No to juz dajęSouleR pisze:foty foty
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Takie małe dzisiejsze zakupy (solidne obejmy na węże wody, o-ringi, giętki wąż do połączenbia rur z IC):
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/7383/mk2gtd195bo8.jpg)
Kombinacje z odmą - podejście 2gie:
![Obrazek](http://img148.imageshack.us/img148/2827/mk2gtd196jk2.jpg)
...a tak to wygląda na silniku:
![Obrazek](http://img402.imageshack.us/img402/561/mk2gtd197ep4.jpg)
Ktoś mi kiedys powiedział, że 3ech chłodnic na pas przedni do MK2 nie mozna zamontować ... bo niby gdyby była taka mozliwość to VW nie stosowalby w GTD i G60 (z AC) IC obok akumulatora ...
... ja tam wiem swoje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Obrazek](http://img402.imageshack.us/img402/6042/mk2gtd198ma2.jpg)
![Obrazek](http://img407.imageshack.us/img407/3924/mk2gtd201ea9.jpg)
... chyba będę się starał o pracę w Wolfsburgu
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
[IC jest od Merca C-klasy; montaż nie był prosty, gdyz po lewej stronie chłodnica AC dość sporo wystaje do przodu, a prześwit pomiędzu chłodnica i zderzakiem to 3,5cm gdzie IC ma 6cm grubości; nie obyło się bez ingerencji w zderzak, ale modyfikacja nie jest tak odrazu zauważalna
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jakoś nie mogłem się powstrzymac i zrobiłem małą przymiarkę:
![Obrazek](http://img182.imageshack.us/img182/1598/mk2gtd203kc8.jpg)
[ten wąż który widać na dolocie to tylko przymiarka - zastosuję max 20cm do połączenia rur z dolotem; rury z IC też będą łączone kawałkami tego węża]
Jutro wielki dzień ... relacja pewnie nocą
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)