Strona 1 z 2

silnik 2,0 16v 9A jak podniejsc moc i za ile ??

: sob mar 31, 2007 23:42
autor: KROLIK
witam chcialbym zaczerpnac informacji jak zwiekszyc najlepiej i najberpieczniej moc silnika ale nie o 5-10 km moze troche wiecej jakies 20- 40 moze turbo prosze o propozycje co zrobic

pozdrawiam

: sob mar 31, 2007 23:43
autor: niunciel
uklad wydechowy od kolektora po sam tlumik koncowy :okej:

Re: silnik 2,0 16v 9A jak podniejsc moc i za ile ??

: ndz kwie 01, 2007 08:32
autor: evolution
KROLIK pisze:witam chcialbym zaczerpnac informacji jak zwiekszyc najlepiej i najberpieczniej moc silnika ale nie o 5-10 km moze troche wiecej jakies 20- 40 moze turbo prosze o propozycje co zrobic

pozdrawiam
a ile masz kasy????

: ndz kwie 01, 2007 11:19
autor: niunciel
:okej: :okej: ok 10ktys powinno starczyc :D zgadza sie evol?:D

: ndz kwie 01, 2007 11:59
autor: KROLIK
tlumik juz jest wymieniony od samego poczatku do konca, storzek juz tez mam
ale mysle o czyms powazniejszym ale nie za 10 tys:( moze ktos sie orientuje ile by wyszlo wlozenie turbo jakiegos nie duzego moze od G60 bedzie pasilo albo cos w tym stylu chcem cos kolo 200 Ps uzyskac

: ndz kwie 01, 2007 12:32
autor: ADi997
Do 200ps'ów ?? To przyrost 64KM, za małe pieniądze nie wykrzesasz tylu kucy. Nie wiem czy jest sens modyfikować już wiekowego k-jeta.

: ndz kwie 01, 2007 16:38
autor: niunciel
ok 10 tys bez takiej kasy nie ma co myslec :D

: ndz kwie 01, 2007 16:51
autor: evolution
KROLIK pisze:tlumik juz jest wymieniony od samego poczatku do konca, storzek juz tez mam
ale mysle o czyms powazniejszym ale nie za 10 tys:( moze ktos sie orientuje ile by wyszlo wlozenie turbo jakiegos nie duzego moze od G60 bedzie pasilo albo cos w tym stylu chcem cos kolo 200 Ps uzyskac
wiec ile masz ?? bo tak jak powiedzieli na suszarke 10 kola musisz miec

: ndz kwie 01, 2007 16:51
autor: KROLIK
nie potrzebuje az 64 PS bo mam 147 z tym wydechem i stozkiem i planowaniem glowicy cos jeszcze niemiec w nim wymienial ze mial tyle bo mam od niego wyciag z hamowni w hamburgu z passata z ktorego silnik przyszedl do mojego ale myslalem cos o kolo 170 - 180 koniach chociasz bo jakos juz sie przyzwyczailem do tej mocy i chcem wiecej

: ndz kwie 01, 2007 16:57
autor: niunciel
147 koni w mk1 po co wiecej .... :) :hehe:

: ndz kwie 01, 2007 19:50
autor: KROLIK
niby tak ale koles ma m3 i daje rady jeszcze ze mna hehe zartuje chcem zrobic prawdziwego wymiatacza i w sumie silnik pujde do nowego golfika ktorego robie od podstaw juz jest wypiaskowany i bedzie kolorowany puzniej waskie zdesie z chromem i ladne felgi i silnik duzy mysle moze o vr6 moze bedzie lepszy do przerobienia

: ndz kwie 01, 2007 20:03
autor: niunciel
to zamiast inwestowac w mody kup od BARANAMC kozackiego golfa;] bo chce sprzedac ;]

: ndz kwie 01, 2007 23:32
autor: ADi997
niunciel pisze:to zamiast inwestowac w mody kup od BARANAMC kozackiego golfa;] bo chce sprzedac ;]
mk1 to kultowe auto i warte każdej kwoty do zainwestowania.

: pn kwie 02, 2007 00:11
autor: kkk13
KROLIK pisze:nie potrzebuje az 64 PS bo mam 147 z tym wydechem i stozkiem i planowaniem glowicy cos jeszcze niemiec w nim wymienial ze mial tyle bo mam od niego wyciag z hamowni w hamburgu z passata z ktorego silnik przyszedl do mojego ale myslalem cos o kolo 170 - 180 koniach chociasz bo jakos juz sie przyzwyczailem do tej mocy i chcem wiecej
Tyle to można chyba uzyskać bez dmuchawiki, przy dobrze przygotowanej głowicy, wałkach (tutaj miałbym ewentualnie coś dla Ciebie), odpowiednio dobranej pod to porcji paliwa, czyli po dobrym zestrojeniu tego twego K-jeta, żadnej filozofi chyba nie ma dla doświadczonego tunera (a jest tutaj chyba kilku takich na forum..), jest tylko potrzebny pewien nakład prawdopodobnie czyjejś pracy i Twoich pieniędzy - tego raczej nie 'przeskoczysz'..