[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kili
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:16
Lokalizacja: GDAŃSK OSOWA
Kontakt:

Post autor: kili » sob maja 29, 2010 14:08

Jeżeli można wiedzieć to ile droższy taki fajny aku w ASO niż sklepowy ?


[b][size=117]Polo 86c Kombi Mat Rost, zabieram się za projekt..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243089
[color=red][/size][/color][/b]

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » ndz maja 30, 2010 00:45

bez zniżek 61Ah około 450 PLN


Obrazek Obrazek

fOniK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 18:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: fOniK » sob cze 26, 2010 18:41

przypadkowy fotografff- turysta z Islandii:-P

foto z Malko

Obrazek Obrazek Obrazek
http://vimeo.com/sergiom


http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » sob cze 26, 2010 20:25

TheBiSHoP pisze:przypadkowy fotografff- turysta z Islandii:-P
przypadkowo ładnie mu to wyszło :bigok:



Awatar użytkownika
kubcor
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2769
Rejestracja: śr paź 29, 2008 16:12
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: kubcor » ndz lip 25, 2010 23:38

Golfik końcowo wygląda bardzo smacznie ;] Wszystko bardzo dobrze zgrane, pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: TheBiSHoP » wt sie 10, 2010 21:46

Przez ostatni czas golfa trapiły problemy natury technicznej.

Zaczeło się od zatarcia panewki na wałku pośrednim. W celu reanimacji motoru została ona wymieniona wraz z górnym łańcuchem i górnym napinaczem. Przy okazji obita została na nowo tarcza sprzęgła i wymienione zostało łożysko oporowe.

Obrazek Obrazek

Po złożeniu wszystkiego okazało się, że cieknie z wału więc skrzynia w dół i wymiana.
Niedługo po tym niewytrzymała chłodnica więc została wymieniona na bardziej pasującą z Corrado.

Potem stwierdziłem, że przydałoby się wymienić uszczelniacze zaworowe, a że trafiła się druga głowica więc przygotowałem ją spokojnie na stole aby tylko przełożyć. Niestety rzeczywistość okazała się troche bardziej skomplikowana bo po założeniu nowej nie dało się ustawić rozrządu. Kupiłem więc nowy łańcuch dolny, skrzynia w dół i udało się wszystko poskładać do kupy.

Obrazek Obrazek

Przy okazji zrobiłem nowe mocowanie zbiorniczka wyrównawczego nie kolidujące z rozpórką. W między czasie dwa razy wymieniana była przekładnia kierownicza.

Przed manią chciałem zmienić lusterka na ori i nawet prawie się udało. Prawie bo nie dostałem nowego prawego szkła. Foto zapożyczone.

Obrazek

Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza. Jak się sprawdzi to poprawi ją się wizualnie.

Obrazek


Obrazek Obrazek

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: HGP vr6 » wt sie 17, 2010 01:04

o widze puszka ostro tam była modzona :) podziwiam , że wszystko robiłes sam...naprawde szacun temta będe śłedził pozdr :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: Borys » śr sie 18, 2010 07:55

TheBiSHoP pisze:Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza.

słyszałem o jakims oszałamiającym wyniku z hamowni, pochwalisz się co tam wyszlo z tego motoru po remoncie?



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: TheBiSHoP » sob sie 21, 2010 18:01

nie było żadnego remontu. to wszystko to było łatanie gówna, żeby jakoś dojeżdził do przyszłego roku. ostatni pomiar to 150ps i 200nm. Coś jest nie halo z czujnikami i ma problemy z stabilnym utrzymaniem biegu jałowego. Ale i tu sie znajdzie przyczyne tyle tylko że nie jest to nic ważnego bo nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Najważniejsze jest to, że jeżdzi i nie zjada litra oleju na 1000 km


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: Borys » wt sie 24, 2010 13:08

TheBiSHoP pisze:nie było żadnego remontu. to wszystko to było łatanie gówna, żeby jakoś dojeżdził do przyszłego roku. ostatni pomiar to 150ps i 200nm. Coś jest nie halo z czujnikami i ma problemy z stabilnym utrzymaniem biegu jałowego. Ale i tu sie znajdzie przyczyne tyle tylko że nie jest to nic ważnego bo nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Najważniejsze jest to, że jeżdzi i nie zjada litra oleju na 1000 km

podeslij wykres, chciałbym zobaczyc kreski, potrzeba mi do celów naukowych :)



HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: HGP vr6 » sob wrz 18, 2010 14:01

24 konie w wolnossącym silniku gdzie to uciekło ?? rorząd ?? normlanie szok...obyś znalazł przyczyne i dał znac jak tam golfina...



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: TheBiSHoP » pn wrz 20, 2010 01:20

wymieniłem przepłykę na tą nowego typu wraz z ECU i wyniki wróciły do okolic 160 PS i 220 nm.
HGP vr6 pisze:24 konie w wolnossącym silniku gdzie to uciekło ?? rorząd ?? normlanie szok...obyś znalazł przyczyne i dał znac jak tam golfina...
Przez cylindry. Progi są takie, że jakbym nadmiar materiału nad progiem usunoł skrobakiem to mógłbym chyba wrzucić tłoki od ABV =]]]]]. Plan jest taki, że będzie jego ostatnia zima w tym aucie, ale co się uda to się zobaczy =]


Obrazek Obrazek

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: HGP vr6 » pn wrz 20, 2010 01:27

a jakie masz spręzanie na cylindrach miezyłęs ??ciekawi mnie to no to ... bo przepływka i ecu i zaraz 20nm poszło dziwne ale super jak mieyłes ciśnienie to podaj pozdro :bajer:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

MK2 VR6 by TheBiSHoP

Post autor: TheBiSHoP » pn wrz 20, 2010 14:22

Nie mierzyłem. ECU było wymienione bo trafiła się przepływka nowego typu, a ja miałem starą. Ta która była napewno była walnięta bo po wymianie wszystko wróciło do normy.

Generalnie widziałęm sporo wykresów z vr6 i dohodze do wniosku, że jeśli VR wypluwa poniżej 165 PS na sprawnym osprzęcie to mechanicznie musi to już być spory kibel.


Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości