[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: maj0nez » ndz kwie 29, 2012 21:39

RM robi robotę.


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: fuldi » ndz kwie 29, 2012 22:22

no wygląda to sympatycznie, pozazdrościć opon :)

przydałoby się jakiś filmik z przejazdów wrzucić :)



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » sob maja 05, 2012 18:51

pokrywa zaworow na aucie tak to wyglada

Obrazek


odrazu cala komora zaczela inaczej wygladac teraz jakos tak glupio wyglada WG i ssacy trzeba tez znimi cos zrobic

Obrazek


a teraz cos co bedzie wkladane w zimie bo teraz jeszcze wiskoza daje rade wiec tylko poskladalem cala ukladanke do 4 motion ; skrzynia , dyfer , poloski dorobione to tego kpl , sterownik zewnetrzny haldexa

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: fuldi » sob maja 05, 2012 19:27

Ładnie wygląda silnik w komorze, wszystko na swoim miejscu i elegancko upięte :)
a plany ambitnie :) co robisz ze starymi gratami jak już zamontujesz haldexa ? :)



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: 16vg60 » sob maja 05, 2012 20:24

ten WG zawsze bedzie glupio wygladal ,nawet jak bys go ze zlota zrobil :jezor: ,poprostu na tym kolektorze musisz sie z tym pogodzic
blink,blink :hmm:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » sob maja 05, 2012 21:23

fuldi pisze:Ładnie wygląda silnik w komorze, wszystko na swoim miejscu i elegancko upięte :)
a plany ambitnie :) co robisz ze starymi gratami jak już zamontujesz haldexa ? :)
graty pewnie na sprezdasz beda ale to zima bo teraz sa wazniejsze sprawy na glowie
16vg60 pisze:ten WG zawsze bedzie glupio wygladal ,nawet jak bys go ze zlota zrobil :jezor: ,poprostu na tym kolektorze musisz sie z tym pogodzic
blink,blink :hmm:
taki czerwony i obtarty niepasuje tu ni jak trzeba na srebrno lub w polerke tylko kto to zrobi :bajer:

w zimie wlatuje baran zamiast tego kolektora ale WG ten zostaje dalej


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: Marszall » sob maja 05, 2012 21:48

Kolektor ssący przepoleruj albo chociaż wygładź te wypustki pod śruby.

Jak wiskoza daje rade to po co haldex? Chyba tylko żeby go odłaczać przy prędkosciach


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » sob maja 05, 2012 22:10

Marszall pisze:Kolektor ssący przepoleruj albo chociaż wygładź te wypustki pod śruby.

Jak wiskoza daje rade to po co haldex? Chyba tylko żeby go odłaczać przy prędkosciach
przy haldexie moge spiac naped na sztywno odrazu a wisko ma jakies opuznienia i do sciganek haldex jest lepszy ale moze bedzie inna opcja i bedzie syncro spinane na sztsywno plus szpera na tyl i jak to da rede wtedy haldex pojdzie do ludzi ale to plany na wakacje chociaz na majowce moga byc testy kilku patentow :chytry:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: 16vg60 » sob maja 05, 2012 22:13

golfiarz1 pisze:

w zimie wlatuje baran zamiast tego kolektora ale WG ten zostaje dalej
eee to jak bedzie robiony baran to bedzie mozna go juz jakos schowac :-)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: Apsik » ndz maja 20, 2012 22:01

16vg60 pisze:eee to jak bedzie robiony baran to bedzie mozna go juz jakos schowac :-)
Masz rację :) im mniej widać tym lepiej


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: hugo00 » sob maja 26, 2012 11:05

opony mega dobre ale z tym lataniem na mokrym 200 to lekka przesada :P nie ryzykował bym stwierdzenia ze sie jedzie jak na suchym
Pod maska widze dobry koks, projekcik sie rozwija.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: olozwirski » ndz cze 03, 2012 22:16

golfiarz1 pisze:
Marszall pisze:Kolektor ssący przepoleruj albo chociaż wygładź te wypustki pod śruby.

Jak wiskoza daje rade to po co haldex? Chyba tylko żeby go odłaczać przy prędkosciach
przy haldexie moge spiac naped na sztywno odrazu a wisko ma jakies opuznienia i do sciganek haldex jest lepszy ale moze bedzie inna opcja i bedzie syncro spinane na sztsywno plus szpera na tyl i jak to da rede wtedy haldex pojdzie do ludzi ale to plany na wakacje chociaz na majowce moga byc testy kilku patentow :chytry:
Możesz napisać jak zamierzasz spinać syncro na sztywno? Co z wiskozą?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » pn cze 04, 2012 19:03

olozwirski pisze:
golfiarz1 pisze:
Marszall pisze:Kolektor ssący przepoleruj albo chociaż wygładź te wypustki pod śruby.

Jak wiskoza daje rade to po co haldex? Chyba tylko żeby go odłaczać przy prędkosciach
przy haldexie moge spiac naped na sztywno odrazu a wisko ma jakies opuznienia i do sciganek haldex jest lepszy ale moze bedzie inna opcja i bedzie syncro spinane na sztsywno plus szpera na tyl i jak to da rede wtedy haldex pojdzie do ludzi ale to plany na wakacje chociaz na majowce moga byc testy kilku patentow :chytry:
Możesz napisać jak zamierzasz spinać syncro na sztywno? Co z wiskozą?

pewna ekipa to robi ja mam to testowac niewyrobili sia jeszce wiec niebedzie testow na majowce bede latal z niedomagajaca juz wiskoza
ma to dzialac na takiej zasadzie ze zamiast wisko ma byc staly lacznmik a tylny most ma byc zalanczany elektro pneumatycznie na takiej zasadzie jak syncro do tylu , ma byc przerobiony wsrodku tak by dalo sie to wlanczac bedzie to tylko rozwiazanie typu on off tylko do sciganek zadnej regulacji i niczego w srodku maja byc mocniesze bebech i ma to dzialac a jak bedzie to sie okaze po testach napewno beda opisane wrzenia jak to zamontujemy i pojedzimy troszke


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: fuldi » pn cze 04, 2012 19:57

Testowałem połowe z tego co pisze golfiarz1, a mianowicie założyłem wałek "na sztywno" zamiast wiska i są plusy i minusy
starty przy moim agu były mega dobre - znajomy stał obok i mówi że tak wystartowałem jakby mnie ktoś w dupę kopnął heh
faktycznie napęd jest spięty sztywno... tak sztywno że po 5 startach i 2 szybkich i ostrych zakrętach przeguby na wale się rozleciały i wracałem 3km/h do domu. Jest jeszcze jeden duży mankament mianowicie skręcanie takim autem i jazda na co dzień... porażka - nie wyrabia się mechanizm różnicowy z tyłu i jest to duży problem. Miejmy nadzieje że firma o której pisze golfiarz1, zmodyfikuje porządnie ten napęd i będzie to miało ręce i nogi :) ( chyba nawet wiem o jaką firmę chodzi heh )

tyle ode mnie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości