GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Moderator: G0 Karcio
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Dzisiaj z kumplem wybrałem się na zlot DUB-INN który się odbył w ARNHEM w Holandii. Pogoda nie dopisała, ale było parę ciekawych aut i udało się podpatrzeć pare fajnych pomysłów . I fotki
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Nie wpuścili cię bo zdjęć twojego nie widać ?
Moje auto: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... #p4524290/" onclick="window.open(this.href);return false;
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
kalbi_vw, wpuścili ale nie ma zdjęcie bo byłem srebrzakiem, a tam nie ma czemu robić zdjęć
Re: GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Kolego to nie pierwszy i nie ostatni zlocik w Holandii no owszem było parę wypasionych bryczek czeka nas jeszcze VolksDub i M.I.V.W nie mogę się doczekać picuj brykę na urlopie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=511301" onclick="window.open(this.href);return false;
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Martin104, kolego,a jakieś konkrety o tych zlotach,coś dokładniejszego ?
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
KoJ@K, mivw to jest taki klasyk ze znajdziesz setki relacji i info
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
KoJ@K, tu masz linki z informacjami o poszczególnych zlotach:
-VolksDub: http://www.volksdub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-M.I.V.W: http://cleeuwe2.home.xs4all.nl/event_info.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktualnie jestem na urlopie więc zaczynam coś tam modzić. Na pierwszy ogień poszły wycieraczki, stare były trochę słabo dopasowane i nie miały stoperów.
Przed wymianą:
I z nowymi dywanikami:
-VolksDub: http://www.volksdub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-M.I.V.W: http://cleeuwe2.home.xs4all.nl/event_info.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktualnie jestem na urlopie więc zaczynam coś tam modzić. Na pierwszy ogień poszły wycieraczki, stare były trochę słabo dopasowane i nie miały stoperów.
Przed wymianą:
I z nowymi dywanikami:
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Nowe cielenie mojej czwórki
Ale to tylko wygląd przejściowy, spowodowany oddaniem autka do mechanika. Powód założenie jednomianu G60/1Z w zestawie ze sprzęgłem SACHS i montaż pompy 11
Ale to tylko wygląd przejściowy, spowodowany oddaniem autka do mechanika. Powód założenie jednomianu G60/1Z w zestawie ze sprzęgłem SACHS i montaż pompy 11
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
GoNzO !!!, hehe, wygląda jak byś "kapcia palił" tak jak każda szanująca się 20 letnia be em ka na osi napędowej masz stal
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
w jaką moc uderzasz? Czy ta 11 na pewno będzie ci potrzebna? na seryjnej pompie do 180 czasami można uzyskać i jest mniej awaryjna no chyba że celujesz powyżej Ja obecnie ze swoja walczę z zaworkiem regulacji kata wtrysku A no i nie myślałeś już o zapodaniu sprzęgła od vr zawsze to zapas do 400 niuta chociaż trochę głośniej skrzynia pochodzi
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
czajaa22, na 10 do 180? Przyznam szczerze, że nie przeglądam na bieżąco działu TDI ale nie przypominam sobie, żeby ktoś aż tak pocelował?
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
miskieusz, to poczytaj dobrze było parę takich przypadków oczywiście na 230 co było zaskoczeniem nawet dla tunerów pompy 11 ogólnie są bardziej awaryjne nie wiadomo dlaczego 10 więcej znoszą ogólnie jeśli 11 ma przebiegu powyżej 100 tysi to już można się spodziewać awarii tak mi powiedziano przy ostatniej wizycie na hamowaniu Co do 10 to na skodzie chyba uzyskano wynik 183 na 10
O prosze http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329126" onclick="window.open(this.href);return false;
O prosze http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329126" onclick="window.open(this.href);return false;
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
GOLF MK4 by GoNzO / wszystko na 1 stronie tematu
Hehe, no na szczęście to nie BMW, a ja nigdy kapcia nie paliłem i palił raczej nie będę A kułka musiałem zawieść do uszczelnienia, bo z jednej przedniej uciekało powietrzeSphinksus pisze:GoNzO !!!, hehe, wygląda jak byś "kapcia palił" tak jak każda szanująca się 20 letnia be em ka na osi napędowej masz stal
czajaa22 jasne że będzie mi potrzebna ta pompa inaczej bym jej nie miał Może i z seryjnej 10 można uzyskać 180KM ale to pojedyncze przypadki, dla mnie 165KM to max. A zestaw sprzęgła już miałem zanim wiedziałem że będzie pompa 11, jak będzie się uślizgiwać wtedy wsadzę z VR6czajaa22 pisze:w jaką moc uderzasz? Czy ta 11 na pewno będzie ci potrzebna? na seryjnej pompie do 180 czasami można uzyskać i jest mniej awaryjna no chyba że celujesz powyżej Ja obecnie ze swoja walczę z zaworkiem regulacji kata wtrysku A no i nie myślałeś już o zapodaniu sprzęgła od vr zawsze to zapas do 400 niuta chociaż trochę głośniej skrzynia pochodzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości