Strona 1 z 1

Mk4 TDI PD 130PS na 180P - JAKIE ZAWIESZENIE???????????????.

: czw kwie 19, 2007 21:18
autor: Taipan
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem w doborze zawieszenia do mojego auta. Zmieniłem program w fabrycznej 130-tce(ASZ) i zamontowałem turbine(arl) i intercooler(arl). auto ma obecnie 180ps i 380nM i nie najlepsze właściwości jezdne ponieważ zawieszenie zostało seryjne. Moim zdaniem potrzeba trochę twardszego zawieszenia ale ciężko jest dobrać.Od razu mówie ze nie zalezy mi na zawieszeniu sportowym. Chce je tylko utwardzic. Jakie mamy drogi kazdy wie, plomby chce utrzymac na miejscu:) Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie;) Proszę o porady . Z góry serdecznie dziękuję

: czw kwie 19, 2007 21:44
autor: olozwirski
Kup na poczatek jakies twardsze sprezyny -40, przy takim obnizeniu moga zostac seryjne amory (zakladam ze sa sprawna), zaloz rozporke kielichow i powinno byc lepiej. Jak to ci nie pomoze to gwint.

: pt kwie 20, 2007 00:19
autor: uysy
olozwirski pisze:gwint.
Jako zawieszenie spotowe?? bo chyba nie sportowe?

: pt kwie 20, 2007 10:51
autor: olozwirski
uysy pisze:
olozwirski pisze:gwint.
Jako zawieszenie spotowe?? bo chyba nie sportowe?
Z regulacja twardosci i wysokosci czego nie, do dupowozu mkIV na ulice wystarczy

: pt kwie 20, 2007 11:08
autor: uysy
Taipan pisze:Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie
Dopiero teraz zerknąłem, żeś z Łodzi. Jedź do Jędrasika - jest dealerem Weiteca na Polskę - coś Ci doradzi, ja sugeruję komplet -40 ewentualnie same amortyzatory Koni sport.
olozwirski pisze:Z regulacja twardosci i wysokosci czego nie, do dupowozu mkIV na ulice wystarczy
mam złe doświadczenia z gwintami... choć rzeczywiście z regulowanym amotryzatorem może to działac na ustawieniach okołoseryjnych, tyle, że na łódzkie drogi regulacja wysokości jest zbędnym gadżetem.

: pt kwie 20, 2007 16:12
autor: Berni
sprezyny Eibach badz HR i do tego sprawne swieze amory np Bilstein B4,Sachs

ewentualnei jak bedzie malo...Koni,Bilstein B6,

: pt kwie 20, 2007 16:32
autor: uysy
sprezyny Eibach
Najlepsze drogowe spręzyny na jakich jeździłem...
Ale czy na pewno przeczytałeś oczekiwania właściciela??

: pt kwie 20, 2007 16:38
autor: Berni
w jednym sie zgadzamy:) :pub:

no zaproponowalem Eibacha bo to rajdowa dobra sprezyna nie za twarda a pod nia pozniej mozna dobrac amora jak bedzie za miekko na seryjnym.

jak nie duza roznica miedzy weitec a eibach to moze warto ciut dorzucic i zalozyc eibacha.
Wietec jest jednak solidna firma tuningowa.Eibach HR OMP jesli chodzi o sprezyny solidnymi sportowymi firmami.

: pt kwie 20, 2007 16:45
autor: uysy
Berni pisze:w jednym sie zgadzamy:)
to i w tym się zgodzimy... Autorowi wątku potrzebne sa amortyzatory, nie sprężyny :)

: pt kwie 20, 2007 16:48
autor: Berni
napisal o zawieszeniu:) nie pisal o amorach czy o sprezynach...

a na zawias wiemy co sie sklada ze wiele elementow:) napisal o kosztach to latwiej zmienic sprezyny niz pakowac sie w amory;) no ale wszystko jedno,chcemy poprostu koledze pomoc:)

: pt kwie 20, 2007 17:24
autor: zaprzal
Berni pisze:napisal o kosztach to latwiej zmienic sprezyny niz pakowac sie w amory;)
taniej nie znaczy lepiej. Jesli chce poprawy to lepiej zaczac wlasnie od lepszych amorow