Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: lolo_golf » pn lip 30, 2012 09:28

Pięknie Michał :pub:



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: ksiadzt » pn lip 30, 2012 23:21

no panie to poszalałeś :) miód malina :bajer:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Shewa777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lip 27, 2012 07:52

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Shewa777 » wt lip 31, 2012 15:44

Bedzie kolejne mocne AAZ :bigok: super



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: szypki » śr sie 01, 2012 02:25

miskę wzmocnij jeszcze boki bo tak to sie przyssa do smoka przy uderzeniu i wzmocnij porządnie też te poszerzenie z lewej strony na zdjęciu. Mam pytanie jakie lakiery poszły na kadłub, i na miske i jak czyściłeś głowicę bo wygląda bosko !



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: slawko333 » śr sie 01, 2012 17:12

to kiedy swapujemy :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » pt sie 03, 2012 08:49

Dziękówa chłopaki :pub:

Jakieś tam postępy :food:
Obrazek Obrazek
Do odświeżenia pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów.

Nowe części.
Obrazek Obrazek

Blok wisi i czeka na uzbrojenie.
Obrazek

Demontaż wału z zetora.
Obrazek Obrazek

Wał założony.
Obrazek

Głowica zabielona.
Obrazek

Dzisiejsze fotki będą wieczorem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
-=-DawiD-=-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: -=-DawiD-=- » pt sie 03, 2012 10:04

pięknie :food:
już sie nie moge doczekać końca swapu :D czekam na kolejne fotki :bigok: :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Obrazek
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: KamilP » pt sie 03, 2012 10:24

Niee no.. Mistrz! :) Super, podoba mi się :pub:

A jeszcze, wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi? :hmm:



arwam

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: arwam » pt sie 03, 2012 11:11

Michał_1977, o planowaniu głowicy znasz moje zdanie, jak już musisz planować to choć obrób komory wirowe, pozwoli Ci zniwelować to co popsuło planowanie głowicy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » pt sie 03, 2012 11:28

KamilP pisze: wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
1Z
arwam pisze: o planowaniu głowicy znasz moje zdanie
Nie tylko Twoje znam...
Po przyłożeniu liniału,stwierdziłem,że bez planowania nie obejdzie się :bajer:

Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: arwam » pt sie 03, 2012 12:16

Michał_1977 pisze:Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie

ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach... za to mocniejsze i można sobie założyć VNT o dobrze z niego dmuchać...

przy dużym VNT jak u mnie nie trzeba monco dmuchać a piękna moc wychodzi, u mnie na 213KM było tylko 1,3bara, teraz na już tylko trzydzieści parę koni więcej okupujemy już dużym ciśnieniem doładowania, problemami z temperaturą, i nieustającym dymieniem, jedynie z czego jestem dumny udało mi się to ugrać bez znaczącego wzrostu maksymalnego momentu obrotowego, tylko 378Nm :-)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: bongo » pt sie 03, 2012 18:12

Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie :los2:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: Michał_1977 » pt sie 03, 2012 18:19

bongo pisze:Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie :los2:
A niech się wypcha...nie wiem,może nawet sianem :grin:
arwam pisze: Michał_1977 napisał(a):Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach...
Ciężki zamach i niutki zrobią robotę.Poza tym,gdy 2 korby wędrują do góry,to 2 opadają,więc jest równoważnia.Damy radę,damy radę... :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]

Post autor: t0mal » pt sie 03, 2012 21:16

Różnica w masie korbowodów pomiędzy AAZ a 1Z daje taki sam efekt jak zwiększenie masy koła zamachowego.
Czyli jeśli masz tubo na WG, to zwiększy się zadymienie spalin i zwiększy się lag, natomiast samochód będzie łagodnie reagował na wciśnięcie pedału przyspieszenia, będzie silniejszy z dołu, łatwiej pokonuje wzniesienia.
Co do VNT to nie mam doświadczenia, ale teoretycznie powinieneś osiągnąć większy moment na niższych obrotach niż z lekką masą wirującą, zależnie od sterowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości