nie jedyny, na forum jest kilka, a ile jeździ w eterze i nikt o nich nie wie...
Wleciała klapka wlewu paliwa.
po kilku godzinach pasowania, przestawiania, zostaje tak:
Przewody paliwowe zostały wyczyszczone i to nawet z obu stron.
Musiałem jeszcze dorobić mocowania wlewu, stare wyciałem, jakoś o nich juz zapomniałem
Bak wisi, węże spięte.
Brakuje mi jeszcze rozprężnego drucika we wlewie..
Przewody hamulcowe narazie spiąłem bez korektora hamowania, jesli będzie niepokojąco, zakupie takowy i zamontuje.
Domyłem zbiorniczek od wspomagania, bedzie widać ile jest płynu
Na wężu pokazał sie nawet numer
Zbiorniczek musiałem zamontować na ori wysokości żeby bierak nie pukał w niego
Turbina T3 za długo nie posłużyła... wleciała TD04. Jest tania, lepiej teraz przerzucić niż potem na aucie rzeźbić.
Flansza do kolektora 10mm, do turbiny 14mm ze względu na wpuszczone śruby imbusowe.
Ostatnie zdjęcia pustej komory, oby tak już nigdy nie było trzeba...
Pacjen wjechał na wózku pod same poduchy
Teraz chwila prawdy, czy sie wszystko zmieści - grucha akuratnie w country wypadła na wybrzuszeniu w grodzi. Ale jest git - szczelina na dwa (małe) palce
Jeden zonk - belka pod silnik za mało podkroiłem miejsce na kompresor - teraz jest nawet z 2 cm luzem
belke trzeba było przespawać i znowu malować.
Drugi zonk - łapa. Musi być syncro bo ma podcięcie od strony przegubu, on sam nie przeszkadza, ale gumowa osłona ociera o łapę. Różnice można dostrzeć na zdjęciach u ruskich.
https://www.drive2.ru/l/5614740/" onclick="window.open(this.href);return false;
łapy syncro są dwie wersje na 3 śruby do bloku i na 4 śruby. numery 191 199 354 D lub 357 199 354 F
Do wyechu bedzie bandaż, linki sa niemal 1,5cm od wydechu.
Na wydech poszła kwasówka 2,5 cala natomiast na koniec bedzie przelotowy magnaflow
Za kryzy na allegro wołają se po 120zł komplet/łączenie. Dobrze jest mieć znajomych co takie rzeczy robią....
Cena jak za materiał, troszke doszlifowania i można łączyć
Powoli trzeba lepić, potem dać do obspawania tigiem.
Haki mocujące wykonam z dwóch pretów fi6 kwasówka zespawanych do siebie. akuratnie trafiło sie to wiec szkoda kupować coś innego.
Podziękowania dla
Darwaz'a za sprężyny.
Na tył wlecą suplexy.
Ciągle szukam amorów przód na wkład. jak ktoś ma to niechaj pisze.