Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Szacunek za wrzucenie climatronica Podoba mi się Twoja robota i będę musiał za rok skopiować Twój pomysł na klimę
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1844
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Daj propozycję na pwMichał_1977 pisze:JasneViriss pisze:A chcesz ?
Ile płacę i dlaczego tak drogo?
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Przy niedzieli można zrobić małego aktuala
Walka z FMIC,czyli wiele pomysłów na nowy IC i wybór padł znów na Renault,ale tym razem Scenic.
Małe przeróbki:
Po zamontowaniu:
Przyszły też dwie ostatnie części układanki we wnętrzu
Całe wnętrze teraz trzeba będzie wyprać,po tych moich pracach,bo syf przeokropny wszędzie...
Pozostało przekuć węża olejowego do chłodniczki,bo jeden jest za krótki,założyć zderzak i atrapę,oraz pomyśleć nad konstrukcją nowego dolotu powietrza do suszarki,bo ten browarniany już nie podejdzie..
Walka z FMIC,czyli wiele pomysłów na nowy IC i wybór padł znów na Renault,ale tym razem Scenic.
Małe przeróbki:
Po zamontowaniu:
Przyszły też dwie ostatnie części układanki we wnętrzu
Całe wnętrze teraz trzeba będzie wyprać,po tych moich pracach,bo syf przeokropny wszędzie...
Pozostało przekuć węża olejowego do chłodniczki,bo jeden jest za krótki,założyć zderzak i atrapę,oraz pomyśleć nad konstrukcją nowego dolotu powietrza do suszarki,bo ten browarniany już nie podejdzie..
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
ładnie ci to idzie
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Taa,jak krew z nosa...Stalu pisze:ładnie ci to idzie
Gdybyś napisał-ładnie ci to wychodzi-to bym się prędzej zgodził
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
no mosz, ogólnie dobra robota
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, sorry, ale przy szerokim zderzaku idealnie pasuje w dół zderzaka IC chinczyk 14cm... problem jest taki, że kosztuje... 300zl nowy . Swoją drogą chłodnice po skosie w mk2 to największa porażka jaka mogła być... ni jak nie idzie IC zamontować za grillem bo z jednej strony ładnie się chowa a z drugiej zawsze wystaje po za pas przedni .
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Panie, po zamontowaniu tych schowków nie widać kombajnu od klimy? Bo tak sie zastanawiałem już kiedyś czy mimo wszystko nie wystaje nad nogami pasażera?
Generalnie świetna robota! Czekam na więcej!
Generalnie świetna robota! Czekam na więcej!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
14cm powiadasz,czyli 1,4 x 5,5 x 0,65 = 5dm³. To jest mniej o pół litra,niż mam teraz i mniej o 0,2l niż miałem wcześniejmarcinas1983 pisze: przy szerokim zderzaku idealnie pasuje w dół zderzaka IC chinczyk 14cm..
Druga sprawa,to chinczyk o tych wymiarach ma wyjścia na prosto,czyli w podłużnice i znów kupa...
To fakt.Czym oni się kierowali,to ja nie mam bladego pojęcia.marcinas1983 pisze:chłodnice po skosie w mk2 to największa porażka jaka mogła być
Coś tam było widać w dali,zwłaszcza jakaś naklejka rzucała się w oczy,ale przypomniałem sobie o ori wygłuszeniach z mk4 i już jest lepiej,bo zamaskowałem.szemulka pisze: po zamontowaniu tych schowków nie widać kombajnu od klimy?
Może jakąś firanką sobie jeszcze zawieszę
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Albo roletkęMichał_1977 pisze:
Może jakąś firanką sobie jeszcze zawieszę
- DzigiGTI
- Special Edition
- Posty: 3325
- Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
- Lokalizacja: KRA Ków
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
No ładnie ładnie Michałek leci z koksem i widze półka i schowek się trafiły
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Wracając do klimatronika...
dlaczego nie chciał Tobie wystartować klimatronik... za dużo impulsów na jeden obrót wału względem tego co generuje TDI?? Wiesz może po co klimatronikowi jest potrzebna prędkość obrotowa silnika, na co jeszcze ma wpływ prócz załączenia sprężarki...?? Czy taki dzielnik można wykorzystać do podłączenia licznika z benzyny mk2 w td??Michał_1977 pisze:dzielnik impulsów
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Z tego co wiem zwykły klekot bierze sygnał obrotów z altka, a w TDI z ECU, a ten sygnał z ECU jest x10. Kupiłem przypadkowo licznik z obrotkiem od TDI a nie TD (sprzedawca zapewniał mnie że jest od TD) i po odpaleniu silnika obrotomierz nie wstał, po włączeniu cyfrowego miałem obroty na jałowym 9500 I wydaje mi się że właśnie chodzi o to że za mało jest tych impulsów, i trzeba je zwiększyć x10, i pewnie to robi ten układ Michałamarcinas1983 pisze:dlaczego nie chciał Tobie wystartować klimatronik... za dużo impulsów na jeden obrót wału względem tego co generuje TDI??
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
KamilP, tylko Michał_1977, nie ma licznika z TDI... tu chodzi o to, że klimatronik nie widzi pewnie obrotów silnika i dlatego nie chciał odpalić sprężarki... albo inaczej widział ich za dużo i było to co Ty miałeś z licznikiem. W TDI masz 4 impulsy na obrót wału bo z tego co pamiętam koronkę miał naciętą w 4 miejscach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości