MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother
Moderator: G0 Karcio
zajedwabiście
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Na chwilę obecna sytuacja wygląda tak:
- klima zamontowana (ale niepodłączona bo nie bardzo kumam ten schemat - lepiej by było gdyby ktoś podpowiedział co i jak no i gdzie)
- wnętrze wybebeszone ... czarna podsufitka GTI czeka, podobnie jak dywany od GTI (zrobię FAQ jak reperować pęknięcia podsufitki - tej "formy")
- mechaniczna pompa do AAZ w drodze - mam nadzieję że będzie w poniedziałek (tutaj może jakaś porada dla innych SWAP'owiczy by się przydała by od razu wiedzieli co robić z elektroniczną pompą)
- podstawa akumulatora już wspawana
- wstępnie umówione spawanie wydechu (poniedziałek/wtorek)
- mocowanie kompresora klimy i alternatora ... w trakcie realizacji
- dolot już zrobiony - tylko delikatnie wyspawać, wtopić i będzie cacy
- orurowanie IC narzazie czeka... kolanka zamawiam w poniedziałek, może jeszcze w czwartek będzie się spawało...
Silnik w tym tygodniu MUSI zagadać
- klima zamontowana (ale niepodłączona bo nie bardzo kumam ten schemat - lepiej by było gdyby ktoś podpowiedział co i jak no i gdzie)
- wnętrze wybebeszone ... czarna podsufitka GTI czeka, podobnie jak dywany od GTI (zrobię FAQ jak reperować pęknięcia podsufitki - tej "formy")
- mechaniczna pompa do AAZ w drodze - mam nadzieję że będzie w poniedziałek (tutaj może jakaś porada dla innych SWAP'owiczy by się przydała by od razu wiedzieli co robić z elektroniczną pompą)
- podstawa akumulatora już wspawana
- wstępnie umówione spawanie wydechu (poniedziałek/wtorek)
- mocowanie kompresora klimy i alternatora ... w trakcie realizacji
- dolot już zrobiony - tylko delikatnie wyspawać, wtopić i będzie cacy
- orurowanie IC narzazie czeka... kolanka zamawiam w poniedziałek, może jeszcze w czwartek będzie się spawało...
Silnik w tym tygodniu MUSI zagadać
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Innego wyjścia nie maApsik pisze:Silnik w tym tygodniu MUSI zagadać
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 18:06 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Mała aktualizacja:
"kabelkowa robota"
wydech - narazie tylko końcówka, reszta potrzebuje jeszcze paru poprawek, ale 90% juz jest
po prostu nie cierpiałem tej anteny na dachu - teraz jest GOLF (DONNEY Pro One - produkt belgijski, miałem gdzieś przygotowanego Slazengera, ale sie zapodział )
podstawa pod aku juz dopasowana, kabel masowy i plusowy tez są
czarno wiedze podsufitka od GTI ... w sumie to wyszła kiepsko na tej focie
a teraz wracam do garażu, dokończe wkładac podsufitkę i zabieram się za podłogę, potem kanapa
"kabelkowa robota"
wydech - narazie tylko końcówka, reszta potrzebuje jeszcze paru poprawek, ale 90% juz jest
po prostu nie cierpiałem tej anteny na dachu - teraz jest GOLF (DONNEY Pro One - produkt belgijski, miałem gdzieś przygotowanego Slazengera, ale sie zapodział )
podstawa pod aku juz dopasowana, kabel masowy i plusowy tez są
czarno wiedze podsufitka od GTI ... w sumie to wyszła kiepsko na tej focie
a teraz wracam do garażu, dokończe wkładac podsufitkę i zabieram się za podłogę, potem kanapa
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
zagadala fura?? Ta pileczka dziala jak antena czy tylko wyglada? fajny pomysl moglbys zrobic foto calej komory? masz juz lampy?
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Kolejny napływ samych interesujących elementów Co niektórzy przez Ciebie się kompleksów nabawią
PS: Zdjęcia podsufitki lepiej bez lampy robić a wydłużyć czas naświetlania (do takiej operacji bez statywy ani rusz).
PS: Zdjęcia podsufitki lepiej bez lampy robić a wydłużyć czas naświetlania (do takiej operacji bez statywy ani rusz).
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 18:09 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Aparat został w garażu ... juz tam leży chyba z 5 dni, ale najważniejsze to to że prace ruszyły chyaba pełną parą...grzaneczka997 pisze:Apsik obiecales mi foty wczoraj i nie ma
...dzisiaj udało się:
- zamontować zbiorniczek wyrównawczy (jest niżej o 4cm niż w oryginale - łatwiej będzie można prowadzić rozpórke)
- podłączyć węże do zbiorniczka
- podłączyć kabel plusowy do rozrusznika
- zamontować oryginalną łapę alternatora i kompresora klimy
- przymierzyć alternator i kompresor klimy (tu jest małe halo, ale o tym później)
- poskładac kanapę i trochę ją dopracować ...
- założyć tylną część dywanu i kanapę
- pomalowac kompresor klimy na czarno
- poskładac chłodnicę
- połączyć wybierak ze skrzynia nowymi plastykowymi łącznikami
Jutro kontynuuję zmagania z tą materią, bo plan jest by pokręcić trochę silnikiem
Trochę brakuje fotek, ale jutro przed południem powinny już być.
Teraz opisze trochę to "halo": po przymiarce kompresora klimy i alternatora z chłodnica okazało się ze nawet moja mała chłodnica sie nie chce zgrać z tymi "gadgetami" - silnik jest jakby za bardzo do przodu. Mimo maksymalnego przesunięcia w prawo nie można jej osadzić na standardowych otworach.
Sytuacja taka jest efektem obrócenia poduszki za silnikiem - zrobiłem to po to by koło pasowe zmieściło się obok podłużnicy. Teraz w sumie przetrawiłbym fakt iż silnik wysuniety jest bardziej do przodu, ale po zbadaniu całej sprawy doszedłem do wniosku, że jeżeli w jakiś sposób obniżę tylną poduszkę, to lewa strona silnika będzie niżej, koło pasowe będzie na tyle nisko, że możliwe będzie "wsunięcie" silnika w komorę, a tym samym chłodnica zostanie osadzona na oryginalnych miejscach.
Ta teoria to miodnie wygląda, ale jest szansa że poduszka od G60 jest niższa, bo jest inna (teraz tylna poduszka jest od RP / JP) Jeżeli nie uzyskam pożądanego efektu to spróbuję przerobić tę poduszkę którą mam (w sumie to mam 2 sztuki) no i zobaczymy ...
Ostatnio zmieniony wt gru 19, 2006 14:07 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
no widze że prace ruszyły pełąną parą.czekam z niecierpliwością na fotki.
Ps:twoje G60 wisi już umnie na ścianie:)zresztą pewnie nie tylko u mnie
Ps:twoje G60 wisi już umnie na ścianie:)zresztą pewnie nie tylko u mnie
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Sytuacja opanowana...
tylna poduszka silnika w G60 jest o 1cm niższa, ale to mnie nie zadowalało, dlatego też zrobiłem mały tuning oryginalnej poduszki od RP/JP - mocowanie poduszki obniżyłem o 2 cm a wygląda to tak:
Rezultat dokładnie taki jak przewidywałem - silnik pieknie się wpasował, jest na tyle nisko z lewej strony że koło pasowe jest w bezpiecznej odległosci od podłuznicy. Przednia poduszka wróciła na swoje miejsce [sama miska nie siedzi extremalnie nisko więc jest OK)
Ponadto chłodnica nie koliduje z kompresorem klimy i nareszcie mozna to jakos bez rzeźby połączyć oczywiście nie tym oryginalnym wężem który jest na zdjeciu a idzie pod kompresor klimy
więc goł goł pałer rendżers i do garażu
tylna poduszka silnika w G60 jest o 1cm niższa, ale to mnie nie zadowalało, dlatego też zrobiłem mały tuning oryginalnej poduszki od RP/JP - mocowanie poduszki obniżyłem o 2 cm a wygląda to tak:
Rezultat dokładnie taki jak przewidywałem - silnik pieknie się wpasował, jest na tyle nisko z lewej strony że koło pasowe jest w bezpiecznej odległosci od podłuznicy. Przednia poduszka wróciła na swoje miejsce [sama miska nie siedzi extremalnie nisko więc jest OK)
Ponadto chłodnica nie koliduje z kompresorem klimy i nareszcie mozna to jakos bez rzeźby połączyć oczywiście nie tym oryginalnym wężem który jest na zdjeciu a idzie pod kompresor klimy
więc goł goł pałer rendżers i do garażu
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości