DA SIE PRZEPROGRAMOWAć KOMPA DIGIJET W MK2 1.3 MPI ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

DA SIE PRZEPROGRAMOWAć KOMPA DIGIJET W MK2 1.3 MPI ?

Post autor: łyssy » sob kwie 07, 2007 12:24

... Jak w temacie.
Wiadomo - chodzi o ewentualne poprawienie sprawności tego silniczka
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 12:49 przez łyssy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 07, 2007 13:25

a może komp z SC??



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » sob kwie 07, 2007 13:39

toffic pisze:a może komp z SC??
w sc było chyba 65 koników?
ale z tego co si orientuję to sc był zasilany układem wtryskowym bez katalizatora, nie wiem jak by to wyglądało - czy wszystko jest tak samo tyle że trza wyciagnąć kata i sonde a wsadzić komputerek z SC i hulać - oczekuję na sugestie, a może ktoś sie orientuje jak sie nazywa sterownik z SC i jakie ma numery co bym mógł poszukać np. na allegro



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob kwie 07, 2007 14:01

jezeli cos siedzi w sc to jest przeznaczone do sc...samo zaadaptowanie takiego kompa bedzie sprawialo problemy...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » sob kwie 07, 2007 14:21

jezeli cos siedzi w sc to jest przeznaczone do sc...samo zaadaptowanie takiego kompa bedzie sprawialo problemy...
wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.
w SC jest dwudurka bez kata i sondy - rurka harmonijkowa - rura - tłumik środkowy - tłumik końcowy, wiec nie widzę powodu aby adaptacja kompa miała sprawiać problemy - tylko skad ja takiego kompa tytrzasnę???



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob kwie 07, 2007 15:20

no i tu masz najwiekszy problem :bigok: :wink:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob kwie 07, 2007 21:57

w dii jet jest mechaniczny zaplon i przeplywka
do przerobki aparat zaplonowy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob kwie 07, 2007 22:30

da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 08, 2007 15:48

GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 09, 2007 10:01

wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.
w SC jest dwudurka bez kata i sondy - rurka harmonijkowa - rura - tłumik środkowy - tłumik końcowy, wiec nie widzę powodu aby adaptacja kompa miała sprawiać problemy - tylko skad ja takiego kompa tytrzasnę???
a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pn kwie 09, 2007 12:36

a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)
a mógłbyś trochę więcej napisać na temat tego modelu?
A co by mi dało jak bym zmienił wałek na (ostrzejszy) jakbym sie pobawił składem mieszanki i tym zapłonem?jle by to kosztowalo?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn kwie 09, 2007 13:03

evolution pisze:
GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki

ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » pn kwie 09, 2007 13:49

GTO pisze:ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.
Czy EcuMaster to podobny piggy back jak SMT6 ?? Gdzie takie coś można dostać ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn kwie 09, 2007 14:01

GTO pisze:
evolution pisze:
GTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobki

ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.
jak juz aparat na statyczny mialby wskoczyc to juz lepiej digifanta wsadzic lub motroica do sterowania zamiast digijeta. mozna i paliwo i zaplon dowolnie sterowac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości