Strona 1 z 2

co zrobić z KR-em

: ndz kwie 08, 2007 12:09
autor: zielakVW
mam pytanko jak mogę podnieść moc w KR-ce? :bigok:

: ndz kwie 08, 2007 12:39
autor: To_mas
a po co ?? mało masz jeszcze ?? gdzie to wykorzystasz :P

: ndz kwie 08, 2007 12:46
autor: niunciel
przyswiroj do evolution on wie o co kaman :D

: ndz kwie 08, 2007 12:54
autor: barteKKK03

: ndz kwie 08, 2007 13:06
autor: To_mas
barteKKK03 pisze:To_mas napisał/a:
a po co ?? mało masz jeszcze ?? gdzie to wykorzystasz :P

:panna:
no sorry ale na naszych polskich boskich drogach to jechać 200 to strach w oczach :PP i dlatego pytam :))

: ndz kwie 08, 2007 13:10
autor: evolution
To_mas pisze:
barteKKK03 pisze:To_mas napisał/a:
a po co ?? mało masz jeszcze ?? gdzie to wykorzystasz :P

:panna:
no sorry ale na naszych polskich boskich drogach to jechać 200 to strach w oczach :PP i dlatego pytam :))
nie wazne jak szybko jedziesz tylko jak szybko jedziesz z maxymalna predkoscia czyli mozesz do 200 potrzebowac minuty albo 10 sekund:) i po to jest moc, a drogi to nie problem, mozna jezdzic po kostce w deszczu 200 jak sie wie co robi

: ndz kwie 08, 2007 13:30
autor: To_mas
evolution, krótko mowiąc przyśpieszenie :P popieram :)

: ndz kwie 08, 2007 18:46
autor: zielakVW
) modyfikacja puszki filtra powietrza - odcinamy lewa dolna strone - czyli duza dziura dla lepszego zasysania powietrza (sprawdzone)

2)wzbogacenie dawki paliwa - "power moduł" - silniejszy zakres 5500-7000rpm

no dobra powiedzmy że to już mam zrobione a co z dolotem i wydechem. Mam załozone tzw. barany i co dalej, znajomy powiedział mi że musze zrobić wydech o średnicy 63mm i co wy na to.
A i jeszcze jedno porównywałem mój klektor ssący z innym też w KR-ce i mój ma podobno większą średnice dolotu czy to znaczy że było kilka rodzajów czy może jest z innego silnika.

: pn kwie 09, 2007 22:39
autor: kkk13
zielakVW pisze:) modyfikacja puszki filtra powietrza - odcinamy lewa dolna strone - czyli duza dziura dla lepszego zasysania powietrza (sprawdzone)

2)wzbogacenie dawki paliwa - "power moduł" - silniejszy zakres 5500-7000rpm

no dobra powiedzmy że to już mam zrobione a co z dolotem i wydechem. Mam załozone tzw. barany i co dalej, znajomy powiedział mi że musze zrobić wydech o średnicy 63mm i co wy na to.
A i jeszcze jedno porównywałem mój klektor ssący z innym też w KR-ce i mój ma podobno większą średnice dolotu czy to znaczy że było kilka rodzajów czy może jest z innego silnika.
Jeśli będzie tobie kiedyś mało kunióf i będziesz chciał pójść 'w obroty' - mam nowy, fajny wałek ssący do Twojego silnika..

: wt kwie 10, 2007 18:46
autor: zielakVW
a jakieś bliższe info na temat tego wałka, cena, foto poprosze. :bigok:

: ndz maja 13, 2007 00:49
autor: danielo
słuchaj nie baw się w coś co jest zbędne chcesz mieć wielkie ranczo z stadem arabów to załatw digifant 2 z gti 8v to znaczy: wtryski z tulejkami z brązu znajdujace sie w glowicy do których wkłada się wtryski komputer przepływomierz powietrza czujnik spalania stukowego silniczek krokowy i jak to zgromadzisz co nie powinno być bardzo trudne to przydała by się jeszcze dobra mapa i masz ok 160 arabów zadowolony???!! a koszty tego to po prostu za ile to znajdziesz a mapa jakieś 200zl tuning kosztuje :hmm: :bigok:

: ndz maja 13, 2007 16:29
autor: gtx
danielo pisze:słuchaj nie baw się w coś co jest zbędne chcesz mieć wielkie ranczo z stadem arabów to załatw digifant 2 z gti 8v to znaczy: wtryski z tulejkami z brązu znajdujace sie w glowicy do których wkłada się wtryski komputer przepływomierz powietrza czujnik spalania stukowego silniczek krokowy i jak to zgromadzisz co nie powinno być bardzo trudne to przydała by się jeszcze dobra mapa i masz ok 160 arabów zadowolony???!! a koszty tego to po prostu za ile to znajdziesz a mapa jakieś 200zl tuning kosztuje :hmm: :bigok:
Pokaz mi wykres gdzie po zamontowani digi 2 z gti 8v bedzie w kr-ce 160km.Na wtrysku z g widzialem (bylo prawie 160km)ale ze zwyklego 8v jeszce nie. :food:

: ndz maja 13, 2007 21:26
autor: Borys
danielo pisze:słuchaj nie baw się w coś co jest zbędne chcesz mieć wielkie ranczo z stadem arabów to załatw digifant 2 z gti 8v to znaczy: wtryski z tulejkami z brązu znajdujace sie w glowicy do których wkłada się wtryski komputer przepływomierz powietrza czujnik spalania stukowego silniczek krokowy i jak to zgromadzisz co nie powinno być bardzo trudne to przydała by się jeszcze dobra mapa i masz ok 160 arabów zadowolony???!! a koszty tego to po prostu za ile to znajdziesz a mapa jakieś 200zl tuning kosztuje :hmm: :bigok:
niestety map do GTI 8v digifant II jeszcze nikt nie napisał pod KR, moze napisze ktos.

nie takie to łatwe
Jak napiasł GTX, Digi I jest opanowane dośc dobrze i sa osoby które daja rade to wystroić w róznych konfoguracjach.

: wt maja 15, 2007 00:09
autor: danielo
uwierzcie mi dig2 jest lepszy a mapy moge zaoferować - mam znajomego w "gebelsach" i sie tym zajmuje i mi podsyła to i owo a g nie wiem jak to jest ale znajomy ma i z listwą a jego kr rusza sie jak by ciagną za sobą 2 wozy węgla i to bez kół nie wiem czym to jest spowodowane ale tak jest!!!