Wymiana zawiasu
: sob kwie 07, 2007 12:21
Witam. Wpadł mi ostatnio taki pomysł do głowy, żeby kupić zawias gwintowany. W związku z tym mam pytanko: Warto? A jeśli tak, to jakiej firmy?
Jesli pytasz w tym dziale, to chyba chcesz kupić coś dobrego, bo jak kupe tylko byle by obniżyć, to możesz zadać pytanie w dziale VW Style.. Było zapewne o tym setki razy na forum, ale można dodać raz jeszcze - jeśli chcesz coś na czym auto będzie dobrze jeździło (przy założeniu że dobrze założysz i dostroisz), szukaj gwintów opartch na Bilsteinie lub na Koni z regulacją twardości (możesz szukać wśród używek), reszta gówna tupu Supersport to krzywda.. Pozdro i wesołych Świąt.Gutekspc pisze:Witam. Wpadł mi ostatnio taki pomysł do głowy, żeby kupić zawias gwintowany. W związku z tym mam pytanko: Warto? A jeśli tak, to jakiej firmy?
Innych nie chcę.kkk13 pisze:z regulacją twardości
kkk13 mial na mysli wlasniemiedzy innymi GTcupline,kkk13 pisze:reszta gówna tupu Supersport to krzywda..
A a propo sprężynek, to co myślisz o obniżeniu 60/40? Nie za nisko przód na Polskie warunki? Obecnie mam 40/40 i przywykłem do uważania na wystające elementy jezdni.sas_gti pisze:nowe sprezyny rozsadne to np Eibach
nie, one (te śrubki) służą do rozkręcania beszóstek, właśnie dzięki tej śrubie są rozkręcalneTAZ pisze:Prawdopodobnie jest to regulacja twardości
górne poduchy amora?TAZ pisze:wybite górne gumy i trzeba by kupić u MENTOSA wzmacniane
ma pełna regulację ale tylko po rozebraniu i oddaniu do seriwsu ,tu wyłącznosc ma zerkopol, koszt od sztuki 150 zł....Gutekspc pisze:Ten Bilstein o którym piszesz ma regulację twardości? Bo szczerze mówiąc wolę wycisnąć trochę więcej z portfela a kupić coś dobrego, co by mi posłużyło dłuższą chwilę, niż jakiś syf, co rozpadnie się na mojej uliczce pod blokiem
moze byc za nisko zeby szybko poaltać, bo one już mogą być twarde, mzoe lepszy byłby eibach -30mmGutekspc pisze:A a propo sprężynek, to co myślisz o obniżeniu 60/40
jesli to b6 to jak siedzi na tym springu z przodzu? a jak z tyłu? (a mzoe masz tylko przód)TAZ pisze:bilsteina na grubym tłoku i springi H&R -60mm
sas_gti pisze:ma pełna regulację ale tylko po rozebraniu i oddaniu do seriwsu ,tu wyłącznosc ma zerkopol, koszt od sztuki 150 zł....
ale jeśłi kupisz nówkę to bedzie optymalnie ustawiona pod seryjną sprężyną, no moze nie optymalnie ale na pewno dobrze, na b6 auto jest mniej wiecej -40 (b6 sa krotsze od serii)
jesli chodzi o wytrzymalsoc to tak jak mówi TAZ b6 jest na grubym tłoczysku tj ta błyszcąca "rura" ma nie 1,5 cm sr tylko chyba z 5 albo 6, jest na cala szerokosc Mcpersona, no po prostu gruba laga, przy okazji taki amortyzaor ma zupełnie inną sztywność i gwaratuję że tłoczysko wchodzi idealnie pionowo w kolumnę, to gwaratuję bardzo dobrą szczelość i równe, wone zużywanie sie elmentów. Jest sprawdzony też w rajadach, mysle ze z 50% załog jak nie wiecej z PZM ma b6 (oczywiscie strojony pod odpowiednią sprężnynę)...
b6 z kórym byłem z zerkopolu 2 lata temu jak sie okazało był z roku produkcji 88 i nic mu nie było!!, nie był nawet regenerowany, jeden miał wycieki, koszt naprawy wyniósł 50 zl !! stwierdzili że nigdy nie otwierany, ale jeździł tylko po niemieckich drogach, to troche tłumaczy, u nas kilka lat powinien polatać o ile sprężyna bedzie jakaś nieprzesadzona tak żeby nie dobijał..
Czyli blistein b6 i eibach -30 to Twoja propozycja? Skoro przy -60 ciężko będzie szybko latać to odpada.sas_gti pisze:moze byc za nisko zeby szybko poaltać, bo one już mogą być twarde, mzoe lepszy byłby eibach -30mm
A co TAZ, na to?sas_gti pisze:TAZ powinien wiedziec