mk2 GTI 20VT by mateusz.995
Moderator: G0 Karcio
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Trochę mi zajęło żeby przeczytać wszystkie 17 stron, ale jest KOZAK
- DzigiGTI
- Special Edition
- Posty: 3325
- Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
- Lokalizacja: KRA Ków
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Łamie stereotypy,bo czerwony i czarny to piękne kolory...tylko trzeba umieć je utrzymac w odpowiedniej kondycji oby tak dalej,bo Golf kosi konkretnie mam nadzieje że zima nie ostudzi zapału i na wiosnę wyskoczysz z kolejna niespodzianką
- mateusz.995
- Gadatliwa bestia
- Posty: 512
- Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
- Lokalizacja: Leszno
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
up
jako że plany i priorytety się mi pozmieniały dlatego na sezon 2k17 raczej bez rewelacji skupiłem się
tylko na tych rzeczach które trzeba zmienić wiec tak:
wymieniłem rozrząd:
nowy pasek, rolka, napinacz hydrauliczny, pompa wody, płyn, pasek pk;
po pierwszej wymianie oleju nie podobał mi się jego kolor z racji tego że silnik trochę stał nazbierało się trochę nagaru, po 3 tyś na nowym oleju nie zauważyłem wielkiej poprawy, więc tak umyta góra czyli pokrywa itp ze wszelkiego rodzaju nagaru, przed kolejna wymianą silnik zalany płukanką Liqui Moly wymiana filtra oleju, zdjęta miska wymyty dół oraz smok olejowy, zamiana oleju z Motul Specyfic 504/507 5W30 na Liqui Moly toptec 4100 5W40 ponoć lepiej znosi upały
po pierwszej wymianie olej po odpaleniu na 2min już był brudny porównanie oleju wylanego z silnika z płukanką,
z olejem wlanym po myciu silnika i pracy ponad 20min
z innych rzeczy ogarnąłem trochę górę silnika plus mała dziara na pokrywie dorwałem jeden rarytas
to by było na tyle na sezon 2k17 raczej bez większych zmian może będą poprawiane jakieś detale
ale bez rewelacji
jako że plany i priorytety się mi pozmieniały dlatego na sezon 2k17 raczej bez rewelacji skupiłem się
tylko na tych rzeczach które trzeba zmienić wiec tak:
wymieniłem rozrząd:
nowy pasek, rolka, napinacz hydrauliczny, pompa wody, płyn, pasek pk;
po pierwszej wymianie oleju nie podobał mi się jego kolor z racji tego że silnik trochę stał nazbierało się trochę nagaru, po 3 tyś na nowym oleju nie zauważyłem wielkiej poprawy, więc tak umyta góra czyli pokrywa itp ze wszelkiego rodzaju nagaru, przed kolejna wymianą silnik zalany płukanką Liqui Moly wymiana filtra oleju, zdjęta miska wymyty dół oraz smok olejowy, zamiana oleju z Motul Specyfic 504/507 5W30 na Liqui Moly toptec 4100 5W40 ponoć lepiej znosi upały
po pierwszej wymianie olej po odpaleniu na 2min już był brudny porównanie oleju wylanego z silnika z płukanką,
z olejem wlanym po myciu silnika i pracy ponad 20min
z innych rzeczy ogarnąłem trochę górę silnika plus mała dziara na pokrywie dorwałem jeden rarytas
to by było na tyle na sezon 2k17 raczej bez większych zmian może będą poprawiane jakieś detale
ale bez rewelacji
mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Poka jak masz zrobione mocowanie zbiorniczka wyrównawczego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- DzigiGTI
- Special Edition
- Posty: 3325
- Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
- Lokalizacja: KRA Ków
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Może troche smieszne dla innych pytanie...ale sam sie zastanawiam nad tą operacją... jak jest z tą płukanką? wlewasz ją do starego oleju i spuszczasz??
Czy ona bardziej nie pogorszy sprawy?? w sensie nie poodtyka tego co już że tak napisze jest już "uszczelnione" ?
Czy ona bardziej nie pogorszy sprawy?? w sensie nie poodtyka tego co już że tak napisze jest już "uszczelnione" ?
- mateusz.995
- Gadatliwa bestia
- Posty: 512
- Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
- Lokalizacja: Leszno
Re: mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
raczej zostaje, chyba że trafi się coś ciekawego na zamianęgolfF&I pisze:A koło zostaje? Bo widziałem na sell
mocowania to taka rzeźba trochę dolnego oczka nie ma wgl a górne są przełożone z audi docięte przynitowane i dogięte w dół tak żeby zbiorniczek nie podskakiwałrysiektr pisze:Poka jak masz zrobione mocowanie zbiorniczka wyrównawczego
mi już wcześniej pociła się uszczelka pod pokrywą zaworów i miska to zostało ogarnięte, a moim zdaniem od uszczelniania silnika są uszczelki a nie brud który w nim jestDzigiGTI pisze:Może troche smieszne dla innych pytanie...ale sam sie zastanawiam nad tą operacją... jak jest z tą płukanką? wlewasz ją do starego oleju i spuszczasz??
Czy ona bardziej nie pogorszy sprawy?? w sensie nie poodtyka tego co już że tak napisze jest już "uszczelnione" ?
mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
aaaaaaaaaa myślałem, że jakieś elegenckie wycinane laserem i gięte na CNCmateusz.995 pisze:mocowania to taka rzeźba trochę dolnego oczka nie ma wgl a górne są przełożone z audi docięte przynitowane i dogięte w dół tak żeby zbiorniczek nie podskakiwał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- mateusz.995
- Gadatliwa bestia
- Posty: 512
- Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
- Lokalizacja: Leszno
Re: mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
nie, nie, nie ta ligarysiektr pisze:aaaaaaaaaa myślałem, że jakieś elegenckie wycinane laserem i gięte na CNCmateusz.995 pisze:mocowania to taka rzeźba trochę dolnego oczka nie ma wgl a górne są przełożone z audi docięte przynitowane i dogięte w dół tak żeby zbiorniczek nie podskakiwał
mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
mateusz.995 pisze:nie, nie, nie ta liga
myślałem, że może masz coś takiego, bo ja mam zawsze problem przy swapach i musze rzeźbić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
tez wlewalem plukanke do silnika i bylem w ciezkim szoku jaki kolor ma olej po zalaniu po tym eksperymencie.. teraz juz troche km zrobione, a olej wciaz jasny.. uwazam, ze raz na jakis czas mozna ja robic dla spokojnosci
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Trzeba tylko używać dobrej mało agresywnej płukanki, która nie ruszy od razu całego nagaru.. No i wszystko zależy od silnika...Ale znam przykład w BMW gdzie po płukance nagar zapchał kanaliki doprowadzające olej na wałki w głowicy i niestety się przytarło.... ale jeździło to na longlife... a 1.8T to nie bmw i tu nie ma kanałów wielkości łebka od szpilki, więc płukanka nie powinna zaszkodzić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- DzigiGTI
- Special Edition
- Posty: 3325
- Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
- Lokalizacja: KRA Ków
- Kontakt:
mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
Generalnie myślałem że tylko ja jestem na tyle kojfnięty umysłowo że ściągam miskę i ją wycieram od środka żeby stary olej nie został
- mateusz.995
- Gadatliwa bestia
- Posty: 512
- Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
- Lokalizacja: Leszno
Re: mk2 GTI 20VT jr3 recaro by mateusz.995
jednorazowa operacja przy daily bym się tego nie podjął przy mk2 bywam pedantyczny w niektórych kwestiachDzigiGTI pisze:Generalnie myślałem że tylko ja jestem na tyle kojfnięty umysłowo że ściągam miskę i ją wycieram od środka żeby stary olej nie został
mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości