[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Stalu » pt wrz 26, 2014 14:10

podziwiam cie bez kitu


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

MaciekBMW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn wrz 29, 2014 11:21

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: MaciekBMW » wt wrz 30, 2014 15:07

no ładnie ładnie :D




Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: rysiektr » śr paź 01, 2014 16:31

Te dysze "wkrętki" w kolektorze ssacym to do czego będą? Wyglądają jakby miało za chwilę wjechać LPG :-)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » czw paź 02, 2014 09:07

jeden do Map sensora megasquirta
drugi do map sensora DEFI
trzeci do wastegata
a czwarty do regulatora cisnienia paliwa

tak mi sie wydaje ;)

auto juz kreci rozrusznikiem z tego przycisku;

Obrazek

mam nadzieje ze w tym tygodniu odpalimy go z minimalną ilością czujników, w sumie wystarczy połozenie wału i cewki podpiąć i moze zagada ;)



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: bialko1991 » czw paź 02, 2014 17:16

:popcorn: śledzę z zaciekawieniem, mam nadzieje, że kolejne etapy będą szły gładko :-)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt paź 03, 2014 08:25

no odpalilismy dziada wczoraj
na poczatku był stres bo silnik po 3 latach nie chciał jakoś zassac oleju
pierwsze co zrobiłem to podpiałem DEFI i cienienie oleju i ni cholery nie było cisnienia
wiec pomoglismy troche kompresorem i po zdjeciu adaptera na chłodnice oleju w koncu zaciagnał, ponad 2,5 bara na rozruszniku (z wykreconymi swiecami)

podpinamy megasquirta przygotowanego przez Łukasza Lamika,
no to ciach wtryski cewki , połozenie wału, masy na wariata gdziec pod srubke dekla głowicy
cewki lekko pordzewiałe, swiece wyjelismy z tego drugiego R32 co jest dawcą na R30, patrzymy iskra nawet jest
no to lejemy paliwo strzykawa do swirlpota, pompy bzyczą, przewody zaczeły skakać jest dobrze ;)
po drodze mała nieszczelność na filtrze paliwa bo sie uszczelka skosiła

no i w koncu, krecimy, po 1,5 sek krecenia zagadał ;)

" onclick="window.open(this.href);return false;

niby to tylko odpalenie silnika na standalone ale dla mnie mega radocha po tylu latach
na poczatku zagrzechotały napinacze, potem zaklepały szklanki ale po minutie juz wszystko OK

teraz trzeba szybko pare tematów ogarnać i moze uda sie przed zimą coś pojezdzić ;)



Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Szamper » pt paź 03, 2014 18:18

Gratulacje, po tylu latach sie udalo. Trzymam kciuki aby w tym roku udalo sie cos jeszcze pojezdzic
Radosci pewnie podobna jak ta przy narodzeniu dziecka :bigok: :pub:


Obrazek

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: miskieusz » pt paź 03, 2014 18:44

elegansio! kawał czasu a jednak ciągle zapał jest!
oby się wszystko udało :pub: :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt paź 03, 2014 19:53

Szamper pisze:Radosci pewnie podobna jak ta przy narodzeniu dziecka
dokładnie, jakby mi sie trzecie dziecko urodziło... tylko głosniej zakrzyczało po "urodzeniu" ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr paź 08, 2014 08:59

przyszedł temat "uszczelki" pomiedzy błotnik a poszerzenie... nie chce tego robic na gładko bo wygląda słabo (przy całym szacunku dla projektu dialynx)
http://fourtitude.com/features/Feature_ ... struction/" onclick="window.open(this.href);return false;

pomysł kedry z garbusa wydał się najsensowniejszy - nawet mam podejrzenie ze jest to dokładnie to bo na oko wydaje sie ze wałek ma 6mm średnicy
zakupiłem 2x8mb tej "uszczelki"

http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... f55f047d32" onclick="window.open(this.href);return false;

tak to wyglada w oryginale, mam nadzieje ze uda sie to identycznie spasować

Obrazek



mario q.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:07
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: mario q. » śr paź 08, 2014 20:31

Nawet nie wiedziałem cowboy, że Ty tu jesteś taką fiszą! :D


Można powiedzieć R400 na giftach! :)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn paź 27, 2014 09:18

Pomalutku do celu.... założony juz docelowy intercooler wraz z blow-off od properfekt oraz zrobione wyjście pod silnik krokowy. Zaczelo sie też rzeźbienie grodzi. Wygląda, że silnik wcale nie jest cofnięty ale to złudzenie bo grodz jest przesunięta jakieś 30cm w tyl. Oryginalnie gródź była tu gdzie jest obecnie maglownica. Dzieki temu komora silnika jest ogromna co ułatwia obsługę i serwis (łatwy dostęp do downpipe, wysprzeglika, wybieraka skrzyni, maglownicy) oraz umożliwia zrobienie kiedyś RWD jeśli pogoda i fundusze pozwolą to w tym roku moze uda sie przejechac pare km testowych...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

przy okazji, stukneło 1000 lajków na stronie B2 na fejsie, dziekuję !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości