Strona 1 z 2

DA SIE PRZEPROGRAMOWAć KOMPA DIGIJET W MK2 1.3 MPI ?

: sob kwie 07, 2007 12:24
autor: łyssy
... Jak w temacie.
Wiadomo - chodzi o ewentualne poprawienie sprawności tego silniczka

: sob kwie 07, 2007 13:25
autor: toffic
a może komp z SC??

: sob kwie 07, 2007 13:39
autor: łyssy
toffic pisze:a może komp z SC??
w sc było chyba 65 koników?
ale z tego co si orientuję to sc był zasilany układem wtryskowym bez katalizatora, nie wiem jak by to wyglądało - czy wszystko jest tak samo tyle że trza wyciagnąć kata i sonde a wsadzić komputerek z SC i hulać - oczekuję na sugestie, a może ktoś sie orientuje jak sie nazywa sterownik z SC i jakie ma numery co bym mógł poszukać np. na allegro

: sob kwie 07, 2007 14:01
autor: andrew19_86
jezeli cos siedzi w sc to jest przeznaczone do sc...samo zaadaptowanie takiego kompa bedzie sprawialo problemy...

: sob kwie 07, 2007 14:21
autor: łyssy
jezeli cos siedzi w sc to jest przeznaczone do sc...samo zaadaptowanie takiego kompa bedzie sprawialo problemy...
wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.
w SC jest dwudurka bez kata i sondy - rurka harmonijkowa - rura - tłumik środkowy - tłumik końcowy, wiec nie widzę powodu aby adaptacja kompa miała sprawiać problemy - tylko skad ja takiego kompa tytrzasnę???

: sob kwie 07, 2007 15:20
autor: andrew19_86
no i tu masz najwiekszy problem :bigok: :wink:

: sob kwie 07, 2007 21:57
autor: evolution
w dii jet jest mechaniczny zaplon i przeplywka
do przerobki aparat zaplonowy

: sob kwie 07, 2007 22:30
autor: GTO
da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.

: ndz kwie 08, 2007 15:48
autor: evolution
GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki

: pn kwie 09, 2007 10:01
autor: toffic
wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.
w SC jest dwudurka bez kata i sondy - rurka harmonijkowa - rura - tłumik środkowy - tłumik końcowy, wiec nie widzę powodu aby adaptacja kompa miała sprawiać problemy - tylko skad ja takiego kompa tytrzasnę???
a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)

: pn kwie 09, 2007 12:36
autor: łyssy
a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)
a mógłbyś trochę więcej napisać na temat tego modelu?
A co by mi dało jak bym zmienił wałek na (ostrzejszy) jakbym sie pobawił składem mieszanki i tym zapłonem?jle by to kosztowalo?

: pn kwie 09, 2007 13:03
autor: GTO
evolution pisze:
GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki

ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.

: pn kwie 09, 2007 13:49
autor: ADi997
GTO pisze:ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.
Czy EcuMaster to podobny piggy back jak SMT6 ?? Gdzie takie coś można dostać ??

: pn kwie 09, 2007 14:01
autor: evolution
GTO pisze:
evolution pisze:
GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki

ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.
jak juz aparat na statyczny mialby wskoczyc to juz lepiej digifanta wsadzic lub motroica do sterowania zamiast digijeta. mozna i paliwo i zaplon dowolnie sterowac