Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: kkkacper » wt gru 13, 2016 21:39

no wedlug mnie tak czy owak opcja z podluznicami jest slaba, ale Twoj wybor ;) to dzialaj sprawnie :satan: :satan:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: mskostek » wt gru 13, 2016 23:29

Można wiedzieć dlaczego opcja z podłużnicami jest słaba ?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: kkkacper » śr gru 14, 2016 16:41

tak na szybko to wyobraz sobie chociaz w jaki sposob silnik pracuje na poduszkach (w jakich plaszczyznach) to po pierwsze.. po drugie ktos tu napisal, ze ta opcja nie bedzie przenosila wibracji.. bedzie przenosila 100 razy bardziej wibracje na bude niz opcja z klasycznym powieszeniem.. no i trzy to koszt i dostepnosc dobrych poduszek pod ten sposob montazu, bo ori poduszki to jakis zart ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: Stalu » śr gru 14, 2016 17:39

jest jeszcze jeden problem , podłużnice w mk2 to jakiś żart, że tak powiem są papierowe


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na

Post autor: matisim » śr gru 14, 2016 18:06

wibracje to też kwestia poduszek, mam dwie trójki w tdi, w jednej jest masaż na kierownicy, w drugiej nie. wszystkie poduszki ori, nie były wymieniane, być może kiedyś ktoś zmieniał na benzynowe?nie wiem.
silnik leży luźno, sprawdzałem odkręcajac śruby czy czasami nie były wkręcone na pale..



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: RasPL » śr gru 14, 2016 21:41

Masz ubita tylna poduszke i ma się to ni jak do poduszek na podłużnicach bo i tak wywalą się w moment i trzeba będzie klej do szyb pchać w nie. Nie widziałem nigdy by ktoś przy tym rozwìązaniu zakładał dolny wdpornik i przez to re na podłużnicach cierpią.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: Michał_1977 » śr gru 14, 2016 22:50

Stalu pisze:jest jeszcze jeden problem , podłużnice w mk2 to jakiś żart, że tak powiem są papierowe
Przecież pisałem wcześniej i przez telefon Ci mówiłem,że będę wzmacniał podłużnice :bajer:
Kurde,pozwólcie mi. Uparłem się i zrobię to,bo w niektórych kwestiach jestem przekorny :-) ..........jak arwam :jezor:
RasPL pisze: Nie widziałem nigdy by ktoś przy tym rozwìązaniu zakładał dolny wdpornik i przez to re na podłużnicach cierpią.
Zobaczysz u mnie. Nie wyobrażam sobie sfinalizowania prac nad swapem bez tego,a tym bardziej-jazdy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na

Post autor: Lukassso » śr gru 14, 2016 23:30

Michał_1977 pisze:Kurde,pozwólcie mi. Uparłem się i zrobię to,bo w niektórych kwestiach jestem przekorny :-) ..........jak arwam :jezor:
Jego w kwestii przekorności to jakakolwiek siła nie przebije :los2: . Ty po prostu z głową stawiasz na swoje!

Ja Ci pozwalam położyć silnik na wzmocnione podłużnice :bajer: .


Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: kkkacper » śr gru 14, 2016 23:35

dla mnie to mozesz ten silnik nawet na pasie przednim powiesic, mowie tylko co uwazam i seryjnego powieszenia silnika w trzech pkt tak jak seria nic nie przebije w mk II.. kropka :pub:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: slawko333 » czw gru 15, 2016 19:25

tez tak uważam :helm:
jak robilem swapa 1,8t do corrado tez zastanawiałem się na zawieszeniem silnika jak w mk4, ale stwierdziłem ze niewarto, ciecie karoseri, osiowanie silnika, szybko mi przeszlo. Wsadzenie silnika na lapy ori z corrado to była przyjemność, jedynie przednia lapa wymagala przesuniecia(ciecie i spawanie ok 30min)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: RasPL » czw gru 15, 2016 19:43

prócz ilości roboty są inne aspekty jak napisano + przy strzale w bok silnik Ci wyleci razem z podłużnicami w swoją stronę gdyż te auta nie miały tak silników mocowanych i nie są przystosowane podłużnice jak i fartuchy do takich manewrów.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: Michał_1977 » czw gru 15, 2016 22:06

Będzie dobrze,nie demonizujcie :-)
nie zapominajcie,że w standardowym rozwiązaniu,przód podłużnic był też mocno naprężony,bo przecież połowa ciężaru silnika i skrzyni,spoczywała na poduszce centralnej,a jak wiadomo,im dalej tym gorzej (zasada dźwigni).
Dzięki rozwiązaniu z poduszkami na podłużnicach,dźwignia skraca się i już nie ma takich naprężeń u ich nasady.
Druga sprawa - dzięki temu,włożę wszystkie chłodnice wraz z wentylatorami z mk4,bo *#cenzura#* skośną belkę z mk2 i skonstruuję coś własnego.
RasPL pisze:przy strzale w bok silnik Ci wyleci razem z podłużnicami
Pokaż mi takiego asa,który odważy się tego dokonać :jezor:
slawko333 pisze:tez tak uważam :helm:
A Ty to zawsze wszystko w czarnych kolorach widzisz. Jak Heniu,taaaaak :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: RasPL » czw gru 15, 2016 22:21

Ja nie demonizuje tylko widziałem wiele konstrukcji i byle fiat ma podłużnicę nie do końca zintegrowaną z fartuchem. Oczywiste że mechanicznie do zrobienia prosta rzecz ale prócz zalet ma wady. A poduszka z przodu i dzwignie to powiem tak że ja silnik przesunęłem mocno w przód by posadzić skrzynię 4m i zapiąć normalnie wał. Z przodu silnika dodatkowo wisi eaton. Przez to chlodnica wody stoi poza belką a przed nią jest duży intercooler i 19 rzędowa chłodnica oleju. Grill zapina się bez przeróbek.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL

Post autor: jhosef » pt gru 16, 2016 09:51

Tylko Panie Michale są rozwiązania łatwo odwracalne, inne trochę gorzej. Jak się w przyszłości koncept znowu zmieni to możesz inaczej spojrzeć na poprzednie działania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości