[GOLF MK2] 19E R32 by fOniK..
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK2] 19E R32 by fOniK..
!Właścicielem jestem od Pazdziernika 2007r.
MODEL: mk2 GL 5D
SILNIK: 1,8 RP / 1,8 PF / 2,8 AAA / 3,2 BMJ
MOC: 90ps / 107ps / 174ps- / 250ps+
MODY POD MASKA: obudowa filtra od Golfa mk5 R32, immo off, program na 286ps i 380nm
ZAWIESZENIE: - Gwint MTS Technik, tylne tuleje wahaczy od audi TT
UKLAD HAMULCOWY: zestaw G60 na przedzie, tył-tarcze na zacisku z Golfa IV
UKŁAD WYDECHOWY: od silnika do końcowego tłumika home mode- 70mm + 2 tłumiki
KOLA: BBS RS 001 8,5J Dunlop sp9000 195/40/16, 9,5J Yokohama S.Drive 215/35/16
NADWOZIE: szeroki zderzak, szyberdach, gril na dwa reflektory Wesem z krzyzem, tylne lampy zmienione na czerwono-czarne, szeroka dokladka zderzaka, pakiet GTI
WNETRZE: od Edition One, skorzana ori kierownica,
AUDIO: Pioneer DEH-P88RS, Glosniki przod- Focal, wzmacniacz- Helix, skrzynia basowa- Helix
Z jakis tam niby wypasow to:
zielone szyby, niebieska miekka deska rozdzielcza, orginal central zamek, wspomaganie kierownicy, elektryczne unoszenie szyb z przodu, regulacja wyskokości pasow, oswietlenie schowka i bagaznika, elekrtyczne i podgrzewane lusterka, filtr przeciwpyłowy.
Zmiany przeprowadzone:
ogolnie to- gleba, wymiana silnika 5x, nowy lakier, i kosmetyka opisnana wyzej i potwierdzona nizej fotkami..
Plany:
rozporki ktore leza i czekaja na montaż, maska i zderzaki do prawek lakierniczych,
pierwszy dzień po kupnie..
zmiana lamp tył..
jakies tam fotki poźniej..
remont zawieszenia+uziemienie..
juz po zmianie zawieszenia..
diagnostyka..
marzec 2008r szpanerplac
poźniej padla uszczelka pod glowica.. z takiej racji ze sam z tym wojowalem postanowilem pobawic sie w polerowanie zaworow, i szliwowaniem kanalow dolotowych i wylorowych taka jedna fotka tylko niestety..
stalo sie tak ze przy skladaniu silnka dwoch takich co zakladali odwortnie mostek od trzymana wałkow musieli sie pogodzic z porazka i szukac nowej glowicy bo pekla.. wyszlo tak ze postanowilem wymienic caly silnik..
dodam poźniej..
nowa koncowka wydechu zamist starej przerdzewiałej..
jakos po myciu..
poźniej zaliczylem malego dzwona.. zbierane kasy a troche to trwalo.. tydzien urlopu i wyciagnieta podluznica, wyklepane wgnitki na reszcie auta, zaspawana antena i znaczek golf z tylego pasa, zaklepane ranty z tyłu, rozebrany doszczetnie i przygotowany dla lakiernikow..
malo mam fotek w czasie lakierowania.. mat..
po lakierowaniu i podczas skladania..
dodam poźniej..
..noi po calym zamieszaniu jeździlem jakis czas z zielonym zderzaczkiem z przodu..
mercedesy na kolach..
tu juz z polakierowanym zderzakim, starym alu, i docelowym frontem..
kwiecien 2009.. foty- http://www.abst.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
miedzyczasie razem z golfim odwiedzilismy Nowy Staw 19.04.09,
z racji tego ze nie mialem aparatu.. pozwole sobie dodac fotki golfa znalezione w necie
autorow Pozdrawiam!
takie tam..
maj 2009 GTI front..
W czerwcu wrocilem do starego frontu
foty z lipca 2009
* *
by ABST.
Swap na 2,8 VR6 (11.2009)
Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic.. cel był prosty zrobic wszysko w 3 tygodnie
zacząłem od wyciagniecia silnika..
potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych.. (kolejny raz)
odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) :<
golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula !
noi wyciagniecie silnika z dawcy..
ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..
miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak
wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha
noi siedzi
poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic
mlotem bo mial malo miejsca grubasss
zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte
tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..
nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade
zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była pfu
tutaj chlodnica juz na czarno..
Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut piwko
noooo... i czas na wydech zestaw tlumikow od 16v
nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą oczywiscie na dachu golfa :cfaniak:
ogolnie sam swap silnika trwał tydzień.
tutaj juz zlozony i gotowy do testu (traktor nie na sprzedaż )
[youtube]JF27_ZpewEo[/youtube]
Pierwszy MK2 VR6 na pomorzu z działającymi ori zegarami z mk2
zawdzieczam to panu TheBiSHop dzieki !
[youtube]Qv5djK8fBpw[/youtube]
[youtube]eoi076NEuu4[/youtube]
Gwint MTS, Hamulce G60 (12.2009)
Pozniej wziolem sie za poprawianie polerki w Prosiakach
nie bylo łatwo, wiele prob na wszelkie sposoby ale w koncu sie udało..
Remont skrzyni
kolejna skrzynia zajechana przez ten silnik.. kupiona uzywka i od razu wzmocnilem mechanizm roznicowy sroby zamiast nitow oraz nowy trzpien od satelit..
Wycinanie mat oraz wklejanie(aso) + załozenie wrescie po dlugim czasie boczkow Edition
Ogarniecie podnosnikow szyb
czyszczenie + smarowanie.. tyle syfu z tego leciało ze nie dziwie sie ze nie chciały pracowac..
Przymiarka felg
na pozyczonych adapterach w celu wymierzenia szerokosci dystansu, w efekcie i tak nie jestem zadowolony bo mogl przod byc troszke bardziej wypchniety..
Montaz kolektora 6-2-1
nie mam fotek samego kolektora za to znalazlem laczenie z reszta wydechu..
Wypranie + zlozenie calego srodka
foty pogladowe (nic spelcjalnego):
w przyszlosci planuje zmienic deske na czarna bo slabo to pasuje..
Tarcze tył + zaciski z mkIV
i jak widac adaptery do prosiakow tez juz zamontowane
Wyciecie blotnikow
przed załozeniem pakietu GTI, bolało mnie to jak cholera.. :smutny:
Montaz pakietu GTI
Po wszystkim, czyszczenie i takie pierdoły i wyjazd na vwmanie010
VWmania 2010
na vwmanie wjechalem na lince, czemu? zapalila mi sie kontrolka oleju silnik zglsł i tyle.. w rezultacie okazało sie ze wgnieciona miska, pekniety smok.. po wymianie tych elementow okazało sie ze wałek pośredni sie ukrecił i wyszedł przez dziore w bloku.. :ała: kupiłem sam slupek od kumpla za naprawde male pieniadze i postanowilem bez dotykania go nawet wsadzic do golfa.. chodzi rowno hmm ale nie jedzie.. po pomiarze na hamowni wyszlo 130km i 190nm czemu? prawdopodobnie przestawiony rozrzad.. ale musze to sprawdzic.. Ale mam innym plan co bedzie pod maska..
Wiosna 2011
SETUP 2012
By fonik_vw at 2012-06-23
CDN...
MODEL: mk2 GL 5D
SILNIK: 1,8 RP / 1,8 PF / 2,8 AAA / 3,2 BMJ
MOC: 90ps / 107ps / 174ps- / 250ps+
MODY POD MASKA: obudowa filtra od Golfa mk5 R32, immo off, program na 286ps i 380nm
ZAWIESZENIE: - Gwint MTS Technik, tylne tuleje wahaczy od audi TT
UKLAD HAMULCOWY: zestaw G60 na przedzie, tył-tarcze na zacisku z Golfa IV
UKŁAD WYDECHOWY: od silnika do końcowego tłumika home mode- 70mm + 2 tłumiki
KOLA: BBS RS 001 8,5J Dunlop sp9000 195/40/16, 9,5J Yokohama S.Drive 215/35/16
NADWOZIE: szeroki zderzak, szyberdach, gril na dwa reflektory Wesem z krzyzem, tylne lampy zmienione na czerwono-czarne, szeroka dokladka zderzaka, pakiet GTI
WNETRZE: od Edition One, skorzana ori kierownica,
AUDIO: Pioneer DEH-P88RS, Glosniki przod- Focal, wzmacniacz- Helix, skrzynia basowa- Helix
Z jakis tam niby wypasow to:
zielone szyby, niebieska miekka deska rozdzielcza, orginal central zamek, wspomaganie kierownicy, elektryczne unoszenie szyb z przodu, regulacja wyskokości pasow, oswietlenie schowka i bagaznika, elekrtyczne i podgrzewane lusterka, filtr przeciwpyłowy.
Zmiany przeprowadzone:
ogolnie to- gleba, wymiana silnika 5x, nowy lakier, i kosmetyka opisnana wyzej i potwierdzona nizej fotkami..
Plany:
rozporki ktore leza i czekaja na montaż, maska i zderzaki do prawek lakierniczych,
pierwszy dzień po kupnie..
zmiana lamp tył..
jakies tam fotki poźniej..
remont zawieszenia+uziemienie..
juz po zmianie zawieszenia..
diagnostyka..
marzec 2008r szpanerplac
poźniej padla uszczelka pod glowica.. z takiej racji ze sam z tym wojowalem postanowilem pobawic sie w polerowanie zaworow, i szliwowaniem kanalow dolotowych i wylorowych taka jedna fotka tylko niestety..
stalo sie tak ze przy skladaniu silnka dwoch takich co zakladali odwortnie mostek od trzymana wałkow musieli sie pogodzic z porazka i szukac nowej glowicy bo pekla.. wyszlo tak ze postanowilem wymienic caly silnik..
dodam poźniej..
nowa koncowka wydechu zamist starej przerdzewiałej..
jakos po myciu..
poźniej zaliczylem malego dzwona.. zbierane kasy a troche to trwalo.. tydzien urlopu i wyciagnieta podluznica, wyklepane wgnitki na reszcie auta, zaspawana antena i znaczek golf z tylego pasa, zaklepane ranty z tyłu, rozebrany doszczetnie i przygotowany dla lakiernikow..
malo mam fotek w czasie lakierowania.. mat..
po lakierowaniu i podczas skladania..
dodam poźniej..
..noi po calym zamieszaniu jeździlem jakis czas z zielonym zderzaczkiem z przodu..
mercedesy na kolach..
tu juz z polakierowanym zderzakim, starym alu, i docelowym frontem..
kwiecien 2009.. foty- http://www.abst.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
miedzyczasie razem z golfim odwiedzilismy Nowy Staw 19.04.09,
z racji tego ze nie mialem aparatu.. pozwole sobie dodac fotki golfa znalezione w necie
autorow Pozdrawiam!
takie tam..
maj 2009 GTI front..
W czerwcu wrocilem do starego frontu
foty z lipca 2009
* *
by ABST.
Swap na 2,8 VR6 (11.2009)
Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic.. cel był prosty zrobic wszysko w 3 tygodnie
zacząłem od wyciagniecia silnika..
potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych.. (kolejny raz)
odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) :<
golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula !
noi wyciagniecie silnika z dawcy..
ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..
miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak
wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha
noi siedzi
poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic
mlotem bo mial malo miejsca grubasss
zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte
tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..
nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade
zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była pfu
tutaj chlodnica juz na czarno..
Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut piwko
noooo... i czas na wydech zestaw tlumikow od 16v
nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą oczywiscie na dachu golfa :cfaniak:
ogolnie sam swap silnika trwał tydzień.
tutaj juz zlozony i gotowy do testu (traktor nie na sprzedaż )
[youtube]JF27_ZpewEo[/youtube]
Pierwszy MK2 VR6 na pomorzu z działającymi ori zegarami z mk2
zawdzieczam to panu TheBiSHop dzieki !
[youtube]Qv5djK8fBpw[/youtube]
[youtube]eoi076NEuu4[/youtube]
Gwint MTS, Hamulce G60 (12.2009)
Pozniej wziolem sie za poprawianie polerki w Prosiakach
nie bylo łatwo, wiele prob na wszelkie sposoby ale w koncu sie udało..
Remont skrzyni
kolejna skrzynia zajechana przez ten silnik.. kupiona uzywka i od razu wzmocnilem mechanizm roznicowy sroby zamiast nitow oraz nowy trzpien od satelit..
Wycinanie mat oraz wklejanie(aso) + załozenie wrescie po dlugim czasie boczkow Edition
Ogarniecie podnosnikow szyb
czyszczenie + smarowanie.. tyle syfu z tego leciało ze nie dziwie sie ze nie chciały pracowac..
Przymiarka felg
na pozyczonych adapterach w celu wymierzenia szerokosci dystansu, w efekcie i tak nie jestem zadowolony bo mogl przod byc troszke bardziej wypchniety..
Montaz kolektora 6-2-1
nie mam fotek samego kolektora za to znalazlem laczenie z reszta wydechu..
Wypranie + zlozenie calego srodka
foty pogladowe (nic spelcjalnego):
w przyszlosci planuje zmienic deske na czarna bo slabo to pasuje..
Tarcze tył + zaciski z mkIV
i jak widac adaptery do prosiakow tez juz zamontowane
Wyciecie blotnikow
przed załozeniem pakietu GTI, bolało mnie to jak cholera.. :smutny:
Montaz pakietu GTI
Po wszystkim, czyszczenie i takie pierdoły i wyjazd na vwmanie010
VWmania 2010
na vwmanie wjechalem na lince, czemu? zapalila mi sie kontrolka oleju silnik zglsł i tyle.. w rezultacie okazało sie ze wgnieciona miska, pekniety smok.. po wymianie tych elementow okazało sie ze wałek pośredni sie ukrecił i wyszedł przez dziore w bloku.. :ała: kupiłem sam slupek od kumpla za naprawde male pieniadze i postanowilem bez dotykania go nawet wsadzic do golfa.. chodzi rowno hmm ale nie jedzie.. po pomiarze na hamowni wyszlo 130km i 190nm czemu? prawdopodobnie przestawiony rozrzad.. ale musze to sprawdzic.. Ale mam innym plan co bedzie pod maska..
Wiosna 2011
SETUP 2012
By fonik_vw at 2012-06-23
CDN...
Ostatnio zmieniony pn kwie 01, 2013 23:41 przez fOniK, łącznie zmieniany 33 razy.
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
- PiszPan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 570
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 09:40
- Lokalizacja: Breslau
- Kontakt:
hehe każdy na tym forum wychodzi z założenia że drobne zmiany wprowadzi ale drogi kolego pasja do mk2 sprawia że co dzień są nowe pomysły i każdy z nas w miarę możliwości i pieniążków ciągle bawi się przy autkufOniK pisze:w sumie nic wiecej sie nie zmieni oprucz pasa przedniego gril lapmy moze jakas brewka.. sie zoabczy..
Tobie życzę tego samego i zadowolenia z tego modelu bo napewno jak dobrze się nim zaopiekujesz odwzajemni się Tobie bezawaryjnością i przyjemnością z jazdy
ps. widzę że coś masz zderzak przedni pogięty, zamnierzasz coś z nim zrobić ???
Plusy za glebę bo już lepiej niż na serii, lampki z tyłu też fajne, jeszcze tak jak pisałeś zmień froncik i kierunki na ciemne cleary z postojami
Pozdrawiam i zapraszam do siebie
Co jest lepszego od Passat 32b Coupe ? ... dwa Passaty 32b Coupe :lol:
Passat 32b Coupe [url]https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=579845&p=7125610#p7125610[/url] PETROL
Passat 32b Coupe [url]http://forum.oldpassats.com/viewtopic.php?f=10&t=1660[/url] DIESEL
Passat 32b Coupe [url]https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=579845&p=7125610#p7125610[/url] PETROL
Passat 32b Coupe [url]http://forum.oldpassats.com/viewtopic.php?f=10&t=1660[/url] DIESEL
- eros662
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
- Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
- Kontakt:
No dość ciekawy egzemplarz Golfika tylko przyznam się że przydał by się jakiś opis autka bo sam rocznik to dla mnie troszkę za mało. No ale bedę śledził Twój temat i zobaczymy:) Zawsze możesz skomentować mojego MKII. Powodzenia w dalszych modach
Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
- tomciup
- Gadatliwa bestia
- Posty: 581
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:54
- Lokalizacja: Tarnobrzeg-PL/Peterborough-UK
- Kontakt:
Świetny golfik - materiał ma stworzenie ideału pozwole sobie to tak nazwać. Mój pierwszy samochodzik to właśnie MK2 tylko 3 drzwiowy. Od niego sie zaczęło. Zycze ci udanych prac nad autkiem. Ja spędziłęm 3 lat nad moim i z wielką niechęcią sprzedałem nie mając wyjścia. A teraz zapraszam do mojego MK3.
PS. Chętnie podpowiem i zasugeruje jak masz jakieś pytanka. Pozdrawiam
PS. Chętnie podpowiem i zasugeruje jak masz jakieś pytanka. Pozdrawiam
VW górą VRa na osrto i Audi A6 na łagodnie.
viewtopic.php?t=153624_
viewtopic.php?t=153624_
- krzycho1702
- Gadatliwa bestia
- Posty: 605
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
- Lokalizacja: Tarnów
fajny Golfik Ladnie lezy Jak zrobisz to co jest w planach to bedzie miodzik Kierunki z przodu to faktycznie nie sa za ladne Ale je pewnie tez zmienisz Powodzenia w modach
Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Fajny golfik Wszystkie zmiany na plus Plany też spoko, powodzenia w dlaszych modach
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
święta prawda!!PiszPan pisze:hehe każdy na tym forum wychodzi z założenia że drobne zmiany wprowadzi ale drogi kolego pasja do mk2 sprawia że co dzień są nowe pomysły i każdy z nas w miarę możliwości i pieniążków ciągle bawi się przy autku
a gollf ogolnie spoko, to co pisałeś jak zrobisz to bedzie gites
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
eros662 pisze:tylko przyznam się że przydał by się jakiś opis autka bo sam rocznik to dla mnie troszkę za mało
w pierwszym poscie dopisze co to za wersja itd
PiszPan pisze: kierunki na ciemne cleary z postojami
taki tez mialem plan :) kierunki to male piwo sie kupitkm88 pisze:no i moim zdaniem lepsze by byly dymione kierunki
clar dymiony z postojem
Zderzak napewnoi tez ogarne bo mnie drazni starasznie poki co to nie ma do tego warunkow ale cieplota bedzie to sie zrobi
-80/-60To_mas pisze:Ile poszedł w dół ??
co do gleby to tyl pojdzie nizej jeszcze.. na talezykach musze opscic
A fele zostaja mi sie podobaja a kase na inne cele przeznacze
[ Dodano: 06 Mar 2008 23:58 ]
a gdzie tam ładny Pozdro i dozobaczyska na ulicytkm88 pisze:nawet nie wiedzialem ze taki ladny golfik po Gdynia śmiga
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 56 gości