Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: interno » sob paź 23, 2010 23:33

Wystarczy napisać oco chodzi Szanownemu Panu a nie skrótowo rzucać "dawaj film".
Poza tym za wiele to sie wydech nie ułoży bo sam mam robiony przelot i sie nic nie zmienia, więc nie mądruj tak kolego.
Nikt tu nie będzie się zastanawiał czy masz jakieś "ukryte przesłanie" bo to nie film Wajdy.
Wystarczy grzecznie a może Xeno coś nagra.


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: dcsp52 » ndz paź 24, 2010 00:59

lol
xenia znam osobiscie :) wiec sie ogarnij bo spinasz poslad nieznajac tematu - tlumaczyc ci sie nie bede
jak ci sie niepodoba to co pisze to w najgorszym wypadku nieczytaj - nikt cie do dyskusji niezachecal jak sam widisz to temat xenia - ja rzucilem haslem mnie i jemu znanym a ty trzepiesz piane bez celu nieznajac watku - czasem pomysl moze warto nienapisac słowa ................??

moze skilla i dosw w sprawie tlumikow jak ty niemam - ale mialem przelot w roznych autach i jednak tlumiki potrafia sie ulozyc zwlaszcza te tansze a do takich mysle nalezy tlumik za 180zł


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
bartos1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: czw mar 26, 2009 16:43
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: bartos1 » pt lis 26, 2010 20:02

Mmmmhm Fajna sprawa... robiac swoj projekt chyba bede się wzorował tym cackiem :D . Prawie wszystko co widziałem czytając twoj projekt, mam zamiar wcielic w życie.. Pozdrawiam i niech się darzy


Mój Skarb:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=358455
Kiesyś MK2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=bartos1

º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ARMIN VAN ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ BUUREN ``°º¤ø from POLAND !!!

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: mazi » pn gru 13, 2010 16:59

a już chciałem pisać, że się nie pokazujesz;D



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: strikerbest » wt sty 11, 2011 04:20

Cześć Darku. Mam do Ciebie pytanie. Obserwowałem dziś jeden z Twoich filmików http://www.youtube.com/user/xenovw23#p/u/5/hnQOK9Eks2c" onclick="window.open(this.href);return false;. Muszę przyznać że bardzo fajnie to sobie syczy. Podejrzewam że w tym wypadku sprawcą zamieszania jest stożek a nie blow off. Przynajmniej tak wynika z filmiku. Zastanawiam się dlaczego u mnie przestało być słychać cofkę przy doładowaniu 1.2 Bar na seryjnym filtrze (po zrobieniu programu u GTO był ją słychać a teraz zamilkła). Ale nie dlatego piszę do Ciebie.
Coś innego mnie zdziwiło. Na tym filmie jest ujęcie z fotela kierowcy i widać jakie wartości pokazuje wskaźnik Boost. Jak to jest możliwe że w 55sek tego filmu wskaźnik pokazuje na biegu jałowym prawie 0,4 Bar. U mnie na jałowym nie przekraczało nigdy 0,0?!? Tak masz zawsze czy ta seria wskaźników jest tak niedoskonała i pokazuje czasami głupoty? A może to jakiś mod albo u mnie coś jest nie tak?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: XenO » wt sty 11, 2011 08:25

strikerbest, co do słyszanego dźwięku faktycznie na dzień dzisiejszy wiem, że to bardziej sprawa dolotu ze stożkiem a blow-off tylko uatrakcyjnił upust powietrza charakterystycznym pssst :jezor: Od momentu zamontowania tego wskaźnika po dziś dzień podczas wciskania gazu na biegu jałowym na zegarze zawsze pokazuje sie jakaś tam wartość. Nic przy tym nie robiłem tak już od początku miałem ale dlaczego u Ciebie nie pokazuje żadnej wartości tego niestety nie wiem. Pozdrawiam :bigok:


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Re: Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: trzeci5 » wt sty 11, 2011 11:46

dcsp52 pisze::) fmic bez rur to jest to ............

jak bedize zderzak z r32 to sie fmic schowa narazie jest oem i wystarcza mu skoro taki ma od dluzszego czasu
kto powiedział ze bez rur :rolleyes: ja tylko napisałem ze z tymi sterczącymi rurami psuje nastrój,a można zrobić tak zeby tak nie sterczały i kratki w zderzaku były na miejscu. A wogóle nie przypominam sobie żebym pisał ze fimic nie wystarcza.


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: dcsp52 » wt sty 11, 2011 17:57

a gdzie ja piszę że piszesz że niewystarcza ? :)


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: hunterek » wt sty 11, 2011 18:03

Postaram sie wam troche pomoc. Z moich informacji wynika ze Turbo Benzyna w przeciwienstwie do Turbo Diesla w dolocie nie utrzymuje cisnienia doladowania czyli wskaznik powinien wskazywac 0,0 . W dieslu turbo jest caly czas napedzane i jest to doladowanie.

Co do dzwieku. Dobry dolot + stozek daje upust. Sam stozek daje "cofke" - takiego montazu odradzam.
Blow-off kwestia gustu.

Jesli masz jakies problemy z dzwiekiem dolotu etc. Proponuje sprawdzic majac otwarta maske: wylaczyc silnik i wsluchac sie czy nie upuszcza powietrza. U mnie bylo male przetarcie na malutkim wezyku i juz sie cuda dzialy.

Pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: mazi » ndz sty 30, 2011 14:26

Panie Darku coś się dzieje czy cisza;>?



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: XenO » śr lut 02, 2011 10:11

Zależy co miałoby sie dziać :chytry: z autem wszystko w porzadku użytkuje co dzień lecz póki co musi ono poczekać do wiosny gdyż są ważniejsze rzeczy. Pozdrawiam


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: XenO » śr lut 02, 2011 12:09

Dzięki pomocy kolegi zrobiliśmy wreszcie logi :dol:

http://vaglog.rtnet.pl/cysdar_33448.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/cysdar_33449.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Coś tu po nich widać ale chciałbym aby wypowiedzieli się znawcy tematu :bigok:


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: strikerbest » czw lut 03, 2011 00:57

Tak na pierwszy rzut oka to przepływka daje więcej niż w serii ale to chyba normalne w końcu auto nie jest już serią. Zapłonu w ogóle nie cofa więc tutaj jest pięknie. A na jakim paliwie jeździsz?



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Golf 4 mkIV GTI 1.8 T --- design by XenO

Post autor: XenO » czw lut 03, 2011 08:58

Jeżdzę na 95 póki co. Interesuje mnie jedna wartość dokładnie "Throttle ang" - 83,3 nie wiem czy dobrze myśle ale czy to chyba jest poziom otwarcia przepustnicy?? Czy nie powienien on wynosić do 100??


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości