Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » ndz lip 26, 2009 12:45

Dajesz dajesz z felami :bajer: , a na VWmani będziesz ??? :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
maly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sie 03, 2009 21:04
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: maly » wt sie 04, 2009 21:12

Jak tam co tam ? jestem ciekaw jak tam felgi :)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt sie 14, 2009 11:26

OK u mnie jak zwykle problemy z czasem ale jak trochę go znajduję to zaraz działam :)

Więc..

Koła już w zasadzie skończone. Wszystko pomalowane tak jak chciałem. Wiadomo, że to spraj a nie profi lakierowanie ale nie wykluczone, że przez zimę i to będzie zrobione tak jak trzeba. Oponki jak już pisałem 175/55, Continental EcoContact. Bardzo ciche muszę przyznać. A wygląda to tak:

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Tak to wygląda.... Może to i balon..ale za to już nie ma takiego hałasu w środku, że już nie wspomnę o najeżdżaniu na nierówności jakich w moim powiecie jest od byka...
Na razie taki setup zostaje. Jak mi zaleją nowych nawierzchni to pomyślimy :)

Aha no i musiałem ustawić zbieżność bo ta "na oko" była delikatnie mówiąc kiepska ; )

Auto dostało również przegląd więc jestem happy :P

Wnętrze wygląda teraz tak.. (trochę syf ; ) )
Kierałka momo musiała ustąpić tej z mk3 żeby nie mieć stresu na przeglądzie ; )

Obrazek


A co do jazdy to wszystko w sumie jest ok. Poza dwoma rzeczami.
Jedna to stukanie na nierównościach z tyłu auta :/ Trochę mnie to irytuje bo na seryjnych amorach tego nie było. Teraz mam ten TATechnix i trochę tam coś puka. Obadałem czy to nie wydech lub jakiś bubel w bagażniku, nawet jeszcze raz dokręciłem amory w tych gniazdach, ale jest podobnie...czyli kiepsko...

Druga kwestia to temperatura oleju. Jak jadę to oscyluje w granicach 95-110 stopni. Temperatura "wody" ciut poza połową. Ale jak gdzieś staję to na mfa temperatura skacze mi czasem do 140 stopni : / nie wiem czemu w sumie, czujniki mam dwa w tym miejscu:

Obrazek

Temperaturę oleju widzę w mfa i na zegarze VDO. Na zegarze jest ona w sumie w normie cały czas, tzn. też wzrasta na postoju ale tak do 110 stopni...No a mfa to szaleje.
Ale wystarczy, że ruszę i juz po kilku sekundach temperaturka spada do tych 110 stopni i mniej. Może to kwestia, że czujniki łapią wysoką temp. od kolektora... nie wiem...
Pocieszam się tym, że temp płynu chłodzącego jest ok. Termostat i wentylator też działają poprawnie. Czujniki mam różne tzn jeden niby do zakresu temperatur od 0-180, a drugi ten pod VDO od 0 do 150... nawet zamieniałem je ze sobą ale niewiele to zmienia.

No nic : ) Poza tym wszystko jest ok i w końcu mogę śmigać tym klekotem.
Teraz muszę go umyć i zrobić kilka fot całości w jakimś fajnym miejscu.
A na razie tylko tyle:
ObrazekObrazek


Pozdrawiam :grin:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt sie 14, 2009 12:08

E no ślicznie :bigok:
Tylko brewkę i pas pod grilem pryśnij w kolor.
Co do Tęp. oleju to u mojego kumpla np. siadł komputer MFA i pokazywał za dużą temperature ale jak podłączył wskaźnik tep. wody pod czujnik temp. oleju to było wszystko ok.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

krzyz84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krzyz84 » pt sie 14, 2009 12:12

tirsone, gratki,wreszcie moze sie cieszyc i jezdzic normalnie.banan na twarzy pewnie grany po tylu problemach. :bigok: .pzdr


Gold 85

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » pt sie 14, 2009 22:29

fajnie ci wyszły te fele


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » wt sie 25, 2009 15:30

fele sie super kompnują, mi sie podoba i dobrze ze nie załozyles 195/50!!!

byc moze odezwe sie na dniach w sprawie mocowan do corrado



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn sie 31, 2009 00:14

Wieści z frontu.... : )

Golfem już normalnie śmigam ... w końcu..po wielu bojach : )

Oczywiście power pod nogę jest konkretny... na tyle, że będąc w Wawie i ruszając na światłach po śliskiej nawierzchni - nawet po dość delikatnym gazowaniu - trakcję znalazłem na 3 biegu... Trochę jeszcze tego nie ogarniam ale z czasem powinno być coraz lepiej.

Autko dzięki wygłuszeniu boczków i drzwi jest ciche i przyjemne w prowadzeniu.. więc polecam wszystkim wykonanie tej żmudnej roboty ; )

Silnik pali bardzo dobrze i pracuje całkiem cicho : )

Obecne fele i oponki to był bardzo dobry wybór bo tylko sporadycznie przy załadowanym aucie gdzieś coś przytrze : )

Ale czeka mnie jeszcze kilka rzeczy do zrobienia...

1. Od jakiegoś czasu nawet na małych nierównościach coś mi stuka po lewej stronie z przodu samochodu... Dziwne to jest bo czasem tego nie słychać, ale jak juz puka to czuć to nie kierownicy.
Do dziś myślałem, że to może amorek się skitrał albo padło górne łożysko.. ale dziś dałem nura pod auto i przy ruszaniu kierą czuć że te stuki/luz są pod gumą na łączeniu drążka z maglownicą... Nie wiem czy to akurat daje takie efekty ale fakt, że zapewne będę musiał wymienić ten element. Nie bardzo wiem czy jestem w stanie sam to zrobić :/
Cóż najwyżej oddam auto do mechaniora.

2. Kolejna kwestia to problemy z nadmuchem. A mianowicie chyba mi pada wentylator w nagrzewnicy. Najpierw niby było wsio ok, ale potem wentylator zacząć się wyłaczać na kilka sekund. Potem przepalił się bezpiecznik... Wymieniłem to ale sytuacja się powtórzyła jeszcze jeden raz. Teraz wentylator chodzi tylko na 1 biegu. Więc lipa. Czeka mnie chyba wymiana tego grata i rozkręcanie całej deski :/

3. Poszukuję pilnie obudowy chłodnicy na dwa wentylatory...z wentylatorami najlepiej...
Więc jak ktoś ma takie coś albo namiar na sprzedawcę to proszę dać znać.




PLANY DO ZIMY:


1. Zakup kół zimowych
2. Zakup skórzanych foteli i kanapy
3. Zakup lamp od jetty z elektryczną regulacją... ciągle nie mogę znaleźć, bo ludziom którzy to mają nie zależy na sprzedaży i z nikim nie mogę tego ugadać... a jak już coś się ruszy to ceny są dość wysokie.. : /
4. Zakup oryginalnej przedniej belki pod szeroki zderzak
5. Zakup czarnej podsufitki do wersji bez szyberdachu
6. Zakup wspomnianej wyżej obudowy do chłodnicy

i pewnie kilka innych dupereli, o ile coś sie nie popsuje z tego co działa ; )

Pozdrówka...w tygodniu wrzucę jakieś foty całości : )


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » pn sie 31, 2009 01:41

czekamy na jakiś filmik lub fotki gotowego jak wygląda w całej okazałości golfik :bigok:


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pn sie 31, 2009 08:11

pawel23sruba pisze:czekamy na jakiś filmik lub fotki gotowego jak wygląda w całej okazałości golfik
Dokładnie to chciałem napisać :grin:


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn sie 31, 2009 09:28

mega GRATKI i jak najbardziej bezawaryjnej eksplatajci :)


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » śr wrz 02, 2009 13:10

tirsone pisze:2. Kolejna kwestia to problemy z nadmuchem. A mianowicie chyba mi pada wentylator w nagrzewnicy. Najpierw niby było wsio ok, ale potem wentylator zacząć się wyłaczać na kilka sekund. Potem przepalił się bezpiecznik... Wymieniłem to ale sytuacja się powtórzyła jeszcze jeden raz. Teraz wentylator chodzi tylko na 1 biegu. Więc lipa. Czeka mnie chyba wymiana tego grata i rozkręcanie całej deski :/

Nie musisz rozbierać całej deski zdemontuj tą półkę pod deską i przekręć całym tym silnikiem i wyjdzie wentylator bez problemu :chytry:
Co do golfa to bardzo ładnie się prezentuje na tym kółku :chytry: z przodu przypomina mi mojego białasa :grin:
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 13:18 przez Bavwtek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr wrz 02, 2009 13:34

Bavwtek pisze:Nie musisz rozbierać całej deski zdemontuj tą półkę pod deską i przekręć całym tym silnikiem i wyjdzie wentylator bez problemu :chytry:
Co do golfa to bardzo ładnie się prezentuje na tym kółku :chytry: z przodu przypomina mi mojego białasa :grin:
no właśnie w trakcie rozbierania tego nawiewu okazało się, ze jest tak jak mówisz... Ale jak zdjąłem osłonę wentylatora to okazalo się, owszem mogę odkręcić osłonę od silniczka ale sam silniczek jest nie do wyjęcia : /. Nawet schowek wyjąłem ale bez ruszenia całej deski nie da się tego wyjąć. A przypominam, że ja mam obudowę nagrzewnicy z wersji z klimą, która jest większa od tej bez...

Niemniej wyczyściłem wszystkie styki z kurzu którego było dużo i nasmarowałem silniczek smarem. Potem wymieniłem bezpiecznik w skrzynce i odpaliłem na próbę.

I wszystko działa... wszystkie biegi... więc zobaczymy


Aha i chłodnica na dwa wiatraki juz do mnie leci ; )..mam nadzieję...hehehe


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » śr wrz 02, 2009 13:48

tirsone pisze:chłodnica na dwa wiatraki
a od czego pasuje takie cudo ??
pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości