Felgi takie maja byc, dlatego jest niepozorny czarnuch poniewaz to nawiązanie do felg. Nie przepadam za autami rzucajacymi sie w oczy swiecacymi jakimis ozdobami. Zalozenie bylo takie od poczatku ze felga musi byc czarna albo w wiekszosci czarna. A co do znaczka porsche to ciezko bedzie go odmalowac recznie. Zastanawialem sie nad tym ale nie wiem jak to wyjdzie. Zeby tego nie zepsuc. A naklejke zakladac to nie usmiecha mi sie
No napewno jest, ale w czarnym kolorze wyglada to spokojniej niz by byla polerowana.
ps. Dzis zamawiam intercooler i silikonowki samco. Gdy dojda i upora sie z rozrzadem to licze ile mi czego jeszcze brakuje i pomalu w pazdzierniku powinienem zaczac prace :]
Ladny Golf z bardzo fajnym silnikiem AFN Bardzo ladnie prezentuje sie ciemne auto z czarna felga - sam tez chce w tym kierunku isc.
Tak patrze na Twoj wykres z hamowni i cos jakis taki dziwny. Masz 132ps@4200rpm, ale tylko 246Nm przy AŻ 3400rpm. Przy ~2000rpm masz tylko 160Nm - moim zdaniem cos nie tak, ale to juz madrzejsi ode mnie niech sie wypowiadaja
bardzo ładne MK3 , fajny kolor , silnik , super heble i koła które ja osobiscie bym odrazu albo wypolerowal albo na srebrno bo czarne fele wogóle mi sie nie podobaja...
No akurat sie dowiaduje gdzie moge co nalezy zrobic zeby nie popsuc. Duzo osob przebudowywuje na wlasna reke fmic i im to wychodzi. Wiec postanowilem zaoszczedzic i sam zbudowac to. To tez inna satysfakcja. Intercooler i 1mb samco 51mm zamowilem. Czyli cowboy w nowym orurowaniu mam wszystko przelozyc tak? Ciagle czytam rozne tematy i co chwile dowiaduje sie czegos wiecej. A w pazdzierniku myslalem zrobic juz fmic
Tak co do wykresu to tak moc jest dawkowana w wysokich obr. Akurat z tym nie mialem duzo do gadania poniewaz auto bylo tak zchipowane jak go kupilem. No nie jezdzi sie najgorzej. Ale czuc brak NM bo 246 po chipie to prawie seria. Dlatego postanowilem pomodzic
[ Dodano: 22 Paź 2008 10:50 ]
Troche byla cisza w moim temacie, ale juz powracam Mialem problem po wymianie rozrzadu przez mechanika auto wogule nie mialo mocy. Zle zlozona byla rura od filtra powietrza i bralo lewe powietrze. Po zrobieniu tego nadal bylo nie tak chodz juz troche wiecej mocy bylo i byl mniejszy dzwiek zassysanego powietrza. Ale postanowilem zdjac rure od filtr pow wchodzaca na turbine i wymienic uszczelke ktora sie tam znajduje. I powiem ze jest lepiej ale raczej nie tak jak bylo wczesniej. Jeszcze troche z tym powalcze. Do tego mam luz na walku od turbiny :/ Mozliwe ze juz turbo tez siada i se klapa.
Przez te problemy opoznila sie moja przygoda z przebudowa ic i wymiana koelktora. ALe juz jest prawie wszystko gotowe i zakupione. Wiec:
Kolanka z kwasowki polerowanej 51mm i 1.2mm grubosci po 48zl sztuka
Rura kwasowka polerowana 2mb po 34zl 1m:
Silikon 1metr samco zobaczymy czy starczy
Redukcja z kolektora dolotowego:
Kolektor dolotowy ARL ktory jest niestety w inna stronie niz AWX:
A tu polerowany intercooler od firmy re5pect 550x140x65 mm:
Jeszcze do tego musze zakupic dwie redukcje z ic na rury i opaski. No i oczywiscie uszczelke pod kolektor i teraz pytanie do kolegow jaka? Czy normalna do AFNa czy AWX albo ARL jak kolektor. I czy uszczelke z kolektora na redukcje zrobic wlasnej roboty z gumy czy kupic inna i poprostu dopasowac?
[ Dodano: 22 Paź 2008 11:11 ]
Jeszcze moze zna ktos kod do radia z systemu nokii zeby odblokowac? Poniewaz zdejmowalem kleme i sie zakodowalo a w ksiazce serwisowej wszystko po niemiecku i malo co kumam
Mala fotka z garazu
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 11:10 przez Furia, łącznie zmieniany 4 razy.