VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre - 1.8T 20V
Moderator: G0 Karcio
VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre - 1.8T 20V
Golf III GTI 20 Jahre 1.8T 20V
MODEL:
Golf III GTI Jahre
SILNIK:
Swap - 1.8T 20V APP
MOC:
240KM
MODY POD MASKA:
Przeróbka turbiny K03s w hybrydę SP51
Większe InPipe, do sprężarki firmy Unitronic
Sportowy kolektor APP
Wtryski 0 280 155 892 - niebieskie - 395 cm3/min przy 3bar i 456 cm3/min przy 4bar
Zawór upustowy GFB Stealth FX
Regulator ciśnienia paliwa
Wydech 63.5mm stal nierdzewna z dodatkiem tytanu, tlumik MG Motorsport
ZAWIESZENIE:
Gwintowane z dziewięcioro stopniową regulacją twardości Bilstein B16 PSS9
Negatyw
Przód - rególowane prototypowe Cambery firmy SILVER Project (ustawione 4,20 stopnia na koło)
Tył - Camber Shmit (ustawione 4,20 stopnia na koło)
UKLAD HAMULCOWY:
Przód
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Turbo 4S - tył) ;
- Tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond
Tył
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Carrera 3.4/3.6 - tył);
- Tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond;
- Hamulec ręczny hydrauliczny.
KOLA:
Przód
OZ FUTURA 8,5x17" 5x112 ET20 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/40/195
Tył
OZ FUTURA 10x17" 5x112 ET13 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/35/225
NADWOZIE:
Przeróbka lamp HELLA
WNETRZE:
Obszyte w całości skórą aż pod samą sufitkę, wstawki i sufitka pokryta alcantarą.
fotele BRIDE LOW MAXX
Kierownica SPARCO
Pasy cztero punktowe SPARCO
Zegary - Indiglo
BOOST Auto Gauge SMOKE,
WOLTOMIERZ Auto Gauge SMOKE,
TEMPERATURY SPALIN EGT Auto Gauge SMOKE
Instalacja gaśnicza SPARCO
AUDIO:
Radio ALPINE iDA-X305
DVD ALPINE DHA-S690
Monitor LCD 15" oraz wysuwany 7"
Głośniki:
- 2x zestaw dwu drożny JBL P6560C
- 2x zestaw trzy drożny JBL P6563C
- 2x subwofer JBL P1224
Wzmacniacze:
- 2x JBL GTO 1004
- 2x JBL GTO 7001
Zmiany przeprowadzone:
Golf sprowadzony z Niemiec w roku 2007, stan idealny bez rzadnych modyfikacji orginał GTI Jahre.
2007 pierwsze modyfikacje
Zmiana przednich lamp HELLA CELIS, zawieszenie obniżone KONI, bra, zegary IDIGLO
2008
Swap silnika na z 2.0 GTI 8V na 1.8T 20V
Uzyskany efekt
Krótki filmik z hamowni
[youtube]<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/rEMyV0uImyE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
Lakiernik
Próby sił z LamboDors
2009
Cztszczenie silnika oraz komory
Nowe elementy silika i modyfikacja turbiny K03 na hybryde SP51
2010
Zmiana zawieszenia obniżającego KONI na gwintowane z rególacją Bilstein
Regeneracja zacisków hamulcowych oraz wymiana tarcz, klocków oraz przewodów
2011
Zabudowa systemu gaśniczego SPARCO
Modyfikacja oprogramowania silnika CZIP
Brak wyników z hamowni, szcowana moc około 240KM i 320Nm
Modyfikacje lamp przenich i tylnych
Zabudowa CarAudio - DEMOCAR i wykonanie obszycia wnetrza skórą oraz alkantarą
Filmik Katowice Summer Cars Party
JESIENNA SESJA
2012
Wyniana Hamulców na:
Przód - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond
Tył - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond; hamulec ręczny hydrauliczny.
Wymiana kół na trzycześciowe felgi OZ FUTURA 8,5x17" 5x110 ET20; 10x17" 5x110 ET20 + opony YOKOHAMA S.Drive 17/40/195; opony YOKOHAMA S.Drive 17/35/225
Remont zawieszenia (piaskowanie, malowanie wszystkich elementów zawieszenia oraz wymiana tuleji na Poliuretanowe)
Wykończeniowe prace przy zabudowie CarAudio
Stan na dziś
Etap malowania komory zakończony
Powoli schodzą zamawiane cześci
Cabery na tył jeszcze czekam na prototypy przednich
No i kolejna hybrydowa cześć :-D wyczekiwana miska z USA
Następny krok zaliczony, prototypy Caberów firmy SILVER Project gotowe
Kilka szczegółowych fotek
Summers Cars Party 2012
Zdjęcia z sieci
Wojna Północ Południe FINAL 2012 - KIELCE
Plany:
Hmm, może jakaś większa turbospreżarka firmy GARET i Szpera do tego
MODEL:
Golf III GTI Jahre
SILNIK:
Swap - 1.8T 20V APP
MOC:
240KM
MODY POD MASKA:
Przeróbka turbiny K03s w hybrydę SP51
Większe InPipe, do sprężarki firmy Unitronic
Sportowy kolektor APP
Wtryski 0 280 155 892 - niebieskie - 395 cm3/min przy 3bar i 456 cm3/min przy 4bar
Zawór upustowy GFB Stealth FX
Regulator ciśnienia paliwa
Wydech 63.5mm stal nierdzewna z dodatkiem tytanu, tlumik MG Motorsport
ZAWIESZENIE:
Gwintowane z dziewięcioro stopniową regulacją twardości Bilstein B16 PSS9
Negatyw
Przód - rególowane prototypowe Cambery firmy SILVER Project (ustawione 4,20 stopnia na koło)
Tył - Camber Shmit (ustawione 4,20 stopnia na koło)
UKLAD HAMULCOWY:
Przód
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Turbo 4S - tył) ;
- Tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond
Tył
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Carrera 3.4/3.6 - tył);
- Tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond;
- Hamulec ręczny hydrauliczny.
