
pozdraVWiam
Moderator: G0 Karcio
powiedz mi Evo,,, bo ten koles co mi robi autko,, mowil mi, ze afr jest 13.4 i nie podoba mu sie przeplywka,, co mu sie tam nie podoba,, i co to afr 13.4 wnioskuje??evolution pisze:lawrai, ty podstawiles auto niezgodnie z opisem z latajacym kompresorem, altkiem kręcącym sie w lewo z paskiem tracym o napinacz, co trzeba poprawic, nie mowiac o tym ze chciales jezdzic na serii wtryskach na doladowaniu 0.6 bara nie mowiac o silniku nie odprezonym zupelnie, vw_golf3, podstawil auto zgodne z opisem i to pozwolilo mi wykorzystac wszystko zakupione wczesniej i niczego nie brakowalo, wiec nie marudz bo latam w aucie calosc.
sorki za OT
wracajac do 2E turbo
mialem malego zonka spowodowanego jak sie okazalo zbyt niskim cisnieniem paliwa regulator oklamuje nieco na skali i wtryski nie laly tyle cc ile powinny, ale sie polapalem, turbo bylo ustawione na waste gate tak ze dmuchalo ponad 1,3 bara, teraz trzyma nieco ponizej 1 bara, tak zostawie pomijajac fakt ze nie wiem kto i wnikac nie bede uwaza ze jak czegos nie mozna ogarnac softem lub znalezc wlasciwej przyczyny to sie ogarnia dysza paliwa wsadzona w wezyk od WGcelem ograniczenia przeplywow![]()
zmienilem "coś" w mechanice silnika mysle ze bedzie lepiej,
zostalo mi sprawdzic sonde lambda poniewaz pozno wstaje po odpaleniu moze miec dosyc, zrobic okolo 150 km jeszcze na miescie dopracowujac mape w czesciowych obciazeniach na slabych zaplonach plus jakies 20 na ostro chodz juz widac ze wstepny program daje afr ~11 czyli zniosnie oraz na samym koncu hamownia w jetronik'u i test afr i mocy na obciazeniu na ich nowej hamowni, tyle ze trzeba poczekac bo zmieniaja teraz na najnowsza w europie i sie instaluja. takie male info
wodolot na jakim boost`cie jezdzil?evolution pisze:teraz trzyma nieco ponizej 1 bara
nom evo to troszkę się porobiło, mam nadzieję że ogarniesz autko w 1000%, mi się nie spieszy,evolution pisze:lawrai, ty podstawiles auto niezgodnie z opisem z latajacym kompresorem, altkiem kręcącym sie w lewo z paskiem tracym o napinacz, co trzeba poprawic, nie mowiac o tym ze chciales jezdzic na serii wtryskach na doladowaniu 0.6 bara nie mowiac o silniku nie odprezonym zupelnie, vw_golf3, podstawil auto zgodne z opisem i to pozwolilo mi wykorzystac wszystko zakupione wczesniej i niczego nie brakowalo, wiec nie marudz bo latam w aucie calosc.
sorki za OT
wracajac do 2E turbo
mialem malego zonka spowodowanego jak sie okazalo zbyt niskim cisnieniem paliwa regulator oklamuje nieco na skali i wtryski nie laly tyle cc ile powinny, ale sie polapalem, turbo bylo ustawione na waste gate tak ze dmuchalo ponad 1,3 bara, teraz trzyma nieco ponizej 1 bara, tak zostawie pomijajac fakt ze nie wiem kto i wnikac nie bede uwaza ze jak czegos nie mozna ogarnac softem lub znalezc wlasciwej przyczyny to sie ogarnia dysza paliwa wsadzona w wezyk od WGcelem ograniczenia przeplywow![]()
zmienilem "coś" w mechanice silnika mysle ze bedzie lepiej,
zostalo mi sprawdzic sonde lambda poniewaz pozno wstaje po odpaleniu moze miec dosyc, zrobic okolo 150 km jeszcze na miescie dopracowujac mape w czesciowych obciazeniach na slabych zaplonach plus jakies 20 na ostro chodz juz widac ze wstepny program daje afr ~11 czyli zniosnie oraz na samym koncu hamownia w jetronik'u i test afr i mocy na obciazeniu na ich nowej hamowni, tyle ze trzeba poczekac bo zmieniaja teraz na najnowsza w europie i sie instaluja. takie male info
vw_golf3 pisze:czy dobrze doczytałem - boost powyżej 1 bar ?
evolution pisze:dmuchalo ponad 1,3 bara
evolution pisze:teraz trzyma nieco ponizej 1 bara
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
heh, myslalem ze skoro podobne motory (teraz juz wiem ze inaczej zbudowane;)) to bedzie mozna wydedukowac wstepnie ile wypluje hamownia przy 1barze u Miechała;)evolution pisze:Matijas, wodolot ma inaczej zbudowany silnik i jego konfiguracja zmienila sie juz 4 razy (na 0.55 bara 220 ps na pierwszym setupie dzien po zlozeniu silnika 270 na 0.8 na 2 reszty nie moge podac oficjalnie) ma inna turbine wydech rozrzad dolot inne sprzeglo zamach i docelowe cisnienie na lato to 1,5 bar , tak ze nie mozna porownac w jakikolwiek sposob tych dwoch silnikow
nom zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, z tego o Jacek mówił czeka na nową hamownie i będzie dalej działałMatijas pisze:heh, myslalem ze skoro podobne motory (teraz juz wiem ze inaczej zbudowane;)) to bedzie mozna wydedukowac wstepnie ile wypluje hamownia przy 1barze u Miechała;)evolution pisze:Matijas, wodolot ma inaczej zbudowany silnik i jego konfiguracja zmienila sie juz 4 razy (na 0.55 bara 220 ps na pierwszym setupie dzien po zlozeniu silnika 270 na 0.8 na 2 reszty nie moge podac oficjalnie) ma inna turbine wydech rozrzad dolot inne sprzeglo zamach i docelowe cisnienie na lato to 1,5 bar , tak ze nie mozna porownac w jakikolwiek sposob tych dwoch silnikow
Ale i tak 220+ obstawiam;)
hehe ja tez:)vw_golf3 pisze: nom każdy mówi że na żywo całkiem inaczej wygląda![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości