Obiecane fotki z kolejnego etapu montażu tempomatu, tym razem ogarnięty został środek, a mianowicie to co przy pedałach:
Potrzebne nam będzie:
1. Czujnik hamulca + nasadka w którą wkręca się czujnik:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img203/1797/zdjcie3376.th.jpg)
2. Pompka (jeśli to tak można nazwać), utrzymuje wciśnięty pedał przy zadanej prędkości + blaszka montażowa:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img62/2598/zdjcie3377.th.jpg)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img707/4216/zdjcie3378.th.jpg)
(numery blaszki)
3. Pedał gazu, myślałem że w każdym mkIII jest taki sam jednak w funkcji tempomatu musi mieć wypukłą kulkę aby zamontować Pompkę (patrz wyżej)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img405/8765/zdjcie3384.th.jpg)
Pierwszym etapem jaki zrobiłem to:
1. wymiana pedału gazu, polega na wyjęciu blaszki zabezpieczaj wyjęciu trzpienia, włożeniu nowego pedału włożeniu trzpienia i włożenie zabezpieczającej blaszki (fotek brak ale jak ktoś nie będzie wiedział zrobię na pedałach które mam osobno poza samochodem)
2. Montaż "pompki" z punktu 2
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img28/9720/zdjcie3379.th.jpg)
w ten sposób zamontowana jest przy pedale (zdjęcie poza samochodem)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img25/9682/zdjcie3385.th.jpg)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img830/2877/zdjcie3386.th.jpg)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img580/1539/zdjcie3388.th.jpg)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img834/1386/zdjcie3387.th.jpg)
(zdjęcia w samochodzie) przy zamontowaniu regulujemy odpowiednią długość pompki rozkręcając ją lub zakręcając
3. Kolejnym etapem jest montaż czujnika w pedale hamulca:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img64/6561/zdjcie3381.th.jpg)
(zdjęcie poza samochodem, wkładamy w otwór wyżej, niżej znajduje się czujnik tylnych świateł stopu)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img231/7120/zdjcie3389.th.jpg)
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img508/1809/zdjcie3380.th.jpg)
a tak wygląda już zamontowany przy pedale (ja mam automata więc mam jeden czujnik, z manualną skrzynią jest tylko tyle różnicy że dodaje się taki sam czujnik dla pedału sprzęgła )
W środku z pedałami to by było na tyle, pozostaje podłączyć elektrykę i sprawdzić czy będzie działać
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
elektryki zostało raptem do podłączenia 4 kabelki bo reszta kabli ze sobą jest podłączona
Dziś też wygrzebałem licznik z seata z MFA:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img841/6349/zdjcie3397.th.jpg)
a tu stary licznik i w tle na dole z seata:
Jako że dzień w pracy się niemiłosiernie ciągnął zmieniłem boczki w przednich drzwiach:
przed:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img12/3168/zdjcie3398.th.jpg)
po:
![Obrazek](http://a.imageshack.us/img153/1157/zdjcie3399.th.jpg)