[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Moderator: G0 Karcio
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Troche gratów pojechało na proszek i po ich powrocie można było złożyć przód już na gotowo. Trzeba też było dorobić przewody od klimatyzacji.
Po tym zabiegu przyszedł czas na jedną z najtrudniejszych do wykonania rzeczy. Mianowicie kiedyś przysiągłem sobie, że jeśli kiedyś przyjdzie mi włożyć xenon do auta to będzie to zrobione całkowicie tak jak powinno być. Czyli żadne hidy do halogenowych soczewek itp. W lampie od Rallye zamontowana została więc prawdziwa bixenonowa soczewka, z prawdziwym xenonowym palnikiem D2S Boscha o normalnej barwie światła, a nie jakieś gówniane 5000K. Wcześniej już na osiach zostały zamontowane czujniki wysokości i moduł sterujący. W lampach więc znalazły się także silniki krokowe do regulacji pochylenia soczewek.
Po założeniu lamp można było wykonać pierwszą jazdę testową
Po tym zabiegu przyszedł czas na jedną z najtrudniejszych do wykonania rzeczy. Mianowicie kiedyś przysiągłem sobie, że jeśli kiedyś przyjdzie mi włożyć xenon do auta to będzie to zrobione całkowicie tak jak powinno być. Czyli żadne hidy do halogenowych soczewek itp. W lampie od Rallye zamontowana została więc prawdziwa bixenonowa soczewka, z prawdziwym xenonowym palnikiem D2S Boscha o normalnej barwie światła, a nie jakieś gówniane 5000K. Wcześniej już na osiach zostały zamontowane czujniki wysokości i moduł sterujący. W lampach więc znalazły się także silniki krokowe do regulacji pochylenia soczewek.
Po założeniu lamp można było wykonać pierwszą jazdę testową
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Barwo TY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Jetta oficjalnie zastąpiła Golfa w codziennej jeździe.
Aby tak się stało trzeba było skończyć parę rzeczy:
Założyć progi
zamknięcia lamp
przerobić zbiornik i założyć spryskiwacze (szyby i lamp)
dorobić i pomalować zaślepki do lotki
przełożyć z golfa nawigacje i założyć pare plastików do wnętrza
zatankować
i można zacząć jeździć
Auto wymaga jeszcze sporo pracy, ale najważniejsze rzeczy są gotowe, trzeba wykończyć deskę, przełożyć kanape, dokończyć bagażnik, powalczyć z zawieszeniem i mnóstwo innych pomniejszych pierdół, ale auto jeździ dobrze, jest cicho i przyjemnie.
Aby tak się stało trzeba było skończyć parę rzeczy:
Założyć progi
zamknięcia lamp
przerobić zbiornik i założyć spryskiwacze (szyby i lamp)
dorobić i pomalować zaślepki do lotki
przełożyć z golfa nawigacje i założyć pare plastików do wnętrza
zatankować
i można zacząć jeździć
Auto wymaga jeszcze sporo pracy, ale najważniejsze rzeczy są gotowe, trzeba wykończyć deskę, przełożyć kanape, dokończyć bagażnik, powalczyć z zawieszeniem i mnóstwo innych pomniejszych pierdół, ale auto jeździ dobrze, jest cicho i przyjemnie.
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
to co robisz z tym samochodem jest niesamowite, wielki szacunek jedyne co mi się nie podoba to te lampy, i felga mogłaby być ciut inna, bardziej klasyczna ale to tylko moje subiektywne zdanie, furka jest Twoja i to Tobie ma się podobać
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Witamy w projektach
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Oj kolega wyżej chyba uzależniony od Fejsbunia jak nie lubie unowocześniania aut tak ta jetta mnie jara! mega kawał dobrej roboty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=489917" onclick="window.open(this.href);return false; <- moje MK2 , W 2k15 na 17" azevach, zapraszam do oglądania i komentowania!
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Auto przejechało pierwszy 1000 km. Otrzymało nowe tablice.
Było na hamowni i wygenerowało całkiem przyzwoity wynik. słabszy wynik na programie z MK4 na 241 PS. Dziwnie zareagowało na program z TT na 250. Odziwo moment poszedł w górę ponad normę, a moc końcowa została bez zmian.
Narazie jest walka z parowaniem lamp ale układy dodatkowe działają ok.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=H6oBjiomYC8[/youtube]
Jest jeszcze problem z zawieszeniem tylnym bo siada przy starcie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TDYjhqaRTNQ[/youtube]
Było na hamowni i wygenerowało całkiem przyzwoity wynik. słabszy wynik na programie z MK4 na 241 PS. Dziwnie zareagowało na program z TT na 250. Odziwo moment poszedł w górę ponad normę, a moc końcowa została bez zmian.
Narazie jest walka z parowaniem lamp ale układy dodatkowe działają ok.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=H6oBjiomYC8[/youtube]
Jest jeszcze problem z zawieszeniem tylnym bo siada przy starcie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TDYjhqaRTNQ[/youtube]
[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Jetta jeździ i ma się dobrze. Trapią ją oczywiście jakieś drobiazgi wieku dziecięcego, ale przejechała na razie ponad 6500 km w jeździe codziennej i nie zawodzi.
Do wiosny odpuściłem sobie większe prace, bo po 2 latach składania czas było trochę odpocząć. Po małym zdarzeniu na śniegu byłem zmuszony wykonać na nowo tylny wózek i przy okazji kupić nowe zimowe felgi. Nic ciekawego ale są oryginalne, nowe, proste i pasują poprostu.
"eSkowe" czerwono-białe zegary zostały wymienione na normalne z A3 z biało-czerwonym podświetleniem. Czerwone miałem parę lat w golfie i trochę już mi obrzydły.
Rozpórka doczekała się też renowacji i montażu
Ileś drobnych problemów było usuwane na bieżąco. Powiedziałem sobie też kiedyś, że jak zacznę jeździć Jettą to naprawie felgi które od ponad 4 lat wiszą na ścianie w garażu. Z racji tego, że ranty i bębny do dwóch sztuk muszę kupić nowe zrobiłem małą przymiarkę żeby zobaczyć i jakich parametrach je kupić aby podchodziły do auta bez żadnych dystansów
Do wiosny odpuściłem sobie większe prace, bo po 2 latach składania czas było trochę odpocząć. Po małym zdarzeniu na śniegu byłem zmuszony wykonać na nowo tylny wózek i przy okazji kupić nowe zimowe felgi. Nic ciekawego ale są oryginalne, nowe, proste i pasują poprostu.
"eSkowe" czerwono-białe zegary zostały wymienione na normalne z A3 z biało-czerwonym podświetleniem. Czerwone miałem parę lat w golfie i trochę już mi obrzydły.
Rozpórka doczekała się też renowacji i montażu
Ileś drobnych problemów było usuwane na bieżąco. Powiedziałem sobie też kiedyś, że jak zacznę jeździć Jettą to naprawie felgi które od ponad 4 lat wiszą na ścianie w garażu. Z racji tego, że ranty i bębny do dwóch sztuk muszę kupić nowe zrobiłem małą przymiarkę żeby zobaczyć i jakich parametrach je kupić aby podchodziły do auta bez żadnych dystansów
Re: [A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
TheBiSHoP pisze:
Ileś drobnych problemów było usuwane na bieżąco. Powiedziałem sobie też kiedyś, że jak zacznę jeździć Jettą to naprawie felgi które od ponad 4 lat wiszą na ścianie w garażu. Z racji tego, że ranty i bębny do dwóch sztuk muszę kupić nowe zrobiłem małą przymiarkę żeby zobaczyć i jakich parametrach je kupić aby podchodziły do auta bez żadnych dystansów
Ładne felunie Całe w poler by szły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości