[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011
Wszystko zaczęło się w 2005r. W planach było Corrado VR6 ale skończyło się na zwykłej "dwójce" I tak kupiłem to cudo:
Golf II 1.6PN 90r. czarny 3D z szybrem przebieg 210tyś km, stan silnika igła, buda.... no nie najlepsza
Ponieważ blacharka wymagała naprawy
To furka dostałą nowy lakier po całości
A przy okazji przód z Jetty, nakładki na progi i błotniki z GTi, szerokie zderzaki, ostatni wydech z chromoniklu, centralny zamek z alarmem, wymienione paski, oleje itp, mały tuning silnika regeneracje tylnej belki, rozpórki przód i tył, podświetlanie niebieskie, maske na siłownikach, usunięte boczne kierunki, znaczek z tylnego pasa oraz antena w błotniku, autko stało na zawiasie H&R -60mm i wiele innych pierdół
Efekt końcowy
Szybko odkryłem, że PNka to za rozwojowa nie jest. Poniekąd dzięki pewnym zdarzeniom losowym na zime poszedł SWAP na PFa (a dokładnie przełożenie bebechów z PFa do bloku z PNki) z obrobiona głowicą, polerką i odchudzaniem tłoków, korb i wału, rozwiertem przepustnicy i paroma drobiazgami. Oczywiście silnik dostał nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze itp
nowa buda z lakierem perłowym z palety Hondy i jak zwykle troche zmian: tarcze na tył, halogeny w zderzak, wydech środkowy z GTi i usunięty ten sprzed belki, kubełki do środka, MFA, amorki Koni ze sprężynami FK.
Dla dodania nieco mocy doszła instalacja nitro NXa (własnoręcznie przerobiona sucha na mokrą).
Całość dostała konserwacje spodu i wszystkich profili zamkniętych
Autko po tych zmianach wyglądało tak
Golfik sprawował się bdb jednak mocy nadal było za mało więc nastąpił kolejny SWAP tym razem wybór padł na 16V + jakieś tam wspomaganie ssania
Na dzień dzisiejszy całość tak sie prezentuje
SILNIK: 2.0 16V DOHC bi T
pare kabelków do ogarnięcia
No to może pare słów o silniku: blok KR rozwiert na 82.5, wał 2.0 szlif + utwardzanie+polerowanie, korby polerka, kulowane i wyważane, napęd pompy oleju 1.8 16V + wysoka pompa, dobra głowica po portingu i polerce komory, odpreżony na 8.6, tłoki anodowane i odchudzane, kolektor ssący 50, przepustnica z 8V po małych modach, odma jak widać na zdjeciu kończy sie stożkiem, termostat 72*, chłodnica wody 16V z klimą (największa z serii w MkII) z podwójnymi wiatrakami, dodatkowa chłodnica oleju, kolektor wydechowy pod 2 turbinki, podwójny downpipe, wydech 60mm z 3 przelotami, wtryski 390ccm + ciśnienie3 bary, soft do DIGI I od Evo. Wszystkie czujniki, uszczelniacze, uszczelki itp. w silniku nowe. Alternator 90A. Układ napędowy to sprzęgło 228mm ze wzmocnionym dociskiem, skrzynia CTN, wzmocnione poduszki pod silnikiem (seria wystarczała na 2-3 ostre starty), półosie i przeguby z MkIII VR6.
W zawieszeniu sprężyny Passat B4 VR6, przód wahacze + stabilizator Golf MkIII VR6, przekładnia ze wspomaganiem z MkIII, rozpórki przód i tył (w planach pająk na przód), felgi stal 5X100 z MkIV, poliuretan czerwony
Układ hamulcowy: przód tarcze 280z VR6, tył tarcze ori z GTi zaciski Lucasa na obu osiach
WYPOSAŻENIE
W wersji bazowej autko nie posiadało praktycznie nic poza szybrem więc dołożyłem:
-wspomaganie
-Digifiz
-klima
- podgrzewane siedzenia
- dogrzewanie silnika
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-elektryczne szyby z modułem komfortu
- szyby atermiczne zielone
- oświetlenie bagażnika
- centralny alarm +zamek
- siedzenia, kanapa + boczki z GTi
- alu rygielki
-czarna podsufitka z czarnymi daszkami, wykończeniem szybra itp.
-miękka deska z GTi
-podgrzewane spryskiwacze
-wykładzina bagażnika czarna z GTi
-regulacja pasów
-skórzana kiera
-oświetlenie schowków itp
-filtr przeciwpyłkowy (kiedyś z Punta I teraz ori)
- przełączniki, nawiewy itp z niebieskim podświetlaniem
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-5000UB, głośniki w kieszeniach i na podszybiu ze zwrotnicami, wzmacniacz Alpine i głośnik ROCKFORD R1S412
Podziękowania dla wszystkich, którzy pomagali przy tym projekcie, szczególnie kuzynowi- lakiernikowi Sławkowi T.
Golf II 1.6PN 90r. czarny 3D z szybrem przebieg 210tyś km, stan silnika igła, buda.... no nie najlepsza
Ponieważ blacharka wymagała naprawy
To furka dostałą nowy lakier po całości
A przy okazji przód z Jetty, nakładki na progi i błotniki z GTi, szerokie zderzaki, ostatni wydech z chromoniklu, centralny zamek z alarmem, wymienione paski, oleje itp, mały tuning silnika regeneracje tylnej belki, rozpórki przód i tył, podświetlanie niebieskie, maske na siłownikach, usunięte boczne kierunki, znaczek z tylnego pasa oraz antena w błotniku, autko stało na zawiasie H&R -60mm i wiele innych pierdół
Efekt końcowy
Szybko odkryłem, że PNka to za rozwojowa nie jest. Poniekąd dzięki pewnym zdarzeniom losowym na zime poszedł SWAP na PFa (a dokładnie przełożenie bebechów z PFa do bloku z PNki) z obrobiona głowicą, polerką i odchudzaniem tłoków, korb i wału, rozwiertem przepustnicy i paroma drobiazgami. Oczywiście silnik dostał nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze itp
nowa buda z lakierem perłowym z palety Hondy i jak zwykle troche zmian: tarcze na tył, halogeny w zderzak, wydech środkowy z GTi i usunięty ten sprzed belki, kubełki do środka, MFA, amorki Koni ze sprężynami FK.
Dla dodania nieco mocy doszła instalacja nitro NXa (własnoręcznie przerobiona sucha na mokrą).
Całość dostała konserwacje spodu i wszystkich profili zamkniętych
Autko po tych zmianach wyglądało tak
Golfik sprawował się bdb jednak mocy nadal było za mało więc nastąpił kolejny SWAP tym razem wybór padł na 16V + jakieś tam wspomaganie ssania
Na dzień dzisiejszy całość tak sie prezentuje
SILNIK: 2.0 16V DOHC bi T
pare kabelków do ogarnięcia
No to może pare słów o silniku: blok KR rozwiert na 82.5, wał 2.0 szlif + utwardzanie+polerowanie, korby polerka, kulowane i wyważane, napęd pompy oleju 1.8 16V + wysoka pompa, dobra głowica po portingu i polerce komory, odpreżony na 8.6, tłoki anodowane i odchudzane, kolektor ssący 50, przepustnica z 8V po małych modach, odma jak widać na zdjeciu kończy sie stożkiem, termostat 72*, chłodnica wody 16V z klimą (największa z serii w MkII) z podwójnymi wiatrakami, dodatkowa chłodnica oleju, kolektor wydechowy pod 2 turbinki, podwójny downpipe, wydech 60mm z 3 przelotami, wtryski 390ccm + ciśnienie3 bary, soft do DIGI I od Evo. Wszystkie czujniki, uszczelniacze, uszczelki itp. w silniku nowe. Alternator 90A. Układ napędowy to sprzęgło 228mm ze wzmocnionym dociskiem, skrzynia CTN, wzmocnione poduszki pod silnikiem (seria wystarczała na 2-3 ostre starty), półosie i przeguby z MkIII VR6.
W zawieszeniu sprężyny Passat B4 VR6, przód wahacze + stabilizator Golf MkIII VR6, przekładnia ze wspomaganiem z MkIII, rozpórki przód i tył (w planach pająk na przód), felgi stal 5X100 z MkIV, poliuretan czerwony
Układ hamulcowy: przód tarcze 280z VR6, tył tarcze ori z GTi zaciski Lucasa na obu osiach
WYPOSAŻENIE
W wersji bazowej autko nie posiadało praktycznie nic poza szybrem więc dołożyłem:
-wspomaganie
-Digifiz
-klima
- podgrzewane siedzenia
- dogrzewanie silnika
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-elektryczne szyby z modułem komfortu
- szyby atermiczne zielone
- oświetlenie bagażnika
- centralny alarm +zamek
- siedzenia, kanapa + boczki z GTi
- alu rygielki
-czarna podsufitka z czarnymi daszkami, wykończeniem szybra itp.
-miękka deska z GTi
-podgrzewane spryskiwacze
-wykładzina bagażnika czarna z GTi
-regulacja pasów
-skórzana kiera
-oświetlenie schowków itp
-filtr przeciwpyłkowy (kiedyś z Punta I teraz ori)
- przełączniki, nawiewy itp z niebieskim podświetlaniem
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-5000UB, głośniki w kieszeniach i na podszybiu ze zwrotnicami, wzmacniacz Alpine i głośnik ROCKFORD R1S412
Podziękowania dla wszystkich, którzy pomagali przy tym projekcie, szczególnie kuzynowi- lakiernikowi Sławkowi T.
Ostatnio zmieniony pt sty 07, 2011 09:55 przez toffic, łącznie zmieniany 22 razy.
Co do oceny golfa to daje rade, radził bym zrobi: połozy tylnią wycieraczkę, da szeroki hokey pod zderzak, założy kozackie koło, i zmienił bym przednie fotele na ori og gti bądz jakieś gustowne recaro bo towje są troche za bardzo ordynarne. Tyle jezeli chodzi o konstruktywna krytykę mam nadzieję ze cie tym nie uraziłem...
tak szczeże to nie widac tych pieniędzy w tym aucie. No ale to tak na marginesie.
toffic pisze:aha $$ przestałem liczyć przy 15k zł
tak szczeże to nie widac tych pieniędzy w tym aucie. No ale to tak na marginesie.
[img]http://img149.imagevenue.com/loc917/th_74539_5b5e7acd48b4413dbe063_122_917lo.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986
A może coś więcej o sedruszku? jakieś suche liczby chociaż?toffic pisze:jeździ i to całkiem przyjemnieTo_mas pisze:coś więcej na ten tamat ????? bo ciekawy jestem
Jakby niepatrzeć to kierunek performace więc mam nadzieje że coś więcej w temacie się pojawi Golf ładny, zadbany tylko mało info o najważniejszym
Ostatnio zmieniony ndz lis 30, 2008 16:28 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 2 razy.
fakt nie doczytałem.toffic pisze:Fotele są ori z GTi, widać nie czytasz dokladnie,
co do kół to lepiej by było jak by golf stał na kozackiej feldze. Na pewno w niczym by ci to nie przeszkodziło... ale zrobisz jak bedziesz chciał. Co do latania to na pewno dobrze sie zbiera daj jakis filmiktoffic pisze:kół alu nie ma i nie będzie, co do kasy... hm... nie widać i tak mam być ważne ze dobrze lata
[img]http://img149.imagevenue.com/loc917/th_74539_5b5e7acd48b4413dbe063_122_917lo.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości