Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ktoś mi kiedyś pisał w temacie,że pomiar czasu najlepiej robi się GPS-em...nie wiem niestety jak,bo w trakcie przyspieszania GPS nie nadążał,co widać na zdjęciu...
Natomiast podczas jazdy ze stałą prędkością,wskazywał taką samą prędkość jak prędkościomierz.Mooooże była lekka odchyłka,ale szkoda się nad nią rozczulać,bo to zaledwie 1-2km/h
Po zmodyfikowaniu sprzęgła auto śmiga o wiele lepiej.Próbowałem zrobić pomiar do sety,ale warunki pogodowe uniemożliwiły mi to
Tutaj trochę sprintu.Jakość może nie najlepsza,bo drogi mamy jakie mamy,ale widać
[YOUTUBE][/YOUTUBE] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Dodać muszę,że zszedłem z dawką paliwa w dół o ¼ obrotu,bo wydatek resztkowy w pompie nie wyrabiał i wolne obroty świrowały-wzrastały do ok.1300/1400.
Pompa niebawem trafi na stół i znów będzie zabawa...a może większa zawita...
Pozdrawiam i miłej nocy życzę
Natomiast podczas jazdy ze stałą prędkością,wskazywał taką samą prędkość jak prędkościomierz.Mooooże była lekka odchyłka,ale szkoda się nad nią rozczulać,bo to zaledwie 1-2km/h
Po zmodyfikowaniu sprzęgła auto śmiga o wiele lepiej.Próbowałem zrobić pomiar do sety,ale warunki pogodowe uniemożliwiły mi to
Tutaj trochę sprintu.Jakość może nie najlepsza,bo drogi mamy jakie mamy,ale widać
[YOUTUBE][/YOUTUBE] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Dodać muszę,że zszedłem z dawką paliwa w dół o ¼ obrotu,bo wydatek resztkowy w pompie nie wyrabiał i wolne obroty świrowały-wzrastały do ok.1300/1400.
Pompa niebawem trafi na stół i znów będzie zabawa...a może większa zawita...
Pozdrawiam i miłej nocy życzę
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 12:58 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 3 razy.
Michaś_1977, Musisz wgrać na nawigację program GPS Performance, potem go odpalasz (np ustawiasz go w opcjach jako domyślną mapę) i po wybraniu odpowiedniej opcji poprostu się zatrzymujesz i zaczynasz przyspieszać. Program jest tak dokładny, że możesz sobie zmierzyć przyspieszenie z pokoju to toalety
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła - smarowaliście czymś sprężyny?
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła - smarowaliście czymś sprężyny?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 23:25 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
t0mal, mam taki smar,ale zachodzi duże prawdopodobieństwo,że siła odśrodkowa rozrzuci ten smar i sprzęgło znów dostanie poślizgu
Jutro zrzucam skrzynię,robię docisk z dwiema identycznymi sprężynami i będzie cacy.Przy sobotniej robocie nie wzięliśmy praw fizyki pod uwagę...Zbyt chaotycznie podeszliśmy do tematu,ale to nic,zawsze coś się w główce utrwali.
Człowiek uczy się na błędach...szkoda tylko,że zazwyczaj na swoich
Jutro zrzucam skrzynię,robię docisk z dwiema identycznymi sprężynami i będzie cacy.Przy sobotniej robocie nie wzięliśmy praw fizyki pod uwagę...Zbyt chaotycznie podeszliśmy do tematu,ale to nic,zawsze coś się w główce utrwali.
Człowiek uczy się na błędach...szkoda tylko,że zazwyczaj na swoich
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak zapowiadałem,tak się stało...
Dziś znów spadła skrzynia
Sprzęgło znów na stół
Oto winowajca ciężkiej pracy sprzęgła
A więc ognia
Poświęciłem 2 kolejne dociski,żeby zdobyć 2 jednakowe słoneczka
Teraz uwaga,bo właśnie na tym polega mod sprzęgła!
Zastosowanie dwóch sprężyn ma za zadanie stworzyć większy ścisk tarczy sprzęgłowej i jednocześnie uniemożliwić jej poślizg w trakcie ekstremalnych przeciążeń w trakcie przyspieszania
Widać różnicę.Z lewej -źle,a z prawej-dobrze
Nie chodzi tutaj o wysokość sprężyn,lecz o odstęp między jedną,a drugą.Tak być nie powinno.
Powierzchnie współpracujące nowych sprężyn wypolerowałem i natarłem ceramizerem
Mycie (odtłuszczanie) wszystkiego
Następnie składanie docisku do kupy.
Jak widać zagęszczałem ruchy nieziemsko
Tak ma być dobrze
Sprzęgło po modach,wróciło na swoje miejsce
Wymieniłem jeszcze mieszek prawego przygłupa
Ostatnia fotka-skrzynia zamontowana i "uzbrojona"
Efekt?
No właśnie...efekt jest zadowalający,ale tylko częściowo...
Sprzęgło pracuje o wiele lżej,ale nadal bierze przy samej podłodze.
Jutro wywalę linkę z samo-regulatorem i zastosuję zwykłą z regulacją manualną
W tej chwili skok jałowy pedału sprzęgła jest trochę duży i można go zmniejszyć,co wpłynie na to,że sprzęgło będzie brało nieco wyżej.
Powinno wtedy grać,a jak nie to znów skrzynia-gleba
Dziś znów spadła skrzynia
Sprzęgło znów na stół
Oto winowajca ciężkiej pracy sprzęgła
A więc ognia
Poświęciłem 2 kolejne dociski,żeby zdobyć 2 jednakowe słoneczka
Teraz uwaga,bo właśnie na tym polega mod sprzęgła!
Zastosowanie dwóch sprężyn ma za zadanie stworzyć większy ścisk tarczy sprzęgłowej i jednocześnie uniemożliwić jej poślizg w trakcie ekstremalnych przeciążeń w trakcie przyspieszania
Widać różnicę.Z lewej -źle,a z prawej-dobrze
Nie chodzi tutaj o wysokość sprężyn,lecz o odstęp między jedną,a drugą.Tak być nie powinno.
Powierzchnie współpracujące nowych sprężyn wypolerowałem i natarłem ceramizerem
Mycie (odtłuszczanie) wszystkiego
Następnie składanie docisku do kupy.
Jak widać zagęszczałem ruchy nieziemsko
Tak ma być dobrze
Sprzęgło po modach,wróciło na swoje miejsce
Wymieniłem jeszcze mieszek prawego przygłupa
Ostatnia fotka-skrzynia zamontowana i "uzbrojona"
Efekt?
No właśnie...efekt jest zadowalający,ale tylko częściowo...
Sprzęgło pracuje o wiele lżej,ale nadal bierze przy samej podłodze.
Jutro wywalę linkę z samo-regulatorem i zastosuję zwykłą z regulacją manualną
W tej chwili skok jałowy pedału sprzęgła jest trochę duży i można go zmniejszyć,co wpłynie na to,że sprzęgło będzie brało nieco wyżej.
Powinno wtedy grać,a jak nie to znów skrzynia-gleba
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 11:02 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wiesz co marcinas1983...nie chcę w błąd Cię wprowadzić,ale śmigam teraz chyba na seryjnym od AAZ-a.Ten po modzie Łukiego jest wyjęty.
Powiem tak-nie ma co sugerować się tym,na ile ktoś tam ma wbity zaworek.To jest indywidualny mod dla każdej pompy.Wystarczy,że zmienisz dawkę,kąt wtrysku statyczny i wszystko się zmienia.
Musisz sam to ogarnąć
Powiem tak-nie ma co sugerować się tym,na ile ktoś tam ma wbity zaworek.To jest indywidualny mod dla każdej pompy.Wystarczy,że zmienisz dawkę,kąt wtrysku statyczny i wszystko się zmienia.
Musisz sam to ogarnąć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości