Turbo w R32 ...
: ndz kwie 15, 2007 00:06
Witam,
mam pytanie do znawców tematu. Otóż jak pewnie wiecie jest w Niemczech firma HGP --> http://www.hgp-turbo.de/, która zajmuje się uturbianiem VW i nie tylko. Ceny jakie sobie firma życzy za upgrade auta są przyznam szczerze powalające, ale juz nawet pomijając ich wielkości czy firma ta po prostu jest dobrą firmą. Tzn chodzi mi o to, czy nie robią żadnego druciarstwa i czy można im zaufać wstawiajac np. MK R32. Dotychczas myślałem, ze firma ta jest jedna z lepszych firm w Reichu i na świecie chodzi o montaż turbo, ale gdzieś usłyszałem, iż przy mocach rzędu 450 koni nie zakuwaja Oni osprzętu tylko odprężają silnik. Przyznam szczerze, że to dla mnie szokujace bo zawsze uważałem, że powyzej 400 koni jesli chce sie mieć w miarę bezpieczne użytkowanie auta to kucizna to podstawa a tymczasem tu nawet w okolicach 500 koni podobno jeszcze jej nie ma. Zastanawiam sie zatem czy firma HGP to najlepsze rozwiazanie przy uturbianiu R32 i czy mozna im ufać. Kogo byście jeszcze ewentualnie polecili zakładajac że sie płaci duuużo kasy, ale ze tez i sie żąda.
Ile w ogóle wytrzymuje dół w eRce bez kuciuzny ?
Czy po takim uturbieniu auto wymaga jakiejs specjalnej opieki ? Kto w Polsce mógłby sie ewentualnie podjąć potem serwisowania tak wzmocnionego auta ? ASO jak rozumiem nie da rady ?
Ps. Czy ktos mógłby przetłumaczyć co wchodzi w tzw stage na 405 koni
Cytat za stroną HGP
HGP Turbonachrüstung für Golf V R32 DSG und Handschalter Einladerversion
405PS/530Nm 0,8bar Ladedruck
Bei der Entwicklung der Turbonachrüstung am Golf V R32 wurde auf langjährige Erfahrung mit dem Golf IV R32 aufgebaut.
Hohe Leistung in Verbindung mit guter Fahrbarkeit und Effizienz wurde erreicht durch:
- 1 kugelgelagerter HGP R30-Turbolader mit gegossenem Ausgangsflansch und Hosenrohr 70mm
- 1 gegossenen Abgaskrümmer (Stoßaufladung, die Abgase von je 3 Zylindern werden erst im Turbolader zusammengeführt)
- Großvolumiger Ladeluftkühler
- Gegossenes Ansaugrohr aus Aluminium
- Geändertes Motorsteuergerät
- Große Einspritzdüsen
- Geänderte DSG-Ansteuerung (nur bei DSG-Fahrzeugen)
- Verdichtungsreduzierung auf 8,8:1 über 2 Zylinderkopfdichtungen und zwischenliegender Stahlplatte
- Geändertes Bypass-System für Serienabgasanlage
- Hochleistungs-Pleuellagerschalen
Für die Tüveintragung sind keine weiteren Änderungen am Fahrzeug erforderlich.
Pozdr i dzięki za ewentualna pomoc
mam pytanie do znawców tematu. Otóż jak pewnie wiecie jest w Niemczech firma HGP --> http://www.hgp-turbo.de/, która zajmuje się uturbianiem VW i nie tylko. Ceny jakie sobie firma życzy za upgrade auta są przyznam szczerze powalające, ale juz nawet pomijając ich wielkości czy firma ta po prostu jest dobrą firmą. Tzn chodzi mi o to, czy nie robią żadnego druciarstwa i czy można im zaufać wstawiajac np. MK R32. Dotychczas myślałem, ze firma ta jest jedna z lepszych firm w Reichu i na świecie chodzi o montaż turbo, ale gdzieś usłyszałem, iż przy mocach rzędu 450 koni nie zakuwaja Oni osprzętu tylko odprężają silnik. Przyznam szczerze, że to dla mnie szokujace bo zawsze uważałem, że powyzej 400 koni jesli chce sie mieć w miarę bezpieczne użytkowanie auta to kucizna to podstawa a tymczasem tu nawet w okolicach 500 koni podobno jeszcze jej nie ma. Zastanawiam sie zatem czy firma HGP to najlepsze rozwiazanie przy uturbianiu R32 i czy mozna im ufać. Kogo byście jeszcze ewentualnie polecili zakładajac że sie płaci duuużo kasy, ale ze tez i sie żąda.
Ile w ogóle wytrzymuje dół w eRce bez kuciuzny ?
Czy po takim uturbieniu auto wymaga jakiejs specjalnej opieki ? Kto w Polsce mógłby sie ewentualnie podjąć potem serwisowania tak wzmocnionego auta ? ASO jak rozumiem nie da rady ?
Ps. Czy ktos mógłby przetłumaczyć co wchodzi w tzw stage na 405 koni
Cytat za stroną HGP
HGP Turbonachrüstung für Golf V R32 DSG und Handschalter Einladerversion
405PS/530Nm 0,8bar Ladedruck
Bei der Entwicklung der Turbonachrüstung am Golf V R32 wurde auf langjährige Erfahrung mit dem Golf IV R32 aufgebaut.
Hohe Leistung in Verbindung mit guter Fahrbarkeit und Effizienz wurde erreicht durch:
- 1 kugelgelagerter HGP R30-Turbolader mit gegossenem Ausgangsflansch und Hosenrohr 70mm
- 1 gegossenen Abgaskrümmer (Stoßaufladung, die Abgase von je 3 Zylindern werden erst im Turbolader zusammengeführt)
- Großvolumiger Ladeluftkühler
- Gegossenes Ansaugrohr aus Aluminium
- Geändertes Motorsteuergerät
- Große Einspritzdüsen
- Geänderte DSG-Ansteuerung (nur bei DSG-Fahrzeugen)
- Verdichtungsreduzierung auf 8,8:1 über 2 Zylinderkopfdichtungen und zwischenliegender Stahlplatte
- Geändertes Bypass-System für Serienabgasanlage
- Hochleistungs-Pleuellagerschalen
Für die Tüveintragung sind keine weiteren Änderungen am Fahrzeug erforderlich.
Pozdr i dzięki za ewentualna pomoc