GTI Edition US, ZKW, Zender, CC, OEM+ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Moderator: G0 Karcio
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
dzisiejsze zakupy
z drobnicy: lampki podswietlenia rejestracji FER'a i ramki tablic... po zimie sie troche zmeczyly
no i z ciekawszych rzeczy: kolektor Raceland'a 4-2-1, walek Techtonics'a 268 i troche czesci montazowych
z drobnicy: lampki podswietlenia rejestracji FER'a i ramki tablic... po zimie sie troche zmeczyly
no i z ciekawszych rzeczy: kolektor Raceland'a 4-2-1, walek Techtonics'a 268 i troche czesci montazowych
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 12:25 przez MavericK_GTI, łącznie zmieniany 2 razy.
Wkońcu! Auto dobrze mi znane, mega zadbane zdjecia nie oddaja prawdziwego stanu auta... Jestem spokojny o każda modyfikacje, wiem że każda Robert przeprowadza bardzo sumiennie i wiem ze nie bedzie żadnej wsi Trzymam kciuki za dalszy postęp z racji tego że mieszkamy kolo siebie niedaleko, będe monitorował przebieg prac na bieżąco. Pozdroza
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
dużo roboty z założeniem i podłączeniem tych zegarów z audi bo patent ciekawy i podoba mi się
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Christopherek nie ma tak duzo zabawy
najwiecej jest z dopasowaniem tunelu do zegarow, jakas godzinka roboty, musisz rozebrac zegary na czesci pierwsze i dopasowac sam stelaz zeby sie zmiescil we wneke schowka, nalezy wyciac troche plastiku z boku i delikatnie u gory po rogach tunelu, przy ramce zegarow tez troche odciac pod katem dolne krawedzie maskownicy, przeciagnac dwa przewody sygnalowe do komory silnika (czujnik cisnienia i temp) reszta to juz pikus , podswietlenie zegarow mozesz puscic od zapalniczki, plus ze stacyjki, mase zlapiesz wszedzie, jak ogarniasz temat to naprawde nic trudnego, i jeszcze przyda sie trojnik na czujniki, bo ori sa tylko trzy miejsca przy podstawie filtru, temp oleju mfa, i czujnik cisnienia oleju i jedno miejsce jest zaslepione , i z tego wlasnie korzystasz, wkrecasz trojnik i masz dwa miejsca na dodatkowe czujniki
jak bedziesz potrzebowal jakiegos info to pisz
najwiecej jest z dopasowaniem tunelu do zegarow, jakas godzinka roboty, musisz rozebrac zegary na czesci pierwsze i dopasowac sam stelaz zeby sie zmiescil we wneke schowka, nalezy wyciac troche plastiku z boku i delikatnie u gory po rogach tunelu, przy ramce zegarow tez troche odciac pod katem dolne krawedzie maskownicy, przeciagnac dwa przewody sygnalowe do komory silnika (czujnik cisnienia i temp) reszta to juz pikus , podswietlenie zegarow mozesz puscic od zapalniczki, plus ze stacyjki, mase zlapiesz wszedzie, jak ogarniasz temat to naprawde nic trudnego, i jeszcze przyda sie trojnik na czujniki, bo ori sa tylko trzy miejsca przy podstawie filtru, temp oleju mfa, i czujnik cisnienia oleju i jedno miejsce jest zaslepione , i z tego wlasnie korzystasz, wkrecasz trojnik i masz dwa miejsca na dodatkowe czujniki
jak bedziesz potrzebowal jakiegos info to pisz
Aj te żółte clary na dole XD mnie chyba inspirują jeżeli się nie mylę xD folią je robiłeś ?? odp pw jak byś mógł
Diesel POWER mamo
Moja maszyna viewtopic.php?t=341704" onclick="window.open(this.href);return false;
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b ... 98209.html][IMG]http://images45.fotosik.pl/1046/b8b98d4e1f998209m.jpg[/IMG][/URL]
Moja maszyna viewtopic.php?t=341704" onclick="window.open(this.href);return false;
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b ... 98209.html][IMG]http://images45.fotosik.pl/1046/b8b98d4e1f998209m.jpg[/IMG][/URL]
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
witam zacznę od minusów lub minusa, czyli żółtych ZKW jeśli żółte to tylko i wyłącznie zwykłe halo w mk3 ZKW pięknie wyglądają jak są czarne a teraz plusy bardzo ładnie się prezentuje na tych kółkach, lakierek widać bardzo zadbany projectory na przodzie, HCC na tyle miodnie sądząc że jesteś posiadaczem drugiego z kolei mk3, zmiany myślę bez wątpienia będą pozytywne ogólnie zadbany egzemplarz, powodzenia kolego
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
kilka fotek z wymiany walka
przy okazji wymienilem nowe popychacze Febi, uszczelke pokrywy zaworow i uszczelniacz walka
a tu juz po bolu, stary walek i popychacze
podczas gdy auto stalo i ukladaly sie nowe popychacze, zajalem sie montazem podlokietnika
kilka spy foto
i juz po calej operacji
na dniach tez zagoszcza kieszenie materialowe z lampkami
przy okazji wymienilem nowe popychacze Febi, uszczelke pokrywy zaworow i uszczelniacz walka
a tu juz po bolu, stary walek i popychacze
podczas gdy auto stalo i ukladaly sie nowe popychacze, zajalem sie montazem podlokietnika
kilka spy foto
i juz po calej operacji
na dniach tez zagoszcza kieszenie materialowe z lampkami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości