Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw paź 29, 2009 22:03

arwam, mój panelik od klimy miał:
- odklejone piktogramy w środku :P
- urwany jeden zaczep
Dlatego nie było mi go żal rozwalić :P

Ja tam lubię zielone podświetlenie jakie jest oryginalnie... czerwone i niebieskie jakoś mi nie leży :crazy: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » czw paź 29, 2009 22:05

marcinas1983 pisze:Ja tam lubię zielone podświetlenie jakie jest oryginalnie... czerwone i niebieskie jakoś mi nie leży
Ja chciałem robic niebieskie ale zielone chyba lepiej pasuje i zrobie zielone na diodach :bigok:



arwam

Post autor: arwam » czw paź 29, 2009 23:41

Viriss pisze:zielone chyba lepiej pasuje i zrobie zielone na diodach :bigok:

Viriss, ja uważam że niebieskie lepiej wygląda ale nie będę się rzecież sprzeczał bo każdy lubi co innego.
choć myślę w swoim z wnętrzem od MK3 zrobić na biały lub bursztynowy.
ale skłaniam się najbardziej ku niebieskiemu jednak i nawet już diody leżą i czekają na swoją kolej



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 30, 2009 00:44

arwam pisze:proponuję jeszcze podświetlenie zegarów na niebieski zmienić
Zostanę przy zielonych...
marcinas1983 pisze:Ja tam lubię zielone podświetlenie jakie jest oryginalnie... czerwone i niebieskie jakoś mi nie leży
Mi także.
Zastanawiam sie jeszcze,jaki byłby efekt,gdybym wsadził po jednej diodzie pod każde pokrętło przy nawiewach :-k .Nie chciałbym,żeby wyszła wiocha :chytry: .Co Wy koledzy na to?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt paź 30, 2009 01:08

Michaś_1977 pisze:Zastanawiam sie jeszcze,jaki byłby efekt,gdybym wsadził po jednej diodzie pod każde pokrętło przy nawiewach
raczej nic z tego nie będzie bo nie masz żadnych miejsc Fabrycznie przygotowanych do podświetlenia pokręteł od nawiewów.
jak kiedyś będziesz u mnie to Ci pokażę jak mam zrobione podświetlenie w białym golfie zrobione. kolor niebieski oczywiście



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 30, 2009 01:12

arwam, w panelu tez nie miałem miejsc na diody,a mimo to świecą jak talala :bigok:
Się nie spróbuje,to się nie będzie miało :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt paź 30, 2009 01:21

Michaś_1977 pisze:arwam, w panelu tez nie miałem miejsc na diody,a mimo to świecą jak talala :bigok:
mi chodziło o to że fabrycznie nie były podświetlane żeby można było próbować zmieniać kolor czy sposób podświetlania.
choć w białym mam zrobione podświetlanie klamek i to nawet fajnie wygląda i zdaje egamin bo nie trzeba po ciemku szukać klamek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 30, 2009 16:20

A więc da się zrobić coś z niczego.Skoro można w klamkach,to w nawiewach pewnie też się da :bigok: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt paź 30, 2009 23:27

Michaś_1977 pisze:Skoro można w klamkach,
ale to w wewnętrznych i wykorzystując fakt że wewnątrz są niemal wypolerowan daje nie zły efekt.
próbowałe uchwycić go aparatem ale niestety nie daję rady.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 08, 2009 16:12

Hejka panowie i panie.
Wczoraj zabrałem się za przeróbkę mojej pompicy,bo zima za pasem,więc zapragnąłem mieć pompę wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze wzrostem obrotów,czyli z tzw.osobną regulacją biegu jałowego.W sumie i tak musiałbym się za to wziąć,bo mimo,że wymieniałem o-ring w mechanizmie przyspieszacza,to i tak lało.Po prostu już był za duży luz na łożysku igiełkowym.

Kilka dni temu od kolegi arwam przyszła niewielka paczuszka z paroma drobiazgami,bez których nie zacząłbym modzić :food:
Obrazek

Tak więc moja pompa (biorca) trafiła na stół operacyjny...
Obrazek
...i dawca także.Są to resztki pompy AAZ,którą kiedyś przywlokłem od kolegi pawelsliwka,gdy potrzebowałem głowiczki na przeszczep (str.3),tylko tym razem potrzebuję góry (LDA)
Obrazek

Podczas przeszczepu mój governor uległ małemu ulepszeniu
Obrazek

Następnie wszystko ładnie umyłem,przedmuchałem i wrzuciłem do auta
Obrazek

Po założeniu paska i ustawieniu rozrządu,miałem trochę kłopotów z ustawieniem położenia dźwigni gazu względem ośki,ale doszedłem z tym do ładu i już miałem składać całą resztę do kupy,gdy okazało się,że zonk :grrr:
Obrazek

Myślałem,że mnie szlak trafi jak to zobaczyłem ](*,) ...
Przy okazji koledze arwam trochę się dostało przez telefon,ponieważ przysłał mi niekompletny zestaw uszczelnień,za co serdecznie go przepraszam,gdyż to nie jego wina,tylko pompiarza (a w zasadzie pracownika),który mu to dawał.Sorki Arek :kwiat:
Tak więc,trzeba było mocniej zakasać rękawy i tym razem samą górę pompy położyć znów na stole operacyjnym.
Wypatroszyłem to co trzeba...
Obrazek
...i okazało się,że o-ring,który był w środku,po ściśnięciu dwoma palcami,po prostu pękł na dwie części...
Obrazek
...więc wypatroszyłem następną górę pompy (na której jeździłem do tej pory) i z niej wyjąłem dobry o-ring.

Następnie wszystko zacząłem z powrotem w całość
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Było trochę zabawy z założeniem góry na pompę,która została przy silniku,ale pokonałem to i wszystko już jest cacy :D
Obrazek
Hmm :-k ,może prawie cacy,bo jeszcze pozostało mi wyregulować dokładnie dawkę i kąt wtrysku,bo wtedy już nie miałem siły :panna: .O 2-iej w nocy wróciłem do chaty :kac: .
Tak czy srak,z grubsza ogarnąłem to i przyspieszacz działa,auto jeździ :bigok:
______________________________
Na koniec pochwalę się moją niedawną zdobyczą
Obrazek Obrazek
Jest to sprawna pompa wyjęta przeze mnie z T-4,która została zastąpiona pompą z LDA.
Leży sobie w moich zbiorach i stanowi potencjalny materiał na mody.Będę chciał w niej zrobić timing,gov-mod,uzbroić w LDA i będę miał porządną pompę 9mm na wszelki wypadek :wink:
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 16:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » ndz lis 08, 2009 16:22

Ty jak nocy nie zarwiesz i czegoś nie rozkręcić żeby skręcić to żyć nie możesz :grin:
Pozdrawiam Michał :bigok:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14135
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 08, 2009 16:35

Cześć Pawełku :bigok:
Dłuuuugo Cię nie było,a przez ten czas wieeeeele się zmieniło.
Pozdr. :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 08, 2009 16:48

Michaś_1977 pisze:Przy okazji koledze arwam trochę się dostało przez telefon,ponieważ przysłał mi niekompletny zestaw uszczelnień
i kolega z tego powodu nie przespał nocy :blush:

ale jak będę jutro lub pojutrze u pompiarza to mu powiem o co biega

i jak teraz autko jeździ?
trzyma łanie obroty na gorącym / zimnym silniku?
teraz będziesz miał troszkę trudniej ustawić kąt wtrysku.
zwłaszcza jeśli nie zaznaczyłeś sobie wcześniej pozycji pompy bo teraz w dużym zakresie regulacji będzie trzymał obroty



Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » ndz lis 08, 2009 16:56

Michaś_1977 pisze:Dłuuuugo Cię nie było,a przez ten czas wieeeeele się zmieniło.
No i teraz staram sie nadrabiać zaległości!!!! Nawet nie mam czasu zrobić fotek i tematu swojego ruszyć a zaczynam polerke swoich alu!!!!Ale musimy sie spotkać i pogadać!!! :bigok:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości