnymi heblami ori a RS6 - wagowo?
Tylna kanapa będzie pożegnana. Chyba :)
Poduszki silnika seria. Twarde łamią dupę drganiami. pupa jakoś wytrzyma, ale już dwumas i skrzynia biegów mogą skapitulować.
LSD? Nie biorę, dziękuję ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: sliwa404 » wt cze 24, 2014 21:37

Kolego, to już jest pogoń za króliczkiem. Moim Zdaniem nie warto wywalać foteli i wydawać kolejnych kilku tysięcy dla 0,5s do 200. Co powiedzą dzieci? Kto zawiezie do szkoły?

Masz niesamowitą maszynę, nie warto robić z niej kolejnego golasa pod osiągi. Wolałbym się chwalić zajebistą maszyną do codziennego użytku, niż standardowym racingowcem na legalnych oponach.

Pozdrawiam,
Patryk.


No i czy niższa masa nie spowoduje mniejszej trakcji?



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » wt cze 24, 2014 21:40

sliwa404 pisze:Kolego, to już jest pogoń za króliczkiem. Moim Zdaniem nie warto wywalać foteli i wydawać kolejnych kilku tysięcy dla 0,5s do 200. Co powiedzą dzieci? Kto zawiezie do szkoły?
Dzieci będą się bić o fotel. To pewne :)
Foteli nie znalazłem jeszcze takich, które pasują do mojej wątłej 2 metrowej postury ;)
A 0,5 do 200... najwyżej na zawodach na 1/4 mili wyjmę 1 fotel i kanapę.
sliwa404 pisze:No i czy niższa masa nie spowoduje mniejszej trakcji?
Owszem, troszkę :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
antoś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:30
Lokalizacja: Łódź

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: antoś » wt cze 24, 2014 21:47

Negatywy i tak masz w serii.

Z tylu mozesz ustawic na zero, czy pol stopnia (seria 1-1,5) i zbieznosc na zero co powinno zaowocowac lepsza trakcja. Kolo bedzie bardziej wystawalo na gorze przy mniejszym negatywie (regulacja jest na gornym wahaczu).

Przod obstawiam, ze masz w okolicach 1 stopnia, ale nic z tym nie zrobisz.



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: korzen88 » wt cze 24, 2014 23:17

zlos pisze: Wydech uratuje w wersji stopów z Ti jakieś 2-3 kg. To dokładnie rozmiar solidnej kupy ;)
LSD? Nie biorę, dziękuję ;)
No to się uśmiałem :rotfl:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: sliwa404 » śr cze 25, 2014 10:48

No i dokładnie o tym mówie. Zawody? Jasne! Wywalać fotele pasażera i tylnia kanapa wek. Natomiast jeśli rzeczywiście plan od początku był taki, aby zrobić zajebisty dupowóz do codziennej jazdy, to wydaje mi się, że zmiana foteli, czy też kombinacja z maskami/klapami/boczkami z carbonu, to już przesada. Wydaje mi się, że nawet jeśli wywalisz fotele, to trakcja przy tej mocy się na tyle pogorszy, że czasy się wyrównają. Jak tylko będzie jakiś wyścig na 1/4 mili to rzecz jasna - fotele wek.

Na twoim miejscu pomyślałbym nad jakimś sprytnym i banalnym w obsłudze montażu fotela pasażera i kanapy. Będzie trzeba to 3 minuty i wynosisz.

Co do zmian - jedyne co by Ci się przydało to porządny fotel kierowcy. Widzę tutaj od nowej audi RS6.



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: miskieusz » śr cze 25, 2014 11:09

sliwa404 pisze:Widzę tutaj od nowej audi RS6
podejrzewam, że jednak sporo waży:P

najfajniej byłoby mieć wszystko na "szybkozłączki" żeby faktycznie przy zawodach fotele i inne szybko wyjąć :) prawda jest taka, że jak rozbierzesz pół środka to i wrzucisz 30kg karbonu to i wygody nie będzie i slipera:p



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek

Post autor: piotrek233 » śr cze 25, 2014 11:10

zlos pisze:
Lżejsze szyby boczne, ktoś ma namiary na kogoś kto robi w PL?
kolega zmieniał szyby na lżejsze http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f= ... &start=360" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości