Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
W stali prosta sprawa zrobić sobie samemu.
Odrysuj flansze tej alu, oddaj do wyciecia wodą w stali, dospawaj ze zwykłej stalowej samą mise i włala
Odrysuj flansze tej alu, oddaj do wyciecia wodą w stali, dospawaj ze zwykłej stalowej samą mise i włala
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Dlatego też trzymam starą rozdu***oną misę,żeby posłużyła za wzór,ale bardziej mnie martwi dorobienie ścianki od strony skrzyni i połączenie jednego z drugim...RasPL pisze:Odrysuj flansze tej alu, oddaj do wyciecia wodą w stali, dospawaj ze zwykłej stalowej samą mise i włala
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
Nie powiem nic nowego ponad to co inni napisali wcześniej - kawał dobrej i miłej dla oka roboty, gratuluję
Jednak przeglądając fotki zauważyłem coś co aż razi, przynajmniej w kontekście ogromu wykonanej pracy: dlaczego zostałeś przy tych goownianych przewodach do akumulatora? W wielu innych modelach VW dawał lepiej wykonane przewody, a szczególnie klemy - często miały dodatkowe, już firmowo przygotowane, miejsca na dokręcenie się z przewodami (nagwintowane otwory i wpasowane śruby). Kilka minut roboty, raptem 3-4 nakrętki - i masz podmienione przewody razem z klemami, a w zamian masz ładną bazę do dodatkowych przewodów.
Gdy zakładałem swoje przeciwmgielne i przekaźniki znalazłem fajne oczka z już zamontowaną nakrętką - sama blaszka jest o wiele grubsza i lepiej wykonana niż miedziane oczka kupione w motoryzacyjnym, a tym samym - oczko nie jest słabym punktem przepływu prądu.
Żeby jednak nie było żem malkontent - naprawdę aż Ci zazdroszczę
Jednak przeglądając fotki zauważyłem coś co aż razi, przynajmniej w kontekście ogromu wykonanej pracy: dlaczego zostałeś przy tych goownianych przewodach do akumulatora? W wielu innych modelach VW dawał lepiej wykonane przewody, a szczególnie klemy - często miały dodatkowe, już firmowo przygotowane, miejsca na dokręcenie się z przewodami (nagwintowane otwory i wpasowane śruby). Kilka minut roboty, raptem 3-4 nakrętki - i masz podmienione przewody razem z klemami, a w zamian masz ładną bazę do dodatkowych przewodów.
Gdy zakładałem swoje przeciwmgielne i przekaźniki znalazłem fajne oczka z już zamontowaną nakrętką - sama blaszka jest o wiele grubsza i lepiej wykonana niż miedziane oczka kupione w motoryzacyjnym, a tym samym - oczko nie jest słabym punktem przepływu prądu.
Żeby jednak nie było żem malkontent - naprawdę aż Ci zazdroszczę
Bóg stworzył Volkswageny by pokazać czym jest doskonałość.
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
merkava,a zauważyłeś,że wszystko pod maską jest z mk4?merkava pisze:dlaczego zostałeś przy tych goownianych przewodach do akumulatora?
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Tak, ale to nie zmienia mojego wpisu o klemach .. Miałem dokładnie takie same jak Ty teraz, ale po podmianie na TAKIE (fotka z neta) już podczas ich zakładania czuć że lepiej trzymają się akumulatora, no i mam o wiele mniejszy bałagan w dodatkowych kablach (choć u Ciebie to już jest w tej dokładce na plusie). Masowy biegnie tylko do budy i do rozrusznika, więc poza odkręceniem jednej śruby pozostaje tylko jego ułożenie - ale jak mówiłem, to tylko moje 5 groszy żeby nie wyszło że Ci bezwarunkowo zazdroszczę dłubaniny
Bóg stworzył Volkswageny by pokazać czym jest doskonałość.
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Że tak powiem ktoś tu szuka dziury w całym
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
Michal a dlaczego egr jeszcze tam siedzi. Miałeś go wyeksmitować [WHITE SMILING FACE]
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
jozeph32 pisze:Że tak powiem ktoś tu szuka dziury w całym
Bóg stworzył Volkswageny by pokazać czym jest doskonałość.
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
A inne samochody? Bo ma poczucie humoru..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Nie chciałem być aż tak bezpośredni,ale skoro komuś innemu się rzekło...jozeph32 pisze:Że tak powiem ktoś tu szuka dziury w całym
Skoro ładowanie jest oki,nie ma problemu z odpalaniem,to po co ruszać?
Adek99,to są stare fotki poswapowe,ale faktycznie,jeszcze nie dotknąłem EGR-a.Adek99 pisze:Michal a dlaczego egr jeszcze tam siedzi
Nie wiem co mam robić. Pasowałoby coś w tym kierunku uczynić,ale wydaje mi się,że jak już brać się za to,to od razu kolektor wyczochrać. Natomiast żeby go wyjąć,muszę zdemontować chłodnicę spalin/podgrzewacz cieczy,a to nie jest moją ulubioną czynnością
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
Kiedyś w końcu muszę obejrzeć gofra i dotknąć bo od początku temat śledzęMichał_1977 pisze:Nie chciałem być aż tak bezpośredni,ale skoro komuś innemu się rzekło...
Skoro ładowanie jest oki,nie ma problemu z odpalaniem,to po co ruszać?
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Dzień dobry.
Zielony kandyduje do forumowego kalendarza. Jeśli ktoś chciałby oddać na niego głos,serdeczne dzięki
Link do głosowania: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=13&t=612822" onclick="window.open(this.href);return false;
Zielony kandyduje do forumowego kalendarza. Jeśli ktoś chciałby oddać na niego głos,serdeczne dzięki
Link do głosowania: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=13&t=612822" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości