po odpowiedniej ilości płynów wyskokowych wymyślimy coś przy ogniskuzlos pisze:W maju będzie chrzest w Woerthersee, może łojcowie chrzestni coś wymyślą

Moderator: G0 Karcio

po odpowiedniej ilości płynów wyskokowych wymyślimy coś przy ogniskuzlos pisze:W maju będzie chrzest w Woerthersee, może łojcowie chrzestni coś wymyślą

to ja jakąś przyczepkę wezmę, żeby ilość była odpowiedniaKoVal pisze:po odpowiedniej ilości płynów wyskokowych




gdzieś w okolicy tego jeziora...Majiic pisze:Chłopaki a gdzie to będzie? Pomógł bym Wam ta przyczepke oproznic co by Wam łatwiej było
 
 
" onclick="window.open(this.href);return false;Majiic pisze:Chłopaki a gdzie to będzie? Pomógł bym Wam ta przyczepke oproznic co by Wam łatwiej było
 TU znajdziesz sklep, a TU dowód na to, że mieszczą się pod seryjną felgę. Opis na stronie trochę skrócili, ale może wiąże się to z jej nowym wyglądem.
 TU znajdziesz sklep, a TU dowód na to, że mieszczą się pod seryjną felgę. Opis na stronie trochę skrócili, ale może wiąże się to z jej nowym wyglądem.TU to nie jest sklep. Odsyłają do local dealerów... a local dealer w UK to firma z Ohio, USA. Bez ich towaru. WTF?MatthewG pisze:TU znajdziesz sklep

 Tu, info i jeszcze raz info. Ciekawostka jeśli chodzi o masę wielotłoczkowych zestawów: tarcza plus zacisk VWR waży niecałe 12kg, seria w eR o ile dobrze pamiętam 26kg i mam tu na myśli tylko jedną stronę
 Tu, info i jeszcze raz info. Ciekawostka jeśli chodzi o masę wielotłoczkowych zestawów: tarcza plus zacisk VWR waży niecałe 12kg, seria w eR o ile dobrze pamiętam 26kg i mam tu na myśli tylko jedną stronę 






wszyscy się produkują a Ty już na aucie masz zestawzlos pisze:Dobra, koniec zabaw w wybór hebla.
 
 Takie dokładnieKulon pisze:tarcza: 356 ?

 a wczoraj pisał do mnie ktoś na SR że chce ten zestaw kupić, nawet dawałem linka, ale chyba nie zdążył
 a wczoraj pisał do mnie ktoś na SR że chce ten zestaw kupić, nawet dawałem linka, ale chyba nie zdążył   
 
Luki, znalazłem wiele testów i różnica w momencie siły hamowania, drodze hamowania, odporności cieplnej między topem cenowym a "średniakami" jest... dwupierdylionowa. Gdybym budował auto do bicia rekordu torów, to wtedy warto byłoby wydać 20.000 tysia więcej na movita i zatrzymać się 1,5 czy 2 metry wcześniej. Ale nie buduję... I wystarczy mi hebel, który mnie zatrzyma kilka razy pod rząd nie paląc sięLucasLucas pisze:Może to nie taka półka jaką planowałeś


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości