Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: KamilP » pn gru 03, 2012 16:47

Również gratuluję, piękny wynik, ten silniczek jak widać sporo potrafi a do tego świetnie wygląda :pub: Ładną moc z tego silniczka można wykrzesać oj ładną :)
arwam pisze:jeśli do majóvwki zdążę. to Cię na kresce widzę.
Oo to by było ciekawe, chętnie bym zobaczył :hmm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » wt gru 04, 2012 08:10

Viriss pisze:Gratulacje wyniku
arwam pisze:no to pogratulować
KamilP pisze:Również gratuluję
Dzięki ludziki :pub:

Wczoraj walczyłem z dystansami :food:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Tylne ranty musiałem potraktować...nie powiem czym :blush:
Zostały dobrze zabezpieczone i nic im nie grozi.Można spać spokojnie.Może bana nie dostanę za niszczenie auta :los2:
Przód: ET37 + dystans 11mm
Tył: ET37 + dystans 17mm


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ŻuReK
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 749
Rejestracja: sob sty 13, 2007 13:03
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: ŻuReK » wt gru 04, 2012 20:57

Fajnie by było wybrać się w trasę razem np. do Nysy czy na majovwkę - byśmy poszaleli lekko wujkami niutonami :hmm:


www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning

www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika

Obrazek
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja

arwam

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: arwam » wt gru 04, 2012 21:13

nie powiem ciekawie by było :)

tylko posiadacze mocniejszych AAZ'ów od czasu do czasu musieli by zwalniać żeby auta miały możliwośc ochłonąć bo TD'ki sie grzeją dość mocno upalane...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » śr gru 05, 2012 07:42

ŻuReK pisze:Fajnie by było wybrać się w trasę razem np. do Nysy czy na majovwkę
Gdzieś pojadę na pewno,tylko jeszcze nie wiem gdzie...wszystko będzie zależało od floty i czasu.Nie wiem,czy nie wybiorę Nysy,bo Majówka coś się psuje ostatnio...a szkoda :?
arwam pisze:posiadacze mocniejszych AAZ'ów od czasu do czasu musieli by zwalniać żeby auta miały możliwośc ochłonąć bo TD'ki sie grzeją dość mocno upalane...
Dlatego wujcio Michanio będzie teraz montował solidną chłodnice oleju :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: arwam » śr gru 05, 2012 11:07

Michał_1977 pisze:Dlatego wujcio Michanio będzie teraz montował solidną chłodnice oleju

to Ci nie wiele pomoże. bo i tak mimo sprawnego termostatu płyn nie nadąża odbierać ciepła z płaszcza wodnego silnika, poprostu gotuje się na powierchni styku z głowicą i blokiem.

trzeba by było wymyśleć jakąś mmieszanine o bardzo wysokiej temp wrzenia i dużej możliwości odbierania ciepła. co z tego że chłodnica schłodzi jak się gotuje w silniku, co jeszcze pogarsza sytuację?
do około 215KM jeszcze można w miarę panować nad temperaturami silnika, powyżej już tylko na moment wciśnięcie gazu i po chwili odpuszczanie, u mnie za nim uszczelkę upiekło, to przy bucie w podłodze ( ciśnienie 2,2-2,3bara i dawka mocno wymiąca) temperatura przy gazie wciśniętym do podłogi błyskawicznie idzie do góry. myślałem że mam chłodnicą zakamienioną i nawet kontrolnie zamosowałem w przewodzie dolnym z chłodnicy czujnik, podczas jazdy temp płynu na dole była nieco tylko wyższa niż temp otoczenia. więc wniosek jest tylko jeden.

oczywiście chłodnica oleju to bardzo dobry pomysł bo poprawi warunki smarowania i bezpieczeństwo silnika przy upalaniu, ale przy wysokim kręceniu nie pomogła by Ci chłodnica wody nawet zaadoptowana z kraza do chłodzenia oleju i nawet gdzyś taką samą chłodził wodę.

to takie moje małe trochę przydługie spostrzeżenie, warto sie zastanowić nad zmianą płuny na taki który ma znacznie wyższą temp wrzenia. pamiętaj że olej napędowy ma znacznie wiekszą wartość opałową niż benzyna a więc ciepła w z paliwa jest znacznie więcej, a w sinliku TD ogromna jego część idzie w układ chłodzenia, dużo lepiej jest w sinlikach TDI, tam jak miałem TDI to wentylator przez 1,5 roku może z raz lub dwa razy się włączył,

W TD tylko staniesz w korku nawet jak jest chłodno to co chwilę słychać wentylator.



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: KamilP » śr gru 05, 2012 11:41

Michał_1977 pisze:bo Majówka coś się psuje ostatnio...a szkoda
Jak to, czemu? :?
arwam pisze: powyżej już tylko na moment wciśnięcie gazu i po chwili odpuszczanie,
Ojoj..



Awatar użytkownika
ŻuReK
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 749
Rejestracja: sob sty 13, 2007 13:03
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: ŻuReK » śr gru 05, 2012 12:37

Michał_1977 pisze:Nie wiem,czy nie wybiorę Nysy,
Wg mnie warto - a trasę z podkarpacia mamy igiełka aż do samego ośrodka także trzeba się umówić :-)


www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning

www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika

Obrazek
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » śr gru 05, 2012 12:38

arwam, tylko,że ja nie chcę zakładać wodnej chłodnicy,tylko zewnętrzną,coś a'la Audi B3 w dieslu :bajer:
KamilP pisze: Michał_1977 napisał(a):bo Majówka coś się psuje ostatnio...a szkoda
Jak to, czemu? :?
Bałagan się robi i organizacja kuleje.
Lubię Majówkę,bo ma swoją,specyficzną atmosferę,ale niestety j/w napisałem :?
ŻuReK pisze:Wg mnie warto - a trasę z podkarpacia mamy igiełka aż do samego ośrodka także trzeba się umówić :-)
:bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiekmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: czw lut 09, 2012 01:55
Lokalizacja: ELBLĄG

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: grzesiekmk2 » ndz gru 09, 2012 22:26

Piękny Golfik I niezła moc Arek mówił ze potrafisz grzebać przy dieslu i to widać:) gratulacje pozdrawiam


Golfik II 1.6td -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446431" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat 126p -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=447126" onclick="window.open(this.href);return false;

Kupie zawor MBC kulowy:)

arwam

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: arwam » pn gru 10, 2012 01:23

Michał_1977, to kiedy wynik "REMAPU" będzie? działaj zimą najlepiej w mrozy, to i wynik będzie ładny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » śr gru 19, 2012 08:08

Wczoraj troszkę podłubałem przy Zielonym.
Kupiłem sobie nowiuteńki miernik i zmierzyłem sprężanie na lodowatym silniku.Auto zostało wepchnięte do warsztatu z zewnątrz (-4*C) i od razu wykręciłem i przystąpiłem do pomiaru :food:
Obrazek

Obrazek

To 38,to wynik próby olejowej na 1 baniaku.Dalej już tej próby nie przeprowadzałem,bo nie było sensu przecież.
Wszystkie cylindry maja w miarę równy wynik.
Bałem się tego pomiaru jak ognia,bo po hamowni silnik zszedł nieco z obrotów i nie mogłem dojść dlaczego.Musiałem nieco zwiększyć obroty,bo telepaczka była.Poza tym,gdy stał na zimnie,rano nie palił na wszystkie baniaki,dusił się itd. Po chwili wszystko wracało do normy,a po nagrzaniu szedł jak burza.
Wtryski parę dni temu podmieniłem na stare-zero poprawy.
Kminiłem,kminiłem i wykminiłem w swojej mądrej główce,że za tą całą usterką mogą stać nurniki.Wywaliłem ori Ivecowskie i założyłem z tłokorozdzielacza 11mm od Rovera.Odpaliłem i banan :D
Obroty od razu wyższe,pracuje równo,nie przerywa.Oby tak było również na mrozie,bo ta próba palenia odbyła się zaraz po złożeniu wszystkiego po pomiarze sprężania,czyli w miarę ciepłym warsztacie...
Kciuki mi tu trzymać :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: tovdi1 » śr gru 19, 2012 09:05

Michał_1977 pisze:Kciuki mi tu trzymać :bigok:
trzymamy :bigok: wesołych :bigok:



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: piotrekgal » śr gru 19, 2012 20:10

Michał_1977, Myślałem, że kompresję będzisz miał znacznie większą jakoby motorownia była po remoncie aniżeli u mnie. U mnie wyszło 32bar na każdym garnku, jeszcze wówczas na nie do konca szczelnej głowicy, blok natomiast conajmniej 6,5 roku temu przechodził honowanie (u poprzedniego wlasciciela w D, sa tego znaki)
tu wideo, kolega forumowicz zresztą sam mierzył (dzięki Lukassso :pub:)
" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz po całkowitej regeneracji podejrzewam byłoby i lepiej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości