olozwirski pisze:KLASSIK pisze:aurel napisał/a:	
Sławeg gdzie masz silnik?? nie gadaj ze sprzedałes 
robi sie 
  
I co, zrobil sie?
 
zrobil,pacjent caly i zdrowy i ma sie dobrze 
Głowica
Rennmotor  
 
Wykres z Flowbencha przed i po obrobce
Przyrost na ssacym 7.09%, a na wydechowym 16.52% 
zrobilem juz ponad 1600km i wszystko jest ok 
silnik nie wzial ani grama oleju,zero dymku,brak powazniejszych wyciekow  
a o to lista modow mojego silnika 
Blok: 
-nowe tloki Mahle 80mm 
-nowe panewki glowne oraz korbowodowe 
-szlif cylindrow z honowaniem 
-szlif walu 
-wywazanie walu 
-wywazanie korb,szlif plus ich naprawa 
-mocniejsze korby z Audi 
-planowanie bloku 0.1 
-odelzone i wywazone kolo zamachowe o 3400g 
Glowica: 
-walek KENT CAMS 290stopni plus regulowane kolko rozrzadu 
-planowanie glowicy 0.25 
-frez gniazd oraz ich przerobka(sport)
-szlif zaworow ssacych w dwoch katach 
-polerka zaworow 
-nowe zawory,prowadnice,uszczelniacze oraz plytki 
-polerowanie kanalow ssacych, wydechowych oraz powiekszenie ich do kolektorow 
Uklad dolotowy: 
-wkladka filtra King Dragon 
-podciecta puszka filtra 
-power rura Bonrath 
-przepustnica z Audi 
Uklad wydechowy: 
-kolektor wydechowy 4-1 
-uklad wydechowy 2" 
-jeden koncowy przelotowy tlumik 
sprezanie wzroslo z 9.5:1 na 10.1:1 
niedlugo hamownia ,regulowanie i sie okaze