Hehe...Danijel, jesteś drugi,który tak twierdziDanijel pisze:Temat powinien być przeniesiony do projektów!!
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
Przestudiowałem w końcu cały temat i też jestem tego zdania!! Może w końcu ktoś doceni Twoje starania , zacznij coś działać w tym kierunku , bierz udział w konkursach bo myślę że zasługujesz na jakąś nagrodęDanijel pisze:Temat powinien być przeniesiony do projektów!!
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
prędzej silnik kolano pokaże albo wyrwie skrzynię z mocowań w nadwoziu niż to sprzęgło się śliźnieMichaś_1977 pisze:Teraz z czystym sumieniem mogę się przyznać,że auto za.....ala,aż fotel chce wyrwać z podłogi i już nie ślizga się sprzęgło na żadnym z biegów,nawet na piątce
potwierdzamMichaś_1977 pisze:arwam mówił,że to auto nie jeździ tylko lata
jako nie przyzwyczajony do siedzenia w fotelu pasażera usiłowałem utrzymać żołądek na miejscu a nie nie wiele brakowało żeby mi do gardła nie podszedł.
w każdym bądź razie trzeba na plomby w zębach uważać żeby ich nie łyknąć
mam nadzieję że jak skończę projekt TD będzie okazja zweryfikować właściwości jezdne Twojego i mojego w odpowiednich warunkach na czarnym pasie
to akurat nie dziwne jak podłogi nie maMichaś_1977 pisze:ala,aż fotel chce wyrwać z podłogi
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
element cierny maja założyony/przyspawany od czegoś innego, tarcza bodajże 210 zmodyfikowana/ przetoczona na szerszą... tak mi się wydaje
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Alvaro_
- Niskopodłogowiec
- Posty: 1730
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Leon Fr
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
ale tam nie trafi bo nie mam BBS RS!! nie no żart....Danijel pisze:Temat powinien być przeniesiony do projektów!!
a tak serio to kawał dobrej roboty !!
musze któregoś wieczora przeczytać całość nie tylko pierwszą i kilka ost. stron
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 11:30 przez Alvaro_, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzęgło będzie mocniej dociskać jak stoczony został zamach, ale trzeba bardziej cisnąć pedał sprzęgła, może nieznacznie. co zrobione z tarczą to nie wiem...
nie mylę się kolego;)
nie mylę się kolego;)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20,
kolego koło zamachowe zostało stoczone a więc musiałbyć dać grubszą okładzinę żeby mocniej zaciskało. jak się sprzęgło zużyje to mocniej zaciska czy słabiej?
a dwa że została dołożona druga sprężyna do docisku i właśnie o grubość dodatkowej sprężyny zostało koło stoczone żeby było możliwe wysprzęglenie.
ale zasprzęglenie jest na tym sprzęgle bardzo brutalne jak puścisz szybko pedał sprzęgła.
kolego koło zamachowe zostało stoczone a więc musiałbyć dać grubszą okładzinę żeby mocniej zaciskało. jak się sprzęgło zużyje to mocniej zaciska czy słabiej?
a dwa że została dołożona druga sprężyna do docisku i właśnie o grubość dodatkowej sprężyny zostało koło stoczone żeby było możliwe wysprzęglenie.
ale zasprzęglenie jest na tym sprzęgle bardzo brutalne jak puścisz szybko pedał sprzęgła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości