Strona 1 z 4
					
				Turbo w 2E
				: czw kwie 19, 2007 02:54
				autor: [QT]Devil
				Witam pisalem tutaj juz temat odnosnie swapu na 16v ale przeliczylem sie z kasa. Postanowilem sprobowac czegos innego, podejrzewam ze polowa forum mnie zjedzie za ten pomysl ale moze ktos podpowie. Mam prawie wszystko co potrzebne minusem jest ze jezdze na mineralnym robilem glowice i pierscienie ale na panewki braklo. Mam 
-turbo narazie od disla (narazie!)
-ladny intercooler od mondeo 
-kolektor od audi
-zmienie pompe oleju na mocniejsza od disla
-chce cos pomyslec nad chlodniczka oleju
 Potrzebuje jeszcze 
-MBC
-Blov off
czegos jeszcze
Jak mam odprezyc ten silnik od fabrycznie ma kompreche po 13 glowica przy remacie byla zabielana tylko, wystarczy grubsza uszczelka pod glowice???
Jutro zakladam gaz sekwencyjny chce to narazie zestroic na gazie bo na strojenie bezki wiecej siana potrzeba. Jak myslicie uda sie? bede czegos jeszcze potrzebowal? 

 
			 
			
					
				Re: Turbo w 2E
				: czw kwie 19, 2007 19:43
				autor: evolution
				[QT]Devil pisze:Witam pisalem tutaj juz temat odnosnie swapu na 16v ale przeliczylem sie z kasa. Postanowilem sprobowac czegos innego, podejrzewam ze polowa forum mnie zjedzie za ten pomysl ale moze ktos podpowie. Mam prawie wszystko co potrzebne minusem jest ze jezdze na mineralnym robilem glowice i pierscienie ale na panewki braklo. Mam 
-turbo narazie od disla (narazie!) 
 mala turbo 
-ladny intercooler od mondeo
mabyc dobry nie ładny, ładne nie dzialaja
-kolektor od audi
-zmienie pompe oleju na mocniejsza od disla
 po co zmieniac cos na to samo??
-chce cos pomyslec nad chlodniczka oleju
juz ja masz
 Potrzebuje jeszcze 
-MBC 
no tak ... szkola vtechu s a tysiace lepszych sposobow na reguylacje cisnienia, i do tego bez overboostow...
-Blov off
czegos jeszcze
 kupoe osprzetu od pompy paliwa poprzez kompa, wtryski wirusa, wydech, odprezenie motoru, poprzez panewki wzmocnioone komplet nowych srub w silniku do kompletnego orurowania
Jak mam odprezyc ten silnik od fabrycznie ma kompreche po 13 glowica przy remacie byla zabielana tylko, wystarczy grubsza uszczelka pod glowice???
Jutro zakladam gaz sekwencyjny chce to narazie zestroic na gazie bo na strojenie bezki wiecej siana potrzeba. Jak myslicie uda sie? bede czegos jeszcze potrzebowal? 
[url=http://images21.fotosik.pl/186/9e1f9d2cbbd5dc86med.jpg]Obrazek[/URL]
 
 na sekwencji tego nie zestroisz jesli bena chodzic nie bedzxie, a i tak bedziesz musial przerobic sekwencje pod turbo, zadna seryjna prawidlowo nie pracuje na turbo, co nie oznacza ze sie nie bedzie tocczyc.... 
			 
			
					
				
				: czw kwie 19, 2007 19:55
				autor: gulba
				założyć gaz i TURBO tożto profanacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
			 
			
					
				
				: czw kwie 19, 2007 20:13
				autor: rysiektr
				kumpel mial nissana 200SX i chcial zalozyc do niego gaz to gazownicy powiedzieli mu ze sie nie da....a tu widze ze jednak sie da 

 
			 
			
					
				
				: czw kwie 19, 2007 20:34
				autor: ADi997
				Znajomy (właściciel zakładu montażu inst. gazowych) do subarki 2.5 założył gaz i nosa, w jednym silniku korba bokiem wyszła  

 
			 
			
					
				
				: czw kwie 19, 2007 20:45
				autor: rysiektr
				ADi997 pisze:korba bokiem wyszła
uuuuuuuuu to pewnie go to kosztowalo.....
 
			 
			
					
				
				: czw kwie 19, 2007 23:22
				autor: [QT]Devil
				Dzieki evo, odpowiedziales na wszystkie pytania, wyszlo na jaw ze i tak o wielu rzeczach nie wiedzialem 

 Mam jeszcze jeno pytanie do ciebie, moglibysmy sie spotkac we wrocku najlepiej w niedziele, w realu zawsze sie inaczej rozmawia, nie bede wyciagal jakis waznych informacji od ciebie powiesz mi tyle ile mozesz 
gulba pisze:założyć gaz i TURBO tożto profanacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak sie sklada ze 3 miesiac pracuje u gazownikow i auta z turbo wala sie tylko na zwyklych instalkach na sequentach chodza bardzo dobrze, pozatym programy ktorymi sie programuje sequenty maja opcje turbo w ktora wpisuje sie doladowanie. Tutaj evo ma racje bo strojenie sequenta polega na zczytywaniu pracy silnika na benzynie. Seryjne auta ktore maja juz turbine maja kompa zmodzonego odpowiednio i po zalozeniu sequenta nie ma problemow zadnych gorzej jest z dokladana turbina :/
 
			 
			
					
				
				: pt kwie 20, 2007 09:17
				autor: toffic
				Evo małe OT: T3 do 2.0 to mało??? Bo takie coś chce założyć...
			 
			
					
				
				: pt kwie 20, 2007 23:26
				autor: evolution
				jakie t3??
			 
			
					
				
				: pt kwie 20, 2007 23:58
				autor: toffic
				Garret T3
			 
			
					
				
				: sob kwie 21, 2007 01:23
				autor: To_mas
				Z tym T3 todałbym sobie spokoj !! wg mnie sie nie opłaca poszukaj moze lepiej czegoś do benzyny 

)
evolution pisze:T3 do 2.0 to mało??? Bo takie coś chce założyć...
 tez mi sie tak wydaje 
evolution, jak chcesz podkręić T3 nie mając MBC ?? mi sie wydaje ze to najlepszy sposób !! 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 21, 2007 07:40
				autor: souler
				t3 malo? przeciez nie bedzie smigal na doladowaniu powyzej 1 bara, bo by mu to 2E polecialo w piz.. nawet glupie k03 w benzynie dalo by fajny efekt. widze, ze autor tematu nie chce za bardzo dlubac to mala turbinka na soft turbo wystaczy. dobrze gadam 
evolution? no wiem, ze ty bys szedl na calosc 

 ale wlasciciel chyba ni
 
			 
			
					
				
				: sob kwie 21, 2007 11:31
				autor: toffic
				t3 malo? przeciez nie bedzie smigal na doladowaniu powyzej 1 bara, bo by mu to 2E polecialo w piz.. nawet glupie k03 w benzynie dalo by fajny efekt. widze, ze autor tematu nie chce za bardzo dlubac to mala turbinka na soft turbo wystaczy. dobrze gadam evolution? no wiem, ze ty bys szedl na calosc 

 ale wlasciciel chyba ni
_________________
 dokładnie! chce odprężyć na jakieś 8:1
 
			 
			
					
				
				: sob kwie 21, 2007 15:05
				autor: evolution
				t3 turbin jest tyle rodzajow ze sam nie jestem zliczyc wstanie.. jakie a/r ma podstawa.... a nie ze t3... a nie wazne czy soft czy nie( choc sam wyznaje zasade ze nie ma soft turbo... co za idiota wymyslil okreslenie) fakt jest taki za mala turbo przeciaza silnik. dfakt jest taki ze ta ze zdjecia nadaje sie na obroty max 3500 dla tego silnika