KOLA:
Przód
OZ FUTURA 8,5x17" 5x112 ET20 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/40/195
Tył
OZ FUTURA 10x17" 5x112 ET13 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/35/225
NADWOZIE:
Przeróbka lamp HELLA
WNETRZE:
Obszyte w całości skórą aż pod samą sufitkę, wstawki i sufitka pokryta alcantarą.
fotele BRIDE LOW MAXX
Kierownica SPARCO
Pasy cztero punktowe SPARCO
Zegary - Indiglo
BOOST Auto Gauge SMOKE,
WOLTOMIERZ Auto Gauge SMOKE,
TEMPERATURY SPALIN EGT Auto Gauge SMOKE
Instalacja gaśnicza SPARCO
AUDIO:
Radio ALPINE iDA-X305
DVD ALPINE DHA-S690
Monitor LCD 15" oraz wysuwany 7"
Głośniki:
- 2x zestaw dwu drożny JBL P6560C
- 2x zestaw trzy drożny JBL P6563C
- 2x subwofer JBL P1224
Wzmacniacze:
- 2x JBL GTO 1004
- 2x JBL GTO 7001
Zmiany przeprowadzone:
Golf sprowadzony z Niemiec w roku 2007, stan idealny bez rzadnych modyfikacji orginał GTI Jahre.
2007 pierwsze modyfikacje
Zmiana przednich lamp HELLA CELIS, zawieszenie obniżone KONI, bra, zegary IDIGLO
2008
Swap silnika na z 2.0 GTI 8V na 1.8T 20V
Uzyskany efekt
Krótki filmik z hamowni
[youtube]<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/rEMyV0uImyE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
Lakiernik
Próby sił z LamboDors
2009
Cztszczenie silnika oraz komory
Nowe elementy silika i modyfikacja turbiny K03 na hybryde SP51
2010
Zmiana zawieszenia obniżającego KONI na gwintowane z rególacją Bilstein
Regeneracja zacisków hamulcowych oraz wymiana tarcz, klocków oraz przewodów
2011
Zabudowa systemu gaśniczego SPARCO
Modyfikacja oprogramowania silnika CZIP
Brak wyników z hamowni, szcowana moc około 240KM i 320Nm
Modyfikacje lamp przenich i tylnych
Zabudowa CarAudio - DEMOCAR i wykonanie obszycia wnetrza skórą oraz alkantarą
Filmik Katowice Summer Cars Party
JESIENNA SESJA
2012
Wyniana Hamulców na:
Przód - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond
Tył - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond; hamulec ręczny hydrauliczny.
Wymiana kół na trzycześciowe felgi OZ FUTURA 8,5x17" 5x110 ET20; 10x17" 5x110 ET20 + opony YOKOHAMA S.Drive 17/40/195; opony YOKOHAMA S.Drive 17/35/225
Remont zawieszenia (piaskowanie, malowanie wszystkich elementów zawieszenia oraz wymiana tuleji na Poliuretanowe)
Wykończeniowe prace przy zabudowie CarAudio
Stan na dziś
Etap malowania komory zakończony
Powoli schodzą zamawiane cześci
Cabery na tył jeszcze czekam na prototypy przednich
No i kolejna hybrydowa cześć :-D wyczekiwana miska z USA
Następny krok zaliczony, prototypy Caberów firmy SILVER Project gotowe
Kilka szczegółowych fotek
Summers Cars Party 2012
Zdjęcia z sieci
Wojna Północ Południe FINAL 2012 - KIELCE
Plany:
Hmm, może jakaś większa turbospreżarka firmy GARET i Szpera do tego
Ostatnio zmieniony wt wrz 03, 2013 17:40 przez Markuzo, łącznie zmieniany 55 razy.
VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690
- maniak1977
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: pn paź 02, 2006 23:24
- Lokalizacja: Kędzierzyn
- Kontakt:
no To Fakt Golf Prezentuje sie Teraz Zaje....
Ale Tomek zrób Cos W końcu z Tymi Robaczkami wiesz O Czym Pisze
Ale Tomek zrób Cos W końcu z Tymi Robaczkami wiesz O Czym Pisze
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam wszystkich i dzięki, staram sie cały cza by cieszył me oko i innych
[ Dodano: 22 Sie 2007 14:32 ]
myślałem o tym ale musiałbym sie pozbyć klimy, a przy naszych coraz cieplejszych latach trochę to nie jest dobry pomysł wiec pozostał mi jedynie kompromisdjtom pisze:pakuj ciurbo i nie baw się w półśrodki, gadaj z Kenajem
nigdyAle Tomek zrób Cos W końcu z Tymi Robaczkami wiesz O Czym Pisze
[ Dodano: 22 Sie 2007 14:32 ]
no jest to dość rzadko spotykany wzór felg firmy OZ, mi też się bardzo spodobały od pierwszego wejrzenia sprawiają wrażenie muskularnych. Dbam o nie jak tylko mogęKRZYWy pisze:szczególnie te koła
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 14:33 przez Markuzo, łącznie zmieniany 1 raz.
VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości