Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
JABcok20,
kolego koło zamachowe zostało stoczone a więc musiałbyć dać grubszą okładzinę żeby mocniej zaciskało. jak się sprzęgło zużyje to mocniej zaciska czy słabiej?
a dwa że została dołożona druga sprężyna do docisku i właśnie o grubość dodatkowej sprężyny zostało koło stoczone żeby było możliwe wysprzęglenie.
ale zasprzęglenie jest na tym sprzęgle bardzo brutalne jak puścisz szybko pedał sprzęgła.
kolego koło zamachowe zostało stoczone a więc musiałbyć dać grubszą okładzinę żeby mocniej zaciskało. jak się sprzęgło zużyje to mocniej zaciska czy słabiej?
a dwa że została dołożona druga sprężyna do docisku i właśnie o grubość dodatkowej sprężyny zostało koło stoczone żeby było możliwe wysprzęglenie.
ale zasprzęglenie jest na tym sprzęgle bardzo brutalne jak puścisz szybko pedał sprzęgła.
hm, no dobra ale jak stoczysz koło zamachowe to i docisk staczasz i zostanie ta sama grubość tarczy, tzn. nie trzeba dawać grubszej , myślę że da sie to zrobić a może się mylę...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20,JABcok20 pisze:hm, no dobra ale jak stoczysz koło zamachowe to i docisk staczasz i zostanie ta sama grubość tarczy, tzn. nie trzeba dawać grubszej , myślę że da sie to zrobić a może się mylę...
staczając koło lub docisk to tak samo jakbyś zamiast nowej tarczy założył ogryzek. bedzie to prawidłowo funkcjonować?
koło zostało stoczone o grubość DODATKOWEJ sprężyny dociskowej.
czyli teraz siła zacisku okładzin jest dwukrotnie większa.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pogodzę Was...
Plan początkowy był taki,że stoczony zostanie zamach i docisk łącznie o grubość kolejnej sprężyny,ale tylko zamach był toczony.Tarcza miała trafić z mocniejszym tłumikiem drgań skrętnych,ale miała zbyt krótki wieloklin i obawiałem się,że go zetnie,więc z hukiem poleciała w kąt.
Docisk jutro idzie do poprawki,bo sprężyny są o innym kształcie co widać na fotce (nie przylegają do siebie),przez co trzeba użyć znacznie większej siły żeby wysprzęglić i sprzęgło bierze przy samej podłodze,a tak być nie może...
Czy wyczerpująco udzieliłem odpowiedzi?
Plan początkowy był taki,że stoczony zostanie zamach i docisk łącznie o grubość kolejnej sprężyny,ale tylko zamach był toczony.Tarcza miała trafić z mocniejszym tłumikiem drgań skrętnych,ale miała zbyt krótki wieloklin i obawiałem się,że go zetnie,więc z hukiem poleciała w kąt.
Docisk jutro idzie do poprawki,bo sprężyny są o innym kształcie co widać na fotce (nie przylegają do siebie),przez co trzeba użyć znacznie większej siły żeby wysprzęglić i sprzęgło bierze przy samej podłodze,a tak być nie może...
Czy wyczerpująco udzieliłem odpowiedzi?
Alvarees,a tak serio to kawał dobrej roboty !!
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 12:06 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Tak idealnie to nie leży:Michaś_1977 pisze:Idealnie.Ta,którą mierzyłem (fotka) jest trochę środkiem ugięta i były lekkie szpary przy parapetach,ale jak ją podprostowałem,to siadła na igłę
1) jak zaznaczyłeś nie wypełnia szczeliny pomiędzy parapetami bocznymi
2) jest półokrągła z tyłu - półka od mkII jest prosta - co powoduje że zamknięcie klapy wiąże się z uciskiem samej półki od mkIII - jak i zaczepów w parapetach.
Mogę dodać kilka fotek jak autor tematu pozwoli.
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 13:09 przez Krzysiek W., łącznie zmieniany 1 raz.
Nic już nie będzie takie same.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,ale dodałem także,że dzieje się tak dlatego,bo jest obwisła środkiem,więc jej długość skraca się i powstają szparyKrzysiek W. pisze:nie wypełnia szczeliny pomiędzy parapetami bocznymi
Zwracałem na to uwagę i nie zauważyłem żeby klapa przyciskała półkęKrzysiek W. pisze:jest półokrągła z tyłu - półka od mkII jest prosta - co powoduje że zamknięcie klapy wiąże się z uciskiem
Chłopaki mam pytanie-jak się mają fotele i tylna kanapa dzielona z MK3 do MK2?Tzn przednie fotele wiem,że na 100% pasują,tylko ten tył...te same zaczepy itp?
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Na nie przegiętej też są szpary.Michaś_1977 pisze:Tak,ale dodałem także,że dzieje się tak dlatego,bo jest obwisła środkiem,więc jej długość skraca się i powstają szpary
http://img237.imageshack.us/i/1000587m.jpg/
http://img696.imageshack.us/i/1000586e.jpg/
A w orginalnej:
http://img8.imageshack.us/i/1000590p.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/1000589i.jpg/
Nic już nie będzie takie same.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości