Babcia Jetta By Kopciuch
Moderator: G0 Karcio
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
przeswietliłem cały temat i jestem pełen podziwu odnosnie zaparcia w postepach kozak na maxa a o $$$$$ nic nie pisze bo wiadomo to kosztuje projekt megaaaaaaaa powodzenia w dalszej pracy
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie tempo prac bardzo wolne jest z tego powodu ze jest zimno a mój garaż jest nieogrzewany. Musze poczekać na cieplejsze dni żeby polakierować do końca auto, potem zacznę go składać . Jak na razie to mam jeden duży problem z elektryką w aucie. Brakuje mi wiązki elektrycznej komory silnika a ze schematów nie mogę bardzo rozkminić co gdzie ma być podłączone. A zaczęło się od tego ze zachciało mi się hamulców z ABSem no to sobie kupiłem cały zestaw. Jednak elektryka do ABSu nie pasuje do aut przed 91 rokiem, no to zakupiłem cały zestaw (skrzynkę bezpieczników i wszystkie przewody oprócz tej nieszczęsnej komory silnika) i zaczęły się problemy.Okazało się ze wtyczki nie pasują do starych manetek i stacyjki i włącznika świateł to zakupiłem sobie wszystko pasujące. Ale najgorsze było przede mną :
Tak wygląda końcówka którą się wpina do licznika i raczej nie pasuje ona do liczników z II Z tego co się zorientowałem to taka sama jest w golfach III. I wygląda na to że trzeba będzie założyć licznik od III a że ten nie będzie pasował do deski z II to i decha będzie musiała być z III.i w ten sposób powstanie kolejna modyfikacja
Następny problem który spotkałem to jest to ze lampa z elektryczną regulacją dotyka mi do filtra powietrza i nie ma możliwości jej wyregulowania:
I teraz pytanie - jak to wygląda u was w autkach, zdjęcia mile widziane oczywiście chodzi o turbodieselki.
A tak przy okazji robienia elektryki to zrobiłem sobie wytłumienie wnętrza :
Materiał nie jest zbyt gruby ale swoje robi , mam nadzieje ze nie zepsuje się tak jak ten oryginalny który był na podłodze. Przy okazji wytłumiania komory silnika zorientowałem się że brakuje mi jednego elementu na skrzyni biegów jakby ktoś coś takiego posiadał i mógłby mi odsprzedać to odkupie, na szrotach za ten element wołali 80 zł może ktoś ma taniej ??
Chodzi mi o ta ruchomą dźwignie zamontowaną w korpusie skrzyni.
Przepraszam za jakość zdjęć , robione telefonem były.
Wszelka krytyka i pochwały mile widziane, tak samo jak wszelkie propozycje uwagi i sugestie.
Tak wygląda końcówka którą się wpina do licznika i raczej nie pasuje ona do liczników z II Z tego co się zorientowałem to taka sama jest w golfach III. I wygląda na to że trzeba będzie założyć licznik od III a że ten nie będzie pasował do deski z II to i decha będzie musiała być z III.i w ten sposób powstanie kolejna modyfikacja
Następny problem który spotkałem to jest to ze lampa z elektryczną regulacją dotyka mi do filtra powietrza i nie ma możliwości jej wyregulowania:
I teraz pytanie - jak to wygląda u was w autkach, zdjęcia mile widziane oczywiście chodzi o turbodieselki.
A tak przy okazji robienia elektryki to zrobiłem sobie wytłumienie wnętrza :
Materiał nie jest zbyt gruby ale swoje robi , mam nadzieje ze nie zepsuje się tak jak ten oryginalny który był na podłodze. Przy okazji wytłumiania komory silnika zorientowałem się że brakuje mi jednego elementu na skrzyni biegów jakby ktoś coś takiego posiadał i mógłby mi odsprzedać to odkupie, na szrotach za ten element wołali 80 zł może ktoś ma taniej ??
Chodzi mi o ta ruchomą dźwignie zamontowaną w korpusie skrzyni.
Przepraszam za jakość zdjęć , robione telefonem były.
Wszelka krytyka i pochwały mile widziane, tak samo jak wszelkie propozycje uwagi i sugestie.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 22:00 przez kopciuch, łącznie zmieniany 1 raz.
A wszystko przez kobiete....:D
sprzedam ci to foty po 22 bede to sobie obejrzysz czy to to
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 22:41 przez Aro1120, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie w dwójce też taka jest, musisz skombinować zegary na jedną wtyczkę, lub też samo "gniazdko" z takich zegarów (mocowanie pasuje - zamieniałem u siebie) i połączenia elektryczne zegarów z gniazdkiem porobić ręcznie.kopciuch pisze:Tak wygląda końcówka którą się wpina do licznika i raczej nie pasuje ona do liczników z II Z tego co się zorientowałem to taka sama jest w golfach III
Przymierzałeś nowszą puchę filtra powietrza (tzn. tą szerszą)? Ja co prawda mam golfa, ale między filtrem a lampą spokojnie wchodzi u mnie jeszcze taka fabryczna plastikowa kierownica powietrza do filtra, a też mam elektryczną regulację. Nowsza pucha jest szersza i (chyba) krótsza.kopciuch pisze:lampa z elektryczną regulacją dotyka mi do filtra powietrza i nie ma możliwości jej wyregulowania
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 10:04 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 18:13
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
Super projekt !!!wielki szacun za wkład i zapał
jettka nabiera kształtów widzę
poradziłeś sobie z tym ABS ? bo ja mam ABS z jetty mk2 wiązka+pompa+komp i jedna zwrotnica niestety jakieś drzwi i graty z wnętrza też znajdę gdyby co
jettka nabiera kształtów widzę
poradziłeś sobie z tym ABS ? bo ja mam ABS z jetty mk2 wiązka+pompa+komp i jedna zwrotnica niestety jakieś drzwi i graty z wnętrza też znajdę gdyby co
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
piszesz ze masz problem z wtycznka ,rozwiazaniem jest licznik na jedna wtycznke ewentulanie tak jak pisales licznik z mk3 , mozna go dopasowac do ramki od mk2 ,nie ma w tym zadnego problemu,wiadomo do tego jeszcze impulsator itp,albo deska od mk3 choc nie polecam do konca sam mam taka deske u siebie i zbiegiem lat coraz mniej mi sie ona podoba.
Instalacje mozesz wziasc od golfa po 89 roku ,oczywiscie instalacje z komory silnika ,wkoncu w dieslu nie ma az tak duzo rzeczy ktore trzeba podlaczyc pod silnik ,powinienes sobie poradzic
pozdrawiam dobrze ze temat dalej ruszyl
Instalacje mozesz wziasc od golfa po 89 roku ,oczywiscie instalacje z komory silnika ,wkoncu w dieslu nie ma az tak duzo rzeczy ktore trzeba podlaczyc pod silnik ,powinienes sobie poradzic
pozdrawiam dobrze ze temat dalej ruszyl
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 58 gości