Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » śr sie 08, 2012 07:25

t0mal pisze:Na kolektorze zjara się każda farba
W tej chwili jeżdżę z pomalowanym kolektorem i turbiną.Nic nie złazi,nic się nie pali.Po umyciu silnika widać,że ładnie trzymają kolor.
_____________________________________________________________
Wczoraj kolega Fabryce Maszyn zrobił mi ładniuśkie flansze :-)
Obrazek

Od razu pojechałem po kolanko hamburskie i wymyśliłem cusik takiego.Otwory nagwintowałem,żeby nie było potrzeby bawić się z nakrętkami.
Obrazek Obrazek Obrazek
Mam genialny dostęp do odkręcenia suszarki :bigok:

Zastanawiam się tylko,czy rozkalibrować wylot z kolektora i flanszę przy nim... :-k


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: marcinas1983 » śr sie 08, 2012 08:09

Michał_1977 pisze:Od razu pojechałem po kolanko hamburskie i wymyśliłem cusik takiego.Otwory nagwintowałem,żeby nie było potrzeby bawić się z nakrętkami.
sorry Michał_1977, ale to odpadnie nawet jak to porządnie obspawasz... jest jeden temat na innym forum z AAZ'tem pod maską i dużym turbo... miał podobnie zbudowaną flanszę i ciągle mu pękało na połączeniu jednego z drugim. Zastąpił ten element żeliwem i to samo... po prostu sprężarka robi jako dźwignia i od telepania silnikiem łącznik pęka. Lepiej by było jakbyś spróbował dać grubsze te wycięte flansze zespawał je razem i wtedy skręcił, Chyba, że sprężarkę dodatkowo przymocujesz jakoś do głowicy lub od dołu podeprzesz. Jeszcze nie bierzesz jednej rzeczy pod uwagę... 1.9TD jest wyższy o 2cm niż 1.6 i z takim turbo tak odsadzonym może być problem przy ścianie grodziowej :jezor: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: tomogolf2 » śr sie 08, 2012 08:19

marcinas1983 bardzo dobrze pisze , przerabialem temat takich spawancyh flansz wiele razy, tylko zastosowanie dodatkowiego wspornika rozwiazywalo sytauacje w dodatku sruby mocujace przestaly sie odkrecac ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Re: Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: piori » śr sie 08, 2012 08:22

Michał_1977 pisze:
t0mal pisze:Na kolektorze zjara się każda farba
W tej chwili jeżdżę z pomalowanym kolektorem i turbiną.Nic nie złazi,nic się nie pali.Po umyciu silnika widać,że ładnie trzymają kolor.
W mojej starej Hondzie CBR z 1989 roku kolektor wydechowy jest fabrycznie pomalowany i wygląda jak nowy (w przeciwieństwie do wielu duuużo nowszych maszyn, ale to inna kwestia), mimo że po dobrym zagrzaniu, gdy jest ciemno potrafi świecić na czerwono, ta farba jest chyba niezniszczalna. Także to chyba zależy czym się pomaluje...
Michał_1977 pisze:Mam genialny dostęp do odkręcenia suszarki
Ciekawe jak to się zmieści pod maską :bajer: Nie dość że muszla duża, to jeszcze ta gruszka z tyłu. No i dodatkowo odchylenie na flanszy... Trzeba będzie dobrze popieścić :los2:
Michał_1977 pisze:Zastanawiam się tylko,czy rozkalibrować wylot z kolektora i flanszę przy nim...
Ja bym się raczej nie zastanawiał, różnica w otworach jest ogromna i takie zwężenie to chyba nic dobrego.
Swoją drogą patrząc właśnie po różnicy w otworach zaczynam lekko wątpić czy ten motor da radę obudzić tą lochę przy sensownych obrotach :popcorn: Trzymam kciuki :bigok:

PS. A tak w ogóle to pięknie to wszystko wygląda, miło popatrzeć jak ktoś wkłada trochę serca w to, co robi :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » śr sie 08, 2012 09:52

marcinas1983, tomogolf2, przecież to dopiero przymiarka :bigok:
Będzie wspornik,będzie dobrze obspawane.
Co do odsadzenia-w tej chwili suszarka jest o 2cm głębiej niż K-24,a jak mierzyłem w aucie,to jest tam ok.7cm luzu między nią,a grodzią.Będzie dobrze,a nawet jeśli zrobi się trochę ciasno,to delikatnie podwinduję silnik na tylnych poduchach :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: vw-maniak92 » śr sie 08, 2012 19:40

widze ze zacne kolejne plany są oby tak dalej :bigok: :pub: powiedz mi bo widze ze temat w AAZcie juz przerabiales.. Jaka najbardziej optymalna skrzynia bedzie do tego silnika. Mialem wczesniej 4S byla strasznie krotka :grrr: pozniej zalozylem 4T bo niby dłuzsza ale i tak jest za krótka przy 110km/h mam 4tys obrotów i chcialem zalozyc jakas z benzyny zeby pasowala P&P poradzisz cos??



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: marcinas1983 » śr sie 08, 2012 19:56

vw-maniak92 pisze:i chcialem zalozyc jakas z benzyny zeby pasowala P&P poradzisz cos??
żeby biegi były jeszcze krótsze?? Zresztą w większości 1.6 i 1.8 benzynowych były skrzynie albo 4s, albo 4t. Uprzedzam Twoje pytanie... nie benzyna nie ma dłuższych przełożeń a diesel krótszych. Diesle mają dłuższe skrzynie od benzyn a to dlatego, że kręcą się max do 5 tys obr/min ( wiadomo po modach odpowiednio więcej ). Jak chcesz założyć coś dłuższego to pozostaje zmiana skrzyni na taką z TDI. Nawet założenie 5 biegu od skrzyni FF do Twojej 4t niewiele pomoże.
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2012 20:17 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: vw-maniak92 » śr sie 08, 2012 20:16

marcinas1983 pisze:żeby biegi były jeszcze krótsze??
wlasnie zeby dłuzsze były bo szkoda mi motoru przy tych obrotach.. Mowisz ze bedzie od benzyny jeszcze krotsza?? A skrzynia 2e?



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: tovdi1 » śr sie 08, 2012 20:33

vw-maniak92 pisze:Mowisz ze bedzie od benzyny jeszcze krotsza?
każda benzyna ma krótszą skrzynię, tak jak pisze marcinas1983,
osobiście robiłem juz dwie przekładki w drugą stronę, czyli skrzynia od diesla do benzyniaka, jedna w VW druga w Oplu :bigok:



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: vw-maniak92 » śr sie 08, 2012 20:38

tovdi1 pisze:każda benzyna ma krótszą skrzynię, tak jak pisze marcinas1983,
to czemu mi sie zdawalo ze od benzyny jest dluzsza?? moze dlatego ze benzyniak ma dluzszy momemnt obrotowy dalej kreci jak diesel... To nie pozostaje mi nic innego jak ratowac sie skrzynia z TDI.. A konkretnie jaka?? tylko ze tam juz jest zabawa zamach rozrusznik wysprzeglik pedaly i cos jeszcze bedzie potrzebne? Tylko zastanawia mnie jedna rzecz? Czemu np. mk3 z tym silnikiem w wersji GTD nie mialo takich obrotów jak ja mam i nie byla napewno az tak i nie miala hydrauliki sprzegla??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » śr sie 08, 2012 20:47

Panowie,bez zbędnego OT!

SWAP w toku! AAZ już pod maską :food:
Jutro uzbrajanie,odpalanie i jazda :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
-=-DawiD-=-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: -=-DawiD-=- » czw sie 09, 2012 11:27

to miodzio :hmm: czekam na zdjecia jak siedzi w bandziorze :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Obrazek
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » pt sie 10, 2012 07:40

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Dzisiaj ma być odpalony :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: marcinas1983 » pt sie 10, 2012 08:13

Michał_1977, widzę, że stary zbiorniczek od wspomagania wrócił do łask :helm: .


Ciekawe jak ten MBC będzie się spisywał. Ja kupiłem ProPerfekta, ale na razie o nim nic nie powiem bo wczoraj dopiero była pierwsza jazda próbna po naprawie WG w k24 :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości