Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 19:48

bongo, :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 16, 2010 21:04

Ciekawi mnie jak to się sprawdzi na dłuższą metę, czy popychacz i tarczka oporowa wytrzyma, a raczej jak długo. Właściwie jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż założenie nowego zestawu i totalne spalenie go po miesiącu.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 21:17

t0mal pisze:na dłuższą metę, czy popychacz i tarczka oporowa wytrzyma, a raczej jak długo.
I moja lewa noga :grin:
Właśnie dlatego muszę jutro zrzucić skrzynkę i poprawić sprężyny :bajer:
t0mal pisze:epsze rozwiązanie niż założenie nowego zestawu i totalne spalenie go po miesiącu.
Tak jak to było w moim przypadku :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » ndz maja 16, 2010 22:01

No i w końcu temat jest tu, gdzie jego miejsce. Bardzo sie ciesze i gratuluje



Awatar użytkownika
kubcor
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2769
Rejestracja: śr paź 29, 2008 16:12
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: kubcor » ndz maja 16, 2010 22:25

Gratuluję przeniesienia :pub: zasłużył sobie ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 23:06

Ktoś mi kiedyś pisał w temacie,że pomiar czasu najlepiej robi się GPS-em...nie wiem niestety jak,bo w trakcie przyspieszania GPS nie nadążał,co widać na zdjęciu... :bajer:
Obrazek
Natomiast podczas jazdy ze stałą prędkością,wskazywał taką samą prędkość jak prędkościomierz.Mooooże była lekka odchyłka,ale szkoda się nad nią rozczulać,bo to zaledwie 1-2km/h :bajer:

Po zmodyfikowaniu sprzęgła auto śmiga o wiele lepiej.Próbowałem zrobić pomiar do sety,ale warunki pogodowe uniemożliwiły mi to :?
Tutaj trochę sprintu.Jakość może nie najlepsza,bo drogi mamy jakie mamy,ale widać :grin:
[YOUTUBE][/YOUTUBE] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Dodać muszę,że zszedłem z dawką paliwa w dół o ¼ obrotu,bo wydatek resztkowy w pompie nie wyrabiał i wolne obroty świrowały-wzrastały do ok.1300/1400.
Pompa niebawem trafi na stół i znów będzie zabawa...a może większa zawita... :food:
Pozdrawiam i miłej nocy życzę :pub:
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 12:58 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 3 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 16, 2010 23:21

Michaś_1977, Musisz wgrać na nawigację program GPS Performance, potem go odpalasz (np ustawiasz go w opcjach jako domyślną mapę) i po wybraniu odpowiedniej opcji poprostu się zatrzymujesz i zaczynasz przyspieszać. Program jest tak dokładny, że możesz sobie zmierzyć przyspieszenie z pokoju to toalety :bajer:

Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła - smarowaliście czymś sprężyny?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 23:25 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 23:24

Ooo...dzięki t0mal :pub:
Nie smarowaliśmy sprężyn :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 16, 2010 23:28

Hmm to chyba źle, że nie posmarowane. Tu może wystąpić tarcie między nimi jak przy resorach. Chyba trzeba zastosować syntetyczny smar jak do tłoczków. Wiem, że ATE robi smar w dużych tubkach-normalnie są takiej wielkości jak super glue.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 23:36

t0mal, mam taki smar,ale zachodzi duże prawdopodobieństwo,że siła odśrodkowa rozrzuci ten smar i sprzęgło znów dostanie poślizgu :bajer:
Jutro zrzucam skrzynię,robię docisk z dwiema identycznymi sprężynami i będzie cacy.Przy sobotniej robocie nie wzięliśmy praw fizyki pod uwagę...Zbyt chaotycznie podeszliśmy do tematu,ale to nic,zawsze coś się w główce utrwali.
Człowiek uczy się na błędach...szkoda tylko,że zazwyczaj na swoich :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 17, 2010 23:53

Jak zapowiadałem,tak się stało...
Dziś znów spadła skrzynia
Obrazek Obrazek

Sprzęgło znów na stół :food:
Obrazek

Oto winowajca ciężkiej pracy sprzęgła :bajer:
Obrazek

A więc ognia :satan:
Obrazek Obrazek
Poświęciłem 2 kolejne dociski,żeby zdobyć 2 jednakowe słoneczka
Obrazek

Teraz uwaga,bo właśnie na tym polega mod sprzęgła!
Obrazek Obrazek
Zastosowanie dwóch sprężyn ma za zadanie stworzyć większy ścisk tarczy sprzęgłowej i jednocześnie uniemożliwić jej poślizg w trakcie ekstremalnych przeciążeń w trakcie przyspieszania :bajer:

Widać różnicę.Z lewej -źle,a z prawej-dobrze
Obrazek
Nie chodzi tutaj o wysokość sprężyn,lecz o odstęp między jedną,a drugą.Tak być nie powinno.

Powierzchnie współpracujące nowych sprężyn wypolerowałem i natarłem ceramizerem :D
Obrazek Obrazek
Mycie (odtłuszczanie) wszystkiego
Obrazek

Następnie składanie docisku do kupy.
Jak widać zagęszczałem ruchy nieziemsko :grin:
Obrazek Obrazek

Tak ma być dobrze :bajer:
Obrazek

Sprzęgło po modach,wróciło na swoje miejsce
Obrazek

Wymieniłem jeszcze mieszek prawego przygłupa :grin:
Obrazek

Ostatnia fotka-skrzynia zamontowana i "uzbrojona" :bigok:
Obrazek

Efekt?
No właśnie...efekt jest zadowalający,ale tylko częściowo...
Sprzęgło pracuje o wiele lżej,ale nadal bierze przy samej podłodze.
Jutro wywalę linkę z samo-regulatorem i zastosuję zwykłą z regulacją manualną :food:
W tej chwili skok jałowy pedału sprzęgła jest trochę duży i można go zmniejszyć,co wpłynie na to,że sprzęgło będzie brało nieco wyżej.
Powinno wtedy grać,a jak nie to znów skrzynia-gleba :D
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 11:02 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn maja 17, 2010 23:57

Jeszcze trochę i wszystkie śruby będziesz musiał zmienić na nowe :) bo będą już tak zmęczone ciągłym odkręcaniem i przykręcaniem :helm: .

Pytanie z innej beczki... na ile masz wbity zaworek pompy wtryskowej, z którym tak walczyłeś??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 18, 2010 00:12

Wiesz co marcinas1983...nie chcę w błąd Cię wprowadzić,ale śmigam teraz chyba na seryjnym od AAZ-a.Ten po modzie Łukiego jest wyjęty.
Powiem tak-nie ma co sugerować się tym,na ile ktoś tam ma wbity zaworek.To jest indywidualny mod dla każdej pompy.Wystarczy,że zmienisz dawkę,kąt wtrysku statyczny i wszystko się zmienia.
Musisz sam to ogarnąć :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 18, 2010 00:17

Michaś_1977, szkoda kasy na linkę, najpierw obejrzyj popychacze, łożysko wyciskowe i łapę - już to przerabiałem kilka razy - najczęściej robił się dołek od popychacza - efekt to ciężki pedał sprzęgła łapiący przy samej podłodze, a to wszystko robiło się z dnia na dzień, usterka pojawiła się nagle.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości