TOMItdi pisze:Bardzo fajny projekt, jak chcesz mieć moc rzędu 180-190KM to najlepiej wtryski 0.230,pompa 11mm,turbina od audi A4 2.0 TDi 170KM(podchodzi P&P), duży intercooler.
Koszt to jakieś 6000-7000 zł. Ale na takich gratach można mieć nawet 200-210KM.Oczywiście dochodzi jeszcze koszt sprzęgła najlepiej od golfa 3 z silnika VR6 do tego jeszcze koło zamachowe z golfa 3 silnik TDi 90KM 1Z.
Do 170-180KM wystarczą wtryski 216,pompa 11,turbo AWX/ARL +sprzęgło VR6 i jednomas od 1Z.
Do 160KM wystarcza tylko 216,turbo AWX(może być lepsze AWX/ARL)a jak sprzęgło nie będzie dawać rady to taniej wyjdzie kupić sprzęgło od G60 i jednomas z 1Z(przy tej mocy poradzi sobie).
Ja robię ibizę 6K na 180KM teraz mam ponad 130KM i widzę jak inni kierowcy nie wierzą w to co się dzieje na drodze a Twój golf jest chyba nawet trochę lżejszy.
Dzięki, mógłbys mi podać jakies oznaczenie tej turbiny z Audi co podchodzi p&p?? W moim przypadku to raczej nie bedzie jednorazowy wydatek tylko musze najpierw zebrać graty do tego wszystkiego. IC juz mam wyrzeżbione, tylko orurowanie bede musiał zmienic na cos bardziej konkretnego (to juz po zmianie turbo i wtryskiwaczy), przelot kompletny tez już jest. Jak bóg da to bede myslal jeszcze nad zmianą pompy, myśle ze wtedy droga do 200km bedzie otwarta no ale zobaczymy... Sprzęgło jednomasowe tez juz mam załozone... Tak że generalnie potrzebuje wtryski, turbine i soft. Wszysto co moge raczej bede sam rzeżbił soft pozostawie dla jakiejs firmy tjuningowej.
Beny841 no ty wiesz napewno, a mk1 jeszcze lżejsze od mk2
To_max na zdjeciach może tak wyszły bo tak to naprawdę ideał... kupiłem tylko dlatego bo naprawde ładny stan...
DupakoVWooZ aka VWyPassior :
PozdrooVWki 4 all
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage