Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 07, 2011 07:39

marcinas1983 pisze:A jak się jeździ na gov'ie z iveco?
Zaraz się dowiem :bigok:
Wczoraj nie dało rady...% :kac:
marcinas1983 pisze:Dlatego z tego co się dowiedziałem... gov'a trzeba zrobić na seryjnym z pompy golfa
Jeżeli dajesz Golfowską dźwignię dozownika,to tak...
W dźwigni dozownika IVECO są 3 (lub 4) ramiona i całkiem inaczej to wszystko pracuje :bajer:
M_ziPL pisze:zapomniałes dodac ze przyszło szkło i załozyłes gril i lampy
Nom...umknęło mi :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ginek15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 21:43
Lokalizacja: Goszczczanów

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: ginek15 » czw kwie 07, 2011 08:08

U siebie jak robiłem gov moda to na początku przy 2000 rpm też obroty mi rosły ale teraz ustało , może trzeba dać trochę czasu sprężynką żeby się ułożyły choć nie mówię że jak samochód sam sobie gaz wciska to mamy czekać na poprawę :satan: u mnie był to przeskok samoczynny z 2000 ma 2200 więc dało się żyć :kac:

Michał dobre piwko u was robią ,sam miałem okazję je pić kilka razy :pub:

Małe pytanie nowe wtryski powinny hałasować bo u mnie jak się auto rozgrzeje to cykają jak stado świerszczy :panna:



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » czw kwie 07, 2011 09:03

Michał_1977 pisze:Ogólnie nie jest źle,ale kąt wtrysku trzeba będzie jednak zmienić na 0,70mm.... :?

ja mówiłem że czym większa pompa tym późniejszy kąt wtrysku :)
tak zamiast szczytowe ciśnienie uzyskać dokładnie w punkcie "OT" jest uzyskiwane przed nim co powoduje nieefektywne wykorzystanie paliwa oraz zwiększone termiczne i mechaniczne obciążenia silnika a w szczególności układu korbowego



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 07, 2011 09:34

arwam pisze:ja mówiłem że czym większa pompa tym późniejszy kąt wtrysku
Czasem uda Ci się coś dobrze napisać :jezor:
Kąt przestawię,ale teraz na tym govie,to jest frajda z jazdy.Pięknie pracuje,ani jednego szarpnięcia,po prostu-MIODZIO :bigok:
ginek15 pisze: nowe wtryski powinny hałasować
Nie powinny,ale jak mocno podlane paliwem,to siłą rzeczy będą klepać :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » czw kwie 07, 2011 10:34

Michał_1977 pisze:ale teraz na tym govie,to jest frajda z jazdy.Pięknie pracuje,ani jednego szarpnięcia,po prostu-MIODZIO :bigok:
czyli do dźwigni dozownika, lepiej zapodać oryginalnego gov'a po lekkim liftingu?? :helm: . Ja mam tylko pod tą najdłuższą sprężynkę zapodane podkładki i też nie mam żadnych szarpnięć oraz samowkręcania się silnika przy 2 tys. obr/min. Możesz mi napisać po co na końcu gov'a masz jeszcze jedną sprężynkę?? U mnie jej nie było od początku, ale nie wiem do czego ona ma służyć...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 07, 2011 13:06

marcinas1983 pisze:Możesz mi napisać po co na końcu gov'a masz jeszcze jedną sprężynkę?
Musi być.Mam pompę,bez dodatkowej regulacji biegu jałowego i bez tej sprężynki nie ustawiłbym wolnych obrotów :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: mazi » czw kwie 07, 2011 13:36

filmik filmik filmik :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 07, 2011 15:40

M_ziPL pisze:filmik filmik filmik :food:
Du*a,du*a,du*a :ass: ... :grin:
Filmik mogę nagrać jak pracuje silnik i z delikatnej przejażdżki,ale nie będę pałował silnika,który ma się dotrzeć,po to,
żeby pokazać to,czy tamto... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: mazi » czw kwie 07, 2011 15:46

Michał_1977 pisze: M_ziPL napisał(a):filmik filmik filmik :food:


Du*a,du*a,du*a :ass: ... :grin:
w sumie racja zapomnialem co pisales wczesniej, moj błąd;) sppokojnie za xxx kilometrow cie bd meczyc;)



ginek15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 21:43
Lokalizacja: Goszczczanów

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: ginek15 » czw kwie 07, 2011 19:45

Kiedy ja się doczekam czasów gdy będę mógł spokojnie pompę rozebrać ,a nie słuchać pitolenia ojca po co ja tam grzebię jak dobrze chodzi . :banghead: A teraz lepiej auto szarpie nic nie robiłem myślałem wtryski ,zmieniłem na nowe jest jeszcze gorzej :shock: Może coś z gov modem może paliwo nie to bo zalałem dziś bio żeby nowe wtryski dobrze się smarowały :grin:


Tak w ogóle chciałem podziękować koledze Michałowi za bardzo ciekawy temat bo bez niego moje auto by tak nie zapitalało :bigok:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » czw kwie 07, 2011 21:38

M_ziPL pisze:filmik filmik filmik :food:
taki wystarczy... 10mm, 1.6 bara z k24

[youtube][/youtube]

sorry... za OT Michał_1977

Michał_1977 pisze:Mam pompę,bez dodatkowej regulacji biegu jałowego i bez tej sprężynki nie ustawiłbym wolnych obrotów :bajer:
o tego nie wiedziałem.... dobrze wiedzieć... :grin:

Michał_1977, nie puchnie Tobie ten IC co go masz z mastera...?? Bo ja zaczynam się zastanawiać, czy aby mój nie puchnie... bo jak wiadomo mam połowę przysłoniętą... :banghead: .

ginek15, jak szarpie przy ruszaniu, albo jak zwolnisz do np. 10km/h i gwałtownie wciśniesz gaz a auto zamiast przyspieszać będzie skakać jak żaba to... pompa do rozebrania, obrócić podkładkę między falą a tłoczkiem i powinno ustać. Tak przynajmniej było u mojego ojca co prawda w wolnossącym dieslu, ale vision też pisał, że po jej obróceniu szarpanie ustało.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: vision » pt kwie 08, 2011 16:20

ginek15 pisze:A teraz lepiej auto szarpie nic nie robiłem myślałem wtryski ,zmieniłem na nowe jest jeszcze gorzej :shock:
jeśli pompa nie była rozbierana , zacznij od kąta dynamicznego i ciśnienia


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: kret077744 » sob kwie 09, 2011 09:20

Michał_1977 ja bym go teraz do muzeum odstawił, szkoda niszczyc na naszych drogach, wszedzie progi, dziury, krawężniki. Wygląda za to zacnie, tylko pewnie teraz musisz uważać gdzie jedziesz. Ładnie spadł na glębę :bigok:
Ile km będziesz docierał silnik ?? i na jakim ciśnieniu ?


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Shmatan » sob kwie 09, 2011 10:18

Oby do 17-go się dotarł, bo nie odpuszcze sobie przyjemności męczenia Cię o przewiozke :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